Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er smurfen ute på verandaen og leker i den siste snøen som er der. Mannen er ute der han og, for vi mangla en port i gelenderet så han snekrer på den sånn at smurfen ikke faller ned.

Jeg tror frisk luft er bare bra for de to febergutta mine.

Selv skal jeg i dusjen og spyle meg. Var jo så teit at jeg la meg med vått hår i går :klaske:

I går kveld prøvde jeg å kjenne etter mormunnen, men jeg rekker jo ikke opp :sur: Så da måtte gubben til verks. Det heter seg jo at om den er umoden skal det være samme "konsistens" som en nesetipp, men begynner den å modnes er den mer som en trutmunn/lepper. I følge mannen var den veldig myk, men samtidig aner han jo ikke hva han skal kjenne etter :ler: Han traff iallefall for det var au au så jeg gikk nesten opp i bro i senga der :ler: Så nå håper jeg mannen har rett og at den er begynt å mykne :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så gubben måtte leke jordmor?

Jeg har prøvd å kjenne selv, men jeg aner jo ikke hvor jeg skal kjenne hen. Er det bare så langt opp som mulig eller? :klø: De gangene jeg har prøvd har jeg i alle fall ikke kjent noen "nesetipp". Men her bør det jammen være modent også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å stappe fingeren så langt opp som det går. Men jeg har tydeligvis ikke lange pianofingre :fnise: Jeg kjente iallefall når han traff den for det var vondt. Minnene fra da de kjente på åpningen under fødselen slo tilbake på meg for å si det sånn. Det var det verste med hele fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 april er forresten en flott dag å føde på.

Da er det nemlig 10 år (!!!) siden jeg ble mamma

for første gang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg....øh, han....skal ikke grave mer oppi der heller. Det er jo ikke akkurat anbefalt :fnise:

Skjønner det, men sånn ellers er det jo ikke fordi han ikke har vært oppi der før. :fnise:

God helg monja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilde! :hoppe:

Som vanlig fine bilder.. Men ikke så veldig stor forskjell fra sist tror jeg?

Nei, det er liten forskjell fra sist. Jeg har jo gått ned på symfyse-fundus målet også så det er mulig han har rugget seg til lenger inne. Men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skjønner det, men sånn ellers er det jo ikke fordi han ikke har vært oppi der før. :fnise:

God helg monja!

Nei, han er vel på rimelig kjente trakter :lol:

Håper du får en god helg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hjemme igjen. Måtte handle litt, så kom storebrorgaven til smurfen i posten idag (Den krana som er med i Thomas serien. Han kommer til å bli helt i 100 :hoppe: ). Jeg fikk og to konsert DVD'er med Bon Jovi i posten idag :sikle::sjarmor:

Nå skal jeg få smurfen i seng og så skal vi kose oss med frossen pizza. Vi avanserer stadig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist ferdig-tomatsuppe i dag. Rimelig avansert her også. ;)

Tenkte forøvrig på deg når jeg så dette bildet her om dagen. :fnise:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...