monja Skrevet 20. august 2008 Forfatter #16761 Del Skrevet 20. august 2008 Idag var jeg og hentet barnepakken fra rimi. Den var jaggu innholdsrik. Bleier som var for små da http://i131.photobucket.com/albums/p293/mofah/IMG_9149.jpg 0-6 måneder Vaskeservietter, tran, toalettmappe m/div produkter, engangs stelleunderlag, melkepulverdispenser, bleier, bind, tåteflaske, smokk, vaskemiddel, bleiebonuskort og bok om graviditet og fødsel. I uke 37 får jeg tilsendt verdikortet for barnepakken 6 - 12 mnd. Den inneholder: 6-12 måneder Drikkekopp, smekke, bind, skjeer, barnemat, shampoo, Frutti, bleier, tannkrem, bleiebonuskort og bok om ernæring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. august 2008 #16762 Del Skrevet 21. august 2008 Jøss for en flott pakke de har satt sammen. Er den helt gratis altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2008 Forfatter #16763 Del Skrevet 21. august 2008 Den er helt gratis...liker ting som er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. august 2008 #16764 Del Skrevet 21. august 2008 Oj, ganske mye i de pakkene der ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2008 #16765 Del Skrevet 22. august 2008 Henter opp fra side 2! Tenkte jeg skulle tipse en veninne om den pakken.. er det noen forpliktelser? Tar det lang tid før en får den? God helg. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. august 2008 #16766 Del Skrevet 22. august 2008 Jøss, det var mye i den pakka ja! Det ser til og med ut til at det er mye brukbart der, bortsett fra bleiene som garantert er for små her også. Jeg har sendt gavekortet med mannen i dag, så jeg håper han husker å hente pakka ut før han kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. august 2008 Forfatter #16767 Del Skrevet 22. august 2008 Henter opp fra side 2! Tenkte jeg skulle tipse en veninne om den pakken.. er det noen forpliktelser? Tar det lang tid før en får den? God helg. :smile: Det er ingen forpliktelser i det hele tatt. Bare gå inn på www.rimi.no og registrere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. august 2008 Forfatter #16768 Del Skrevet 22. august 2008 Jøss, det var mye i den pakka ja! Det ser til og med ut til at det er mye brukbart der, bortsett fra bleiene som garantert er for små her også. Jeg har sendt gavekortet med mannen i dag, så jeg håper han husker å hente pakka ut før han kommer hjem fra jobb. Det er den beste pakken jeg har hentet så langt. Den hadde en del brukandes innhold ja. Men bleier i str 1 ble litt smått nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. august 2008 #16769 Del Skrevet 22. august 2008 Såpass smått som str 1? Ja, da funker de kun som mimring, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. august 2008 #16770 Del Skrevet 22. august 2008 Var veldig fornøyd med den pakken ja Vet du om man må bestille nytt verdikort til neste pakke, eller kommer den automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. august 2008 Forfatter #16771 Del Skrevet 22. august 2008 Var veldig fornøyd med den pakken ja Vet du om man må bestille nytt verdikort til neste pakke, eller kommer den automatisk? Den neste pakken kommer automatisk. Sto at jeg skulle få neste kort i uke 37. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 22. august 2008 #16772 Del Skrevet 22. august 2008 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. august 2008 #16773 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har også bestillt rimi-pakka Så nå venter jeg bare på å få kortet i posten. Men synd bleiene er så små da... De regner vel kanskje med at folk henter pakka før de får unge... Men hvordan går det ellers med dere da? Koser dere med Rimi-pakka? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. august 2008 #16774 Del Skrevet 22. august 2008 Så var pakken bestilt! Størrelse 1 er for smått her også. Får gi de til ei venninne som venter i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. august 2008 Forfatter #16775 Del Skrevet 23. august 2008 Idag begynte vi dagen med et besøk på legevakta. Jeg fikk skikkelig hjertebank igjen i dag. Sist jeg hadde det var da jeg var høygravid. Vi pakka ungene i bilen (stakkars små....) og kjørte til legevakta. Jeg fikk komme inn til en hyggelig lege som var enig i at hjertet slo "litt" fort ja. Jeg ble lagt til EKG, blodtrykk ble målt og oksygenopptaket i blodet likeså. Alt dette var fint, men hjertet slo for fort. Det gikk over da jeg lå der og legen skal henvise meg videre til utredning på blant annet stoffskiftesykdommer. Sikkert verdt det med tanke på at stoffskiftet mitt var omtrent lik null etter at smurfen ble født. Kan jo hende det er noe sånt nå og. Etter det dro vi hjem. Jeg dusjet og spiste frokost og så dro vi til byen. Handla noe småtteri, sendte et par pakker og så kjørte jeg og smurfen til mamma og pappa mens mannen og lillebror trillet dit. Var der noen timer - de reiser til Hellas i morgen - før vi dro hjem. Koste oss med stekt kyllingfilet og ris og så har jeg lest i en bok jeg kjøpte idag. "Venninnen" av Denise Rudberg. Den er lettlest og jeg anbefaler den virkelig. Kjøpte den for 69 kr på Rema 1000. Nå er ungene i seng, men smurfen bråker jo sånn at det er et under at lillebror sover. Håper han savner snart han og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. august 2008 #16776 Del Skrevet 23. august 2008 Huff da Monja, det hørtes ekkelt ut Bra du får henvisning videre, og at legen du snakket med i dag var grei. Ellers hørtes det jo ut som om resten av dagen har vært bra da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2008 #16777 Del Skrevet 23. august 2008 Usj det er skummelt med slik hjertebank, og ikke minst veldig ubehagelig. Håper de kan finne ut av de på en videre utredning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 23. august 2008 #16778 Del Skrevet 23. august 2008 Uffe! Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. august 2008 Forfatter #16779 Del Skrevet 23. august 2008 Det går bra med meg. Jeg har vært litt susete idag da, men det kommer nok mer av at jeg har blitt så innmari forkjølet. Helt tett i bihulene og vondt i halsen. Ja ja, det går vel over. Bare jeg ikke smitter lillebror. Legen sa at denne hjertebanken er helt ufarlig, men skikkelig ubehagelig. Jeg blir jo så redd så det er sikkert derfor jeg ikke klarer å stoppe det. Svetter og styrer, men det er godt å vite at det ikke er noe galt med hjertet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. august 2008 #16780 Del Skrevet 23. august 2008 Uff, så fælt å ha det sånn da. Godt det ikke er farlig, men skjønner at det må være veldig ubehagelig!! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå