Niennah Skrevet 31. juli 2008 #16621 Del Skrevet 31. juli 2008 Lillebror rullet fra rygg til mage for første gang idag :juhu: Artig!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. august 2008 Forfatter #16622 Del Skrevet 1. august 2008 Vi måtte vekke lillemann i natt. Han hadde bæsja seg ut grundig. Så fikk han mat og sov til klokka var halv 7. Da fikk han mat igjen og sov til halv 9. Nå ligger han og flirer av storebror som leker med han på gulvet. Senere idag skal vi til mamma og pappa. Lillebroren min er fortsatt her, men reiser tilbake til Oslo i morgen tidlig så da får vi utnytte dagen idag godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. august 2008 #16623 Del Skrevet 1. august 2008 Kos deg med familien, og god helg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. august 2008 Forfatter #16624 Del Skrevet 1. august 2008 I går rullet lillebror fra rygg til mage og idag klarte han mage til rygg. Om det var heeeelt kontrollert eller bare en "velt" aner jeg ikke, men han velta i såfall veldig rolig og kontollert. Flinke gutten *mamma'n er kry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. august 2008 #16625 Del Skrevet 1. august 2008 Flinke lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16626 Del Skrevet 2. august 2008 Leser i lokalavisa her at det er satt fødselsrekord i juli, med 50 unger. Og så må jeg sitere overjordmora på noe som gjorde at jeg føler meg litt truffet – Normalt er april og september de store fødselsmånedene; ni måneder etter henholdsvis sommerferien og jula, forteller overjordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16627 Del Skrevet 2. august 2008 fra skyfri himmel idag og, men nå er det bare å nyte, for alt i morgen er det meldt litt regn. Så fint vær igjen på mandag og tirsdag før det ligger an til en uke med regn og regnbyger. Ja ja, vi har jo hatt flott vær lenge nå, så det er vel bare greit (for naturen iallefall) med litt regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16628 Del Skrevet 2. august 2008 Den lille mannen ligger på gulvet og prøver å komme seg rundt. Såååå sint når han ikke får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2008 #16629 Del Skrevet 2. august 2008 Den lille mannen ligger på gulvet og prøver å komme seg rundt. Såååå sint når han ikke får det til Skal dere idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16630 Del Skrevet 2. august 2008 Vi må iallefall til byen en tur. Utover det tror jeg vi bare skal ta livet med ro. Siste feriedagene til mann og smurf dette så det er bare å kose seg. Antakeligvis siste dagen med sol på en stund og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 2. august 2008 #16631 Del Skrevet 2. august 2008 I dag har hun på en body fra tante monja. :-D Den stripete med liten sløyfe på. Så søt atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2008 #16632 Del Skrevet 2. august 2008 Så flink rulle-bebis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16633 Del Skrevet 2. august 2008 I dag har hun på en body fra tante monja. :-D Den stripete med liten sløyfe på. Så søt atte. Åh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16634 Del Skrevet 2. august 2008 Så flink rulle-bebis! Ja, ikke sant? *stolt* Men han sliter litt med teknikken enda så det blir en del treningsøkter med mye kaving og de ender som regel med en rasende unge Idag vikla han seg rundt foten på babygymmen og da kom han jo ingen vei. Og så sinna. Han har nok samme temperamentet som mamma'n og storebroren (have mercy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16635 Del Skrevet 2. august 2008 Lillebror er 4 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 2. august 2008 #16636 Del Skrevet 2. august 2008 Så flink han er! Tenk at det er gått 4 måneder allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2008 #16637 Del Skrevet 2. august 2008 4 mnd :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. august 2008 #16638 Del Skrevet 3. august 2008 4 mnd! Bare 6 dager, så er vi 4 mnd her i gården også. Dere får feire dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. august 2008 Forfatter #16639 Del Skrevet 3. august 2008 De 4 mnd har gått unna på et blunk. Herlighet altså. Skjønner ikke hva jeg har gjort de dagene. Det er da ikke så lenge siden han var en nyfødt liten baby? Eller? Nå ruller han begge veier, smiler og ler og er den sjarmøren. Akkurat nå sover han. Han våkna i halv 5 tiden for mat, men klokka 7 mente han det var morgen. Da lå han oppe og pludra på babygymmen lenge før han fikk bade, mat og så sove en dupp. Han sov vel bare tre kvarter tror jeg. Så ble det lek med storebror, enda mer mat og nå sover han igjen. Han nærmer seg vel en time nå så da tipper jeg han er våken om noen minutter. Over en time er det skummelt å sove virker det som. Siste feriedagen til mann og barn nå. Smurfen ønska kjøttdeig og spaghetti til middag idag så da blir det sånn. De driver og lager mat nå mens jeg sløver på PC'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #16640 Del Skrevet 3. august 2008 Ja de 4 mnd har gått fort... skjønner ikke hvor tiden blir av jeg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå