Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte forøvrig på deg når jeg så dette bildet her om dagen. :fnise:

:ler: Huff, så lite glamorøst. Men hva kan man forvente etter en kjøretur i fylla? :sur: Dumme mannen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HODEPINE!!!! :sur:

Pokker forbanna dritt altså. Våkna i 4 tiden av at en intens....INTENS....hodepine hadde meldt seg. I nakken, i tinningene, bak øynene, i panna, ja, kort sagt overalt :tristbla:

Stup tett i nesa er jeg og så bihulene mine er sprengt. Gubben sto opp og ordna med nesedråper, papir og hodepinetablett. Jeg kjørte på med saltvann og snøyt og snøyt. Hodepinetabletten tok jeg og, men etter å ha ligget og vridd meg i smerte i over en time tenker jeg den ikke funker særlig godt. Jeg har fortsatt dritvondt i nakken så det er nok den som er synderen til hele dritten :sur: Og vondtene i tinningen står nok snytskaftet for.

Jeg ble jo redd det var svangerskapsforgiftning på gang, men det finnes ikke ødemer og jeg er ikke uvel på annen måte selv om hodepinen til tider minnet om den jeg fikk med smurfen. Og siden det meste av pannehodepinen forsvant med Paracet og alt sitter igjen i nakken utelukker jeg det helt.

Men jeg kommer til å ta kontakt med føden utover morgenen pga lite liv i knotten. Har såvidt kjent noen dult det siste døgnet. Litt lite synes jeg.

Nuvel, nå skal jeg logge av og prøve å finne søvnen igjen. Ble sikkert en haug med skrivefeil her, men jeg sitter uten linser og da er jeg nærmest blind :fnise:

Ha en god lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg nå?

Håper det går bra med deg og lille i magen!

Må innrømme at jeg tenkte på svangerskapsforgiftning med en gang jeg også, men det er bra du ikke har ødemer i all fall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det så meget bedre. Jeg holdt seriøst på å tilte av smerter i natt, men å ta mer enn en paracet? Nå nei :ler: Jeg satt oppe litt og da jeg kom og la meg ordna gubben med rispose som han varma i micro'n. Umiddelbart da jeg fikk den på nakken sov jeg som et barn. Kjedelig for han for jeg er jo så tett i nesa at jeg snorker som et sagbruk :ler: Men han sto opp med smurfen klokka 8 - og varma på posen igjen - så jeg fikk sove til klokka 10. Nå har jeg bare vondt i nakken så jeg har vel ligget litt skjevt i natt da.

Lillemann i magen har jeg såvidt kjent litt til i morges og nå etter frokost. Men det er minimalt med bevegelse. Han rører seg iallefall, så han har nok noen rolige dager da. Vi er jo forskjellige alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at hodepinen er bedre! Best å være litt obs på sånne ting nå. Håper Lillegutt våkner til og sparker til du blir kokko :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Nå går det så meget bedre. Jeg holdt seriøst på å tilte av smerter i natt, men å ta mer enn en paracet? Nå nei :ler: Jeg satt oppe litt og da jeg kom og la meg ordna gubben med rispose som han varma i micro'n. Umiddelbart da jeg fikk den på nakken sov jeg som et barn. Kjedelig for han for jeg er jo så tett i nesa at jeg snorker som et sagbruk :ler: Men han sto opp med smurfen klokka 8 - og varma på posen igjen - så jeg fikk sove til klokka 10. Nå har jeg bare vondt i nakken så jeg har vel ligget litt skjevt i natt da.

Lillemann i magen har jeg såvidt kjent litt til i morges og nå etter frokost. Men det er minimalt med bevegelse. Han rører seg iallefall, så han har nok noen rolige dager da. Vi er jo forskjellige alle sammen.

Du, hvor har du kjøpt den risposen ?

Blir mindre og mindre plass å røre seg på for lillemann, merket forskjell om du drikker iskaldt vann eller spiser/drikker noe skikkelig søtt!? Veninnen min som fødte her i januar hadde 2 uker til termin og lille gutten i magen var blitt betraktelig mye roligere, så en lørdagskveld godt nede i godteposen hadde han begynt med de bevegelsene, magen danset rumba :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, hvor har du kjøpt den risposen ?

Laget selv. Ta en nylonstrømpe (knestrømpe eller avklippet strømpebukse). Fyll den med ris og knyt igjen. Ferdig. Lettvint og funker som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper du har noen som gir oss beskjed her på KG dersom lillebror skulle melde sin ankomst! :hoppe:

Både Midnattsol, Murmelmy og Pondusa kommer til å få beskjed, så dere får nok vite det ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello beibeh!

Bra den hodepinen ga seg og at du fikk sove igjen. Var våken selv ganske tidlig til lørdag å være. Sulten meldte seg sånn i sjutia. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover dagen ble det full baluba i magen. Det har det vært et par ganger så jeg er beroliget. Jeg fikk og tatt meg en dupp etter byturen idag og det var deilig. Mannen og smurfen var ute og ordna og lekte. Da jeg våkna hadde mannen laget middag, svenske kjøttboller med grønnsaker og potetmos :sikle:

Nå skal jeg bare slappe av for jeg kjenner hodepinen murre enda, men det er verst i nakken så det er nok synderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten meldte seg sånn i sjutia. ;)

Sulten? Den hadde jeg glatt oversett......not :ler:

Jeg har vært rimelig desperat i matfatet tidlig på morgenen innimellom jeg og. Må ha det, bare må hadet noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...