Niennah Skrevet 14. august 2008 #16741 Del Skrevet 14. august 2008 Haha! Søtnos. :-D Også ferskenpurè som er så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. august 2008 #16742 Del Skrevet 14. august 2008 Godgutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2008 #16743 Del Skrevet 15. august 2008 Herlige lille ferskenpurespiseren! God helg til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. august 2008 Forfatter #16744 Del Skrevet 15. august 2008 Idag stakk jeg oppom føden for å bestille kopier av alle papirer jeg kunne få fra fødselen (eller begge egentlig). Jeg snakket med overjordmor og hun noterte og skulle sjekke i protokollen de hadde liggende. Lillemann er ikke registrert på den 3. april. Han er ikke registrert i det hele tatt i den :dåne: Men det sto at vi ble innlagt 1. april så da ligger vi vel der enda da. Må si jeg ble litt da hun ikke fant han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. august 2008 #16745 Del Skrevet 16. august 2008 God morgen Merkelig det med protokollen.... må være noen som har gjort en feil eller så er det bare kluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. august 2008 Forfatter #16746 Del Skrevet 17. august 2008 Hvorfor vises det første innlegget i dagboka mi øverst? :klø: Er det noe nytt nå? Det var da ikke sånn i går? *forvirret* Nuvel, en ny dag i monjaheimen. Vi sov til halv 8 og det var deilig. Jeg var ute og så på måneformørkelsen i går kveld så det var kjekt med en ekstra time på øyet i dag. I går var vi på Harrytur over grensen, men vi kjøpte ikke mye. Jeg er enda sjokkert over bleieprisene i Sverige. 159 svenske kroner for en pakke Libero str 2 (46 bleier) :dåne: Og 139 kr for en pakke Pampers str 3. Her får vi en Megapack Pampers BabyDry str 4 til 99 kr for 132 bleier på Coop Extra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. august 2008 Forfatter #16747 Del Skrevet 17. august 2008 Nå er vi offisielt igang med grøt hos lillemann Han fikk en smaksporsjon tidligere i dag og gapte som en helt. Så fikk han litt sviskemos etterpå for å stabilisere magen. Etter amming pumpet jeg 2x100 ml som jeg satte i fryseren sånn at det er mm til grøt i huset også når jeg begynner på jobb. Ska prøve å pumpe 500 ml hver dag, og sette 300 ml til frysing sånn at det er et reservelager. Han er forresten 4,5 mnd idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. august 2008 Forfatter #16748 Del Skrevet 18. august 2008 Mandag og husmordag....bare å slenge seg rundt: - vaske kjøkken - tørke støv - vaske alle gulv - vaske 4 maskiner med klær - henge opp disse klærne - ta ut av oppvaskmaskina - sette på ny oppvaskmaskin - vaske vinduer - vaske gutterommet - rydde vårt soverom og vaske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. august 2008 #16749 Del Skrevet 18. august 2008 Oj oj oj :o :-D Det høres ut som mer enn jeg kommer til å få gjort på en uke! Du er flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. august 2008 Forfatter #16750 Del Skrevet 18. august 2008 Må gripe sjansen når arbeidslysten er på topp. Det skjer ikke hver dag - vaske kjøkken - tørke støv - vaske alle gulv begynt - vaske 4 maskiner med klær 1 av 4 - henge opp disse klærne - legge sammen klær - ta ut av oppvaskmaskina - sette på ny oppvaskmaskin - vaske vinduer - vaske gutterommet - rydde vårt soverom og vaske det *ammer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. august 2008 Forfatter #16751 Del Skrevet 18. august 2008 - vaske kjøkken - tørke støv - vaske alle gulv begynt - vaske 4 maskiner med klær 1 av 4 - henge opp disse klærne - legge sammen klær - ta ut av oppvaskmaskina - sette på ny oppvaskmaskin - vaske vinduer - vaske gutterommet - rydde vårt soverom og vaske det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. august 2008 #16752 Del Skrevet 18. august 2008 Fy søren, du er jo både superhusmor OG melkeku! *imponert* Ha en fin dag, husk og slapp av litt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. august 2008 Forfatter #16753 Del Skrevet 18. august 2008 Idag skal mannen begynne å rydde i kjelleren. Stakkars....han skal få kaste med HARD hånd, det er sikkert. Blir nok noen tilhengere til fyllinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. august 2008 Forfatter #16754 Del Skrevet 18. august 2008 Idag blir Scorpina mamma :juhu: Eller, kanskje hun har blitt det alt *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2008 #16755 Del Skrevet 19. august 2008 Malama har fødd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. august 2008 Forfatter #16756 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, det gikk jammen fort Men så deilig at hun er ferdig med det og kan kose seg med den lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. august 2008 #16757 Del Skrevet 19. august 2008 Idag blir Scorpina mamma :juhu: Eller, kanskje hun har blitt det alt *spent* Var det ikke i går, da? Venter spent på livstegn fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. august 2008 Forfatter #16758 Del Skrevet 19. august 2008 Da har jeg fått stelt meg litt mens lillemann sover. Deilig å få litt kvalitetstid alene. Litt selvpleie. Smurfen ser barne tv og har spist pannekaker til frokost. Her står det ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. august 2008 Forfatter #16759 Del Skrevet 19. august 2008 Var det ikke i går, da? Venter spent på livstegn fra den kanten. I går som i den 18.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. august 2008 #16760 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, hun har fått han! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå