Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mørnings!

Dette er faktisk første gangen jeg logger på KG via en PC på jobben. Skal iallefall ikke la det bli en vane. Dustemaskina lar meg jo ikke bruke smileys en gang jo *sur*

Fant ut at jeg skulle slå ihjel et par timer på jobb jeg, mens mannen er på jakt. Så skal jeg hjem å lage grønnsaksuppe fra bunnen av - med masse kålrot, gulrot, potet, blomkål og purreløk. Nam....Elsker høsten av den enkle grunn at det finnes masse grønnsaker da. Deilig.....

Takk for kos besøk i min ringe kladd. Skal skrible mer når jeg kommer hjem. Ha en fortsatt skjønn søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: til "aprilspøken" min (han karen jeg jobba med før som er så glad hver gang jeg besøker han på, ja nettopp, jobben :D ). Han blir 44 år idag, og jeg regner med at han er på jakt jeg. Håper likevel han får en fin dag med sambo og barn og at han baker kake til jeg stikker innom i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel godt å få kroppen i normal gjenge igjen..

Det har den nok godt av etter 13 år på piller :o

Jobb ?? På en tidlig søndag morgen ?? :Gjesp:

Ønsker deg en fiiiiiiiiiiiin dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å starte en ny dagbok, men denne gangen på graviditet.... Men jeg er usikker da. Kanskje det blir litt tidlig? Vi er jo bare på "tegnebrettet" enda :wink: Får se hva jeg finner på utover dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er middagen trygt plassert der den skal være og jeg kjenner allerede hvordan kålrota rumler rundt neddi der :ler2: Men det var deilig da. Grønnsaksuppe med kålrot, gulrot, poteter, blomkål og purreløk...... Og ikke minst er det jo sunt :wink:

Noe som er bra, for i morgen begynner jeg på en sånn "ned-i-vekt" greie. Da er det bare knekkebrød og yoghurt på meg gitt. Skal ned minst 5 kilo til jul, og det skal jeg få til. Må jo ha plass til julemarsipan og julebrus.... :ler:

Nå skal jeg gå å finne senga snart - det er jo ikke lenge til det er MANDAG igjen :evil: *Og jeg som for en time siden var knalloverbevist om at det var lørdag* :forvirra:

Men det blir en fin uke da. I morgen blir det stress, men resten av uka kommer til å gå knirkefritt :wink:(I allefall sånn som det ser ut foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn 0,1% yoghurt bruker jeg. Ikke hylende god, men OK. Og masse kinesisk grønn te :kvalm: , Ryvita rugknekkebrød og egentlig det pålegget man vil :D Og vann da - masse vann :wink:

Har hatt en passe daff dag på jobben. Ikke for travelt og ikke for treigt. Men alt for mye venting mellom oppdragene. Men i morgen er det back in business på den vanlige oppgaven og det skal bli deilig. Det er greit å vikariere for andre, men mine egne oppgaver er nå best da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekker innom en snartur før "Fame Factory" begynner :ler: Endelig er det snart fredag og helg. Skal kose meg masse da...... :wink:

Var hjemme fra jobben tidlig idag, og vurderer å jobbe inn så jeg kan sove utpå på fredag. Høres jo innmari godt ut da :sjarmor: Vi får se.

Mannen har tent i peisen og det er så deilig. Etter¨på er det tid for fotbad og en varm herlig dusj....aaahhhh.....Holder på å bli litt forkjøla, så jeg er så kald hele tiden. Enda det er jo ikke spesielt kaldt ute heller for tiden. Hele 9 grader idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken,

Ville bare si :vinke: tilbake. Jeg er på plass selv om det har gått litt tregt i dagboka i det siste.

Her regner og blåser det, så jeg har planer om å hente dyna og slå meg til på sofaen i stua. Jeg vil også ha peis... :(

Ha en fortsatt fin onsdagskveld Monja. :D

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det sunshine-t :D

Jeg har hatt det fryktelig travelt i forrige uke, men nå roer det hele seg så det blir tid til mer KG :D

*streber jo mot 3000 innlegg og status som "avhengig" jeg* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sendt 36 nye bilder fra bryllupet til fremkalling hos EuroFoto. I tillegg bestilte jeg opp to bilder med ramme (hjerter) av min bror og hans kjære. For dette + frakt kom det på 102 kroner, og det skal jeg ikke klage på :wink:

Vi har i tillegg bestemt oss for å bestille takkekort der. De kom på 7,50 inkl bilde, mappe og konvolutt. Det er billig. Og for oss som skal ha 130 stykker kom det på såvidt over 1000 kroner. Og jeg som har sett 1000-lappene fly ut i forbindelse med dem :ler:

Var også innom Platekompaniet og bestilte CD til min kjære. Det ble KISS - Symphony:Alive IV. Den vet jeg han ønsker seg, så da blir han glad :D Til meg selv bestilte jeg Per Gessle - Mazarin. Likte godt det han gjorde før, men det er lenge siden jeg har kjøpt noen med han nå. Fikk anbefalt "Mazarin" av venner, så da ble det bare sånn da :wink:

Det var ukas shopping på nett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia monjavennen min.

En liten tur innom før det er Cæsar på tv og litt trening etterpå. Har vært så mye godis og lite trening de siste dagene at nå må jeg bare stå på. Skjønner det blir mye knekkis på deg også. *sukke* Og når man ikke skal spise godis, da får man i alle fall lyst på godis. Men du, Biola youghurt, er ikke det ok da? Bra for magen også og sånn. Har begynt å kjøpe det vi.

Ha en fin torsdagskveld. Skal du se Tonight med Timothy D. ? Det må jeg se.

*klems* :kyss:

Middis

Cæææsar-tid. *løper til sofaen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...