Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Har vært på cubus idag jeg. De har 30% på alle barneklær og så var det 50% på alle ullplagg :hoppe:

Så da handla jeg til lillemannen - en body i str 70, en body i str 80, en ulltrøye i str 70, en balaklava i str 70, en longs i str 70 og en longs i str 80 og en longs i str 120 til smurfen. Samtidig kjøpte jeg to bomullsstrømpiser i str 56/68 til lillemann. Og for den herligheten betalte jeg 460 kr :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har vi ikke så mye på programmet.

Jeg skal kjøre smurfen i bhg før jeg og lillemann triller en tur i byen. Skal møte gubben på Plantasjen for å se om de har noen levegger og annet stæsj igjen. Regner med at det er tomt siden tilbudet har vart en stund. Så skal jeg skifte ut fargedelen av panelgardinene - jeg har nå en beige og en grønn sammen, men skal bytte den grønne med orange. Det er jo tross alt høst. Og da må jeg ha litt orange stæsj og. Noen lys og et par duker.

Smurfen skal få gaven fra oss idag. Han får køyeseng i 4 årsgave og vi skal sette den opp idag. Det er en som er spent. Og så må vi ha litt mat. Puh, det blir kanskje litt likevel.

Nå er begge ungene våkne. Smurfen våkna klokka halv 8, lillemann halv 9. Begge er ute av pysjen, smurfen og jeg har spist frokost og lillemann ligger på gulvet og ser på lekene sine. Han har blitt så glad i å ligge på magen. Opp på strake armer og nå. Flinke gutten.

I går veide vi han. Da var han blitt 6550 gram og 64 cm. Han er ikke stor, men akkurat passe. Tenker på smurfen som var nesten 2 kg tyngre da han var like gammel :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi montert køyeseng og smurfen ble skikkelig glad. Han jublet stort da vi var ferdige. Så det ble innertier. Vi fikk møblert om på rommet og det ble riktig så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg og gubbelure 5 års bryllupsdag :hjerte:

Kan ikke tro det er så lenge siden, men årene har flydd. To barn har det blitt og livet har på en måte blitt komplett. Vi er fortsatt like glade i hverandre og kan ikke se noe annet enn et liv sammen.

Dagen skal ikke markeres på noe måte, men neste helg reiser vi på hotellweekend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer med 5 års bryllupsdag! :bryllup:

De smykkene er kjempefine. Har litt lyst på et av de rosa med jente på, eller et helt blankt. :)

Forresten, de tøflene lillepia fikk er jo geniale!!

Lurer på om jeg skal ta meg den frihet å ønske henne noen lyse slike i julegave. :lur:

Ja, jeg tar meg den frihet! *ønske*

:Hehe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...