Midnattsol Skrevet 27. september 2003 #841 Del Skrevet 27. september 2003 Så spennende. Håper du finner henne igjen. Ha en fin lørdagskveld, monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. september 2003 Forfatter #842 Del Skrevet 27. september 2003 Tror jeg fant en reell e-postadresse, og så fant jeg vel ut at hun har begynt som sjefsredaktør i et annet blad - som det ikke er web side til :x Og nå håper jeg bare på svar på mailen jeg sendte..... Har akkurat sett nye episoder av "Charmed". Ikke så veldig hekta, men "Cole" er jo skjønn da....*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. september 2003 Forfatter #843 Del Skrevet 28. september 2003 Jaggu er det rolige tider på KG så tidlig på morgenen. Ja ja....skal snart logge av jeg og, og konsentrere meg om frokosten mannen lager til meg *God-morgen-sex er ikke så dumt nei* Inspirert av Værens krumspring Idag var det meldt storm og regn og......usj :-? , men da vi våknet idag var det skyfri himmel, sol og 0.9 grader. Første frostnatta i natt. Håper bared et er leeeenge til snøen kommer innom da. Liker ikke vinteren så mye akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2003 #844 Del Skrevet 28. september 2003 Vinter og snø skulle bare vært i desember måned.. Blir litt trist julestemninga uten snøen.. Men jeg tror ikke den første snøen er så langt unna Det ser ut til at du får en deilig søndag.. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. september 2003 Forfatter #845 Del Skrevet 28. september 2003 Det må være snø til jul , men ellers er det ikke nødvendig Men tenk, det er bare 3 mnd igjen nå så er jula nesten over Nå har mannen dratt på jakt så det blir noen rolige timer framover. Ikke det jeg egentlig vil, men kan jo ikke nekte han heller da.....Vil bare kooooose med han idag jeg :cry: Ja,ja...... Og så irritere han meg litt og da....Han har lovet at han skulle gjøre ferdig entreen i løpet av uka, men nei da. Når han er ferdig på jobb sitter han i sofa'n og glaner på TV. Igår sov han for det meste (ut fra snorkelydene fra stua å bedømme) og idag stikker han på jakt :evil: Men jeg snakka med han på tlf nå nettopp og sa at før han var ferdig med oppussinga - no more jakt *tramper foten i gulvet* :fy: Så det blir gjort snart.... Nå skla jeg kose meg med pledd, kakao og The Osbournes weekend på MTV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. september 2003 Forfatter #846 Del Skrevet 28. september 2003 Gleder meg. Skal på fjelltur jeg nå - på hest :D Får bare håpe at elgjegerne ser at det er en hest og ikke en elg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. september 2003 #847 Del Skrevet 28. september 2003 Det er en dårlig jeger om han ikke ser forskjell på en elg, og en hest med deg oppå. Det synes jeg. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. september 2003 Forfatter #848 Del Skrevet 28. september 2003 Det ble jammen ikke lange turen det gitt. Kom bare 15 minutter avgårde så tråkka den av seg skoen Typisk! Rett hjem igjen og ny sko må på etterhvert nå da. Men jeg fikk nå trimma legemet da jeg gikk sammen med den hjem og jeg fikk pusta inn litt friskluft da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. september 2003 Forfatter #849 Del Skrevet 29. september 2003 For en dag.....MANDAG :evil: Neida, sånn jobbmessig har dagen gått helt flottings. Jobber i vikariat denne uka, og det er deilig å slippe de faste oppgavene for en liten stund Koser meg jeg....helt sant :D En annen ting som ikke er så hyggelig er at den ene forloveren til mannen har fått lymfekreft :o Fikk vite det idag, og det var ikke videre trivelig akkurat. En ting er iallefall sikkert - det har ikke noe med livsstil å gjøre. 34 år, aktiv løper, jeger og idrettsmann, spiser alltid sunt, nesten aldri drukket og røyker ikke. Vi er sjokkert vi. Vet ikke helt hvordan vi skal takle det. Verst for mannen såklart, som er barndomsvenn. Vi får bare krysse fingre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 30. september 2003 #850 Del Skrevet 30. september 2003 Hei Monja, I går var det vi som lagde pølse-potetmosretten, eller dvs sambo lagde den etter tips fra meg. Sånn rent bortsett fra at sambo ikke forsto ordet "stappe" og måtte ringe meg å spørre hva det betø (jeg var på vei hjem fra jobb) så gikk det strålende. Enkelt og godt - Ingen ting er bedre enn det! Vel, det var bare det jeg ville si. Ha en fin dag. Håper det går bra med dere, trass den dårlige nyheten. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. september 2003 #851 Del Skrevet 30. september 2003 Uff...det var en dårlig nyhet. Man tror ikke slike ting kan skje med sine nærmeste eller en selv. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. oktober 2003 #852 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bare innom med en klem til Monja vennen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #853 Del Skrevet 4. oktober 2003 HELG!!!!! Endelig....denne uka har vært utrolig tøff synes jeg. Jobbet fra 05.00 til 17.00 hver dag og ikke hatt overskudd til noe annet i det hele tatt. Kommet hjem som en zombie og bare snorka på sofan hele kvelden, før jeg har tusla til sengs klokka 9 på kvelden :o Heldigvis er det bare mandag jeg får en sånn dag neste uke. Resten av uka blir det bare normal arbeidstid på meg Har forresten slutta med p-piller nå. Og fikk tanta på besøk umiddelbart nesten - :cry: - passa liksom så dårlig denne uka da. Men nå skal kroppen får tid på seg til å komme i normalt gjenge, så får vi se hva som skjer......... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. oktober 2003 #854 Del Skrevet 4. oktober 2003 Oj så spennende at du har sluttet med p-pillene... Tjihi... Skal nok følge enda mer nøye med nå ja.. Lørdagsklem fra Jinxen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. oktober 2003 #855 Del Skrevet 4. oktober 2003 Spennende å slutte med piller da! Få kroppen til å "fungere av seg selv". Og hvem vet hva annet... Hørtes ut som ei slitsom arbeidsuke forresten, så, ja, nå har du fortjent helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #856 Del Skrevet 4. oktober 2003 Fikk mail fra venninna mi i Sverige :D Så nå har vi "funnet hverandre" igjen og blitt oppdatert på hva som har skjedd det siste halve året. Det er så flott for jeg har savna henne masse.... Jepp, kroppen skal få tid til å omstille seg litt. Dette har medført at jeg har hatt tanta på besøk 3 ganger på en mnd. Men det er visst ganske så naturlig det. Det er jo full utfoldelse nå ettersom jeg har vært på p-piller i 13 år :o Men det er litt skremmende også da.... Har nettopp hatt svigermor og svigerinna mi (og vår lille nevø) på middag. Mannen serverte storfugl idag, så det ble kylling på meg. Koselig var det - og nå er jeg stappmett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. oktober 2003 #857 Del Skrevet 4. oktober 2003 3 ganger på en måned hørtes slitsom ut ja. Vel og merke skal kroppen få stabilisere seg, men det hørtes litt kjedelig ut... Håper det blir bedre fremover nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #858 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja får håpe det. Så spennende da. Artig at du fant hun venninna di igjen og har fått kontakt med henne. *lørdagsklemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #859 Del Skrevet 4. oktober 2003 Reklamepause fra "Fame Factory" til ex'en min fra Sverige!!! 44 år idag! Håper han har det flott med feiringa i kveld. Har sendt gratulasjonsmail til han jeg Ja, tre ganger på en mnd er for mye, men jeg håper det blir bedre. Hadde glemt hvor vondt det var når jeg ikke er på pillene lenger. Og hvor masse som kommer da :o Har blitt skikkelig uggen i kveld jeg. Kaster opp og har vondt i magen og hodet. Kanskje jeg holder på å bli dårlig :cry: *finne dyna og ta den med i sofan* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. oktober 2003 #860 Del Skrevet 4. oktober 2003 Huff, ja, redd jeg får de samme reaksjonene når jeg en gang slutter, for jeg vet at jeg har myyyyye mindre vondt nå, det kommer myyyyyye mindre, og varer omtrent bare halvparetn så lenge. Plutselig håpte jeg at jeg ikke skal slutte på leeeenge... Jaja, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå