monja Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #16601 Del Skrevet 28. juli 2008 Lurer på om vi skal ta oss en tur på stranda i ettermiddag. Det er riktignok ikke så varmt som i går, men 25 grader i skyggen holder i massevis for et lite bad for min del. Det er bare det om vi orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #16602 Del Skrevet 28. juli 2008 Ble ikke noe strandliv. Få se i morgen. Meldt like varmt da... Begge ungene er i seng og jeg burde skrevet på takkekortene fra dåpen. Har jo ikke fått gjort det - selv om jeg stressa som bare det med å få dem. Bestilt 10 for mange hadde jeg og :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #16603 Del Skrevet 28. juli 2008 Merkbart mørkere om natta ja. Skal pumpe meg, så er det natta for min del..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. juli 2008 #16604 Del Skrevet 28. juli 2008 Natta sov godt :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #16605 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Da er 280 ml bokstavelig talt i boks og jeg skal legge meg. Endret 28. juli 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #16606 Del Skrevet 30. juli 2008 Lillemann våkna klokka 3 i natt. Da fikk han pupp og sov videre til 8. Jeg klandrer han ikke for å våkne, for i natt var det stup varmt. Han sover heldigvis forholdsvis godt i varmen og da er jo jeg fornøyd. Da han våkna fikk han 230 ml på flaske. Jeg fikk sove til halv 10. Herlig. Vi dro på stranda i 12 tiden og var der sammen med ei venninne og hennes to små på snart 8 mnd og snart 4 år. Smurfen syntes det var stor stas og lillebror lå og pludra inne i et strandtelt. Superkjekt å ha med sånn at lillemann får skygge. Vi badet og koste oss lenge, og plutselig kom lillebroren min og. Han er hjemme noen dager på ferie og det har virkelig smurfen venta på. Onkelen står høyt på listen over personer han ser opp til. Faktisk tror jeg nok han havner på topp. Det er lek og sprell hele dagen når de er sammen. Etter strandturen var det hjem og leke i det nye "badelandet" som onkel hadde kjøpt i gave til begge gutta. Lillemann var uti og vætet tærne han og, men det var visst kaldt ja. Etter første tur med tåa neddi ble det litt skrik, men så var det visst bare deilig å avkjøle seg. Nå er lillebror lagt, smurfen ser barne tv, men skal snart i dusjen, og jeg sløver på soverommet. Ser havtåken komme inn over øya så det blir nok en del kaldere i kveld kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. juli 2008 #16607 Del Skrevet 30. juli 2008 Har dere bestillt sånne ferdige takkekort/fotokort med bilde? altså ikke de standard kortene der du setter inn bilde om du forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #16608 Del Skrevet 30. juli 2008 Har dere bestillt sånne ferdige takkekort/fotokort med bilde? altså ikke de standard kortene der du setter inn bilde om du forstår Vi bestilte mappekort i str 15*15 cm. Jeg plundra sammen et bilde bestående av 4 bilder (flink til å forklare ja ) som jeg sendte inn til Eurofoto. Tilbake kom bilder og mapper for å putte bildene inn i. Har du ikke sett kortet? Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 30. juli 2008 #16609 Del Skrevet 30. juli 2008 Det hørtes ut som en fin dag :-D Kjekt for smurfen med en lekekamerat på stranda også kan jeg tenke meg. Tenk at det snart er 4 år siden gutta ble født Det er så hyggelig at det fortsatt er folk fra den tiden her på KG :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16610 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, tenk at det er 4 år siden. Og nå er vi igang med runde nummer to. Årene går virkelig fort, det er sikkert. Og som du sier, det er supermorsomt at det fortsatt er folk her fra "gamle-dagene". Og det er jo faktisk en del folk og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16611 Del Skrevet 31. juli 2008 Idag er det 17 uker siden lillemann ble født. En liten evighet som har gått unna som bare det. Kan ikke riktig forstå at om tre dager er den lille gutten min blitt 4 mnd alt. Hvor har tiden blitt av? Han har sovet superbra i natt. La seg klokka 18 i går kveld og våkna klokka 6 i morges :juhu: Så fikk han pupp i senga og nå sover han igjen. Hele huset sover og det er deilig med litt alenetid. Tipper jeg kryper under dyna når de andre står opp Og neste uke begynner ferien for min del, for da skal mann og smurf atter tilbake på jobb og i barnehagen. Jeg og smurfen skal innom bhg idag da, for det er 7 uker siden han har vært der, så vi skal ha en liten "innkjøring" idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 31. juli 2008 #16612 Del Skrevet 31. juli 2008 Det var et utrolig flott kort monja. Kan man altså bare "klapse" sammen som man selv vil og sende inn? så greit isåfall. Jeg var inne på fotoknutsen og kikkety men de var litt kjedelige syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16613 Del Skrevet 31. juli 2008 Det var et utrolig flott kort monja. Kan man altså bare "klapse" sammen som man selv vil og sende inn? så greit isåfall. Jeg var inne på fotoknutsen og kikkety men de var litt kjedelige syns jeg... Synes og de ferdige kortene er kjempekjedelige. Derfor lagde jeg kortet i photoshop og sendte inn. Litt gøy å få brukt flere av bildene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16614 Del Skrevet 31. juli 2008 Lillebror rullet fra rygg til mage for første gang idag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 31. juli 2008 #16615 Del Skrevet 31. juli 2008 Så flink lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16616 Del Skrevet 31. juli 2008 Vi har vært og veid lillebror idag. Blitt 6250 gram og 63 cm siden 3 mnd kontrollen for 25 dager siden. Jeg er ikke helt happy med vektoppgangen på 350 gram på 25 dager. Synes det er litt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 31. juli 2008 #16617 Del Skrevet 31. juli 2008 Her er jenta vår på over 7 kg nå Lurer på når lillejenta her har tenkt å snu seg fra rygg til mage, ser hun prøver seg litt frem. Men hun har blitt flink til å gripe etter ting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. juli 2008 #16618 Del Skrevet 31. juli 2008 Flinke lillemann Sa de på helsestasjonen noe til vekten hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16619 Del Skrevet 31. juli 2008 Der er det ferietid så det var ikke helsesøster inne akkurat da vi var der. Skal ta det opp med den når feriene slutter. Men vi skal veie han om en uke for å se da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #16620 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå skal jeg ut og beise platting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå