Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Ååå, eg berre MÅ innom og sjå kvar gong nokon har skrive noko her... :fnise:

Håpar det går fint med monja, magen, Smurfen og mannen! Lykke til vidare monja! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ingen aprilspøk? :sjenert:

Da har hun i hvertfall gått inn for saken, for jeg fikk mms med bilde av henne fra fødestua i går morges. :lol:

MEN - jeg har ikke hørt noe mer - så jeg må innrømme at jeg er veldig, veldig spent nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kl 07:53

Intet nytt å melde. Hadde ganske sterke tak mellom 5-7 i natt, men det dabbet av. enter på at lab'en skal ta en blodprøve siden vannet har gått. Så skal jeg dusje, spise og traske rundt på sykehuset resten av dagen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun har sovet ganske bra og er ved godt mot, og tenker på at jo lengre han er inni der, jo mindre prematur blir han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig spennende! Håper alt er vel med lillegutt i magen og at det hele går fort og greit når det først starter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, eg berre MÅ innom og sjå kvar gong nokon har skrive noko her... :fnise:

Jeg også. Sånn i tilfelle det er kommet noe nytt da... Og jeg som hadde lovet meg selv en EFFEKTIV dag på jobb, med minimalt av KG... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det i hvert fall ingen april spøk...

Får virkelig håpe det ikke drøyer så mye lenger.

:klem: til deg, Monja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Monja! :) Til lengre prinsen får være inni magen til bedre er det jo, men nå vannet er gått, ja da kommer han sikkert ganske snart :) Dette går nok kjempe bra det!! :Nikke:

Heier på deg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...