Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Monja,

Har vært inne å titta på bildene dine jeg nå, og jeg må si at dere har fått tatt mange fine bilder. Skikkelig fin natur der dere tok bildene av deg og Monjamannen og brudebuketten din har jeg jo skrytt av før... Dere ser veldig lykkelige ut! Det ser også ut til at gjestene deres moret seg, så alt i alt må det ha vært en vellykket dag. :)

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den er så vakker avataren din jeg :P

Takk for praten i går kveld..

Det var kjempe koselig..

:kyss:

Nå skal jeg strax kose meg med friends..

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige meldinger :D

Tenk, idag våkna jeg klokka 12.45 :o , og forumet er blitt kjappere :hoppe: . Det har jeg ventet på leeeeenge....

Mannen er på jakt, og idag bestemte jeg meg for å være hjemme. Skulle egentlig til legen, men bestemte meg for å vente til i morgen. Siden gubben har tatt bilen med til skauen gidder jeg ikke å gå 25 km heller da. Jeg har ikke blitt veldig mye bedre, så nå må jeg finne ut hva det egentlig er.

Har sett DVD idag igjen - "Mitt store fete greske bryllup". Kanskje ikke den morsomste jeg har sett, men den var absolutt brukbar. Og idag skal vi se "Catch me if you can". Den har jeg sett fram til lenge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir jeg så lei meg :grine:

Og det ble jeg igår...Vi dro innom svigermor en tur på kveldinga, og av en eller annen merkelig grunn kom hun inn på barn....(igjen :roll: ) Hun mente bestemt at det var på tide å prøve å få barn nå som vi var gift og greier. Jeg grøsset da det startet for hun vet like vel som oss at det ikke blir aktuelt med barn enda - kanskje ikke i det hele tatt ettersom jeg ikke vil ha barn i utgangspunktet.

Jeg sa til henne at jeg ikke ville han barn og da sa hun at "Ja, men xxx vil sikkert synes det er stas å bli pappa". Da sa jeg at han er såre klar over hvordan det ligger til og det er jeg som bestemmer over min egen kropp - tross alt! "Nja, men hva om han kaster p-pillene dine da?" :o :o Er det virkelig lov til å i det hele tatt tenke sånn????? Jeg ble sjokkert jeg, men da reagerte heldigvis mannen også. Stakkars han om han ikke hadde gjort det :evil:

Da vi dro derifra ble jeg skikkelig bestyrta - noe som sikkert var dumt av meg, men tårene rant og det kom en sabla lekse om prestasjonsangst, og at det føltes påtvunget etc.

Men det verste: Jeg klarer ikke at mannen tar på meg etter dette. Han prøvde å legge seg inntil meg i går kveld, men jeg avviste han blankt. Om det er sånn at det forventes at det skal bli barn av hver klem vi gir hverandre byr det meg imot å ha fysiks kontakt med han. Da kan vi bare ligge på hver vår side i senga som et gammelt ektepar da..... :x :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy, sånt er ikke lov!

Folk har lov til å SELV bestemme når/om man vil ha barn, dette er ikke opp til de "potensielle bestemødre". Det skal ikke forventes at det blir barn av enhver klem (du det at det ikke skjer på den måten, ikke sant? :wink: ) så jeg håper du etterhvert kan nyte nærhet med din mann igjen, det har du all rett til selv om dere ikke forsøker å lage neste generasjon. Det er opp til DERE, ikke hans mor!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg, Monja.

Det kommer noen sånne kommentarer fra våre familier også.

Men jeg har alltid sagt at jeg ikke vil ha barn og DET mener jeg (i utgangspunktet).

Hvorfor kan ikke folk respektere at ikke alle her i verden VIL ha barn?

Og det er slett ikke min plinkt å skaffe dem barnebarn heller, for det er jo barnebarn de vil ha.

Jeg går med en stygg kommentar lagret i hodet. Hver gang dette blir tatt opp, så får jeg bare lyst til å spørre dem: "Men er du/dere sikker på at vi kan få barn da?"

Bare gi blaffen i disse bestemor-wannabe-ene. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Fredagsbarn, jeg vet at det ikke popper ut barn etter enhver klem :oops: :ler: , og nå har jeg faktisk vært og klemt på han. Godt...han er så myyyyk :sjarmor:

Lea: Den kommentaren din skal jeg jammen slenge ut neste gang.... Og jeg skal stå imot med nebb og klør.

Mannen skal ta en prat med mamma'en sin idag for å si hvordan jeg har det hver gang dette blir et tema. Dakar han altså, men han sa idag at han er drittlei det han og, og at det viktigste i livet hans nå er meg :hjerte: , og ikke potensielle barn. De kommer om de kommer de sier han.....åhhhh, jeg elsker han så masse :kysse:

*monja skal til legen idag klokka 10.30 - til turnuslege til og med :wink: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen...

Håper svigermor slutter med maset sitt,

og lar dere få ta den tiden dere trenger..

Hvordan var "Catch me if you can" ??

Lyster å se den jeg også..

Og "Hjem kjære hjem" ...

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du synes det er slitsom med mas om barn (eller barnebarn) jeg også. Har da selv fått kommentaren en del ganger jeg også og etter at vi kjøpte oss hus i fjor og vi begge to nærmer oss 30 (sa jeg det???) så blir det jo ikke akkurat noe mindre av sånne kommentarer. Nå har jeg det sånn at jeg ikke vet om jeg vil ha barn noen gang, men jeg tror kanskje en gang i fremtiden. Men jeg har forsøkt å prente inn i hodene på folk rundt oss at det er faktisk ikke sikkert at jeg vil ha barn og at de i allefall ikke skal regne med noe før jeg blir 30 (er 27 nå.) Godt at samboeren din, ehh... mannen din vil ta det opp med moren sin da.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæppetitten-tuuuuuuu!!!!!!!!!

Idag har jeg vært til legen, for jeg har jo følt meg så slappis og daffis i det siste. Var overbevist om at det var lungebetennelse - BINGO :-? Fikk medisiner mot det så nå blir jeg frisk :D Men da jeg skulle reise meg fra legen fikk jeg forferdelig vondt i ryggen - har hatt det en stund, men oversett det totalt. Han så litt på det og konkluderte med lumbago. (auuuuuu....... :cry: ). Så ble det sykmelding i en uke, rekvisisjon til fysioterapeut og en ny resept. Jammen må jeg ligge strøken på sofan neste uke....hulk.

Nå er mannen nesten ferdig med å male stua han. Jeg har forholdt meg forholdsvis rolig jeg da. Satt av litt her og der bare. Det kjennes ut som om det er nok for denne gang. Men det blir fint og lyst :D Vi valgte til slutt Never på den ene veggen som ikke er belagt med panel. Det gjorde seg. Men da jeg begynte å fable om å male panelet ble det stopp. De skal vi ha naturell - dermed basta :ler: (må jo la han bestemme litt og da.... :blunke: )

Han snakka også med svigermor om det babytullet idag. Da sa hun at det bare var tull - yeah right! Han skal få ta en prat til med henne idag, for han skal dit for å hjelpe henne i kveld. Jeg kjenner - for første gang på over 7 år - at jeg ikke orker å være med. Men det er kanskje like greit det med tanke på ryggen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og "Catch me if you can" var sjarmerende den. Hverken mer eller mindre. Den hadde noen lysglimt, men var nok ikke av de beste filmene som er laget :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeeeeder meg...... :-?

Mannen dro for å hjelpe mamma'n sin med noen småting, og så skulle han hjelpe en kompis etterpå. Og så sitter jeg her da...med sofa'n i tre deler hulter til bulter, vondt i ryggen har jeg og og ute så regner og blåser det fælt. *Gud det er bra synd på meg altså :ler: *

Men jeg gleder meg til han kommer hjem da, for mamma og pappa har fått intet mindre enn 7 filmer fra bryllupet idag og gjett om jeg skal bestille opp doble kopier da. Gleder meg innmari til å se dem :D Får ha dem til gjennomsyn en stund. Blir gøy, for det er tre ruller med film der og ut fra de skal vi velge ett bilde til takkekort - og til bilde i avisa :wink:

Fikk mail fra ex'en min i Sverige idag. Han skal visst på minnestunden for utenriksminister Anna Lindh i morgen. Han sa selv at han hater begravelser og minnestunder og han gruer seg fælt. Dakar og.... Men han skal visst ha følge av et par av døtrene sine så det går sikkert bra det. De er jo voksne, så de får holde på pappa'n sin de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er på besøk hos en kompis, og her sitter jeg da innelåst og med TV'en på full guff - for jeg er husredd....og det er mørkt ute, og det er på landet så det finnes ikke et fucking gatelys på flere mils hold.....og ikke naboer heller - før man har bevegd seg 250 meter :grine:

Og jeg så "The Ring" her om dagen. Var alt for tøff i trynet for ettervirkningen kommer nå den....*skjelve*

:sjokk: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og jeg så "The Ring" her om dagen. Var alt for tøff i trynet for ettervirkningen kommer nå den....*skjelve*

Det er en grunn til jeg prøver å la være å se sånne filmer lenger, selv om jeg må innrømme at det frister litt også. Problemet er jo at jeg ikke bare blir livende redd :hår: når jeg ser filmen, men at jeg risikerer å bli enda mer redd i etter tid (dobbelt :hår: ), spesielt når jeg er alene hjemme og det er helt mørkt utenfor. Nå har jeg masse naboer på alle kanter jeg da, men det hjelper ikke helt allikevel. Tror ikke jeg skal se "The Ring" jeg som fortsatt kan komme til å tenke på Bob i Twin Peaks. :oops:

Leste at du hadde blitt sykmeldt. :trøste: Selv om det er kjedelig å bare være hjemme, får du trøste deg med at du i allefall får tid til å bli frisk nå som du ikke skal jobbe "hele tiden."

Håper du får en riktig god helg Monja! :D

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...