Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pepsi Max er vel ikke ille. :)

:riste: Det er det jeg trøster meg med selv om jeg vet at det skulle vært vann i glasset. Dessuten hjelper jo leverposteien sånn at det blir sunnere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man spiser noe sunt i tillegg nuller det ut det usunne, vettu ;)

Tenker det er koselig å se dem sove sammen jeg :hjerte:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man spiser noe sunt i tillegg nuller det ut det usunne, vettu ;)

Så bra! der forsvant den dårlige samvittigheten min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja! Jeg er en gammel bruker med nytt navn som snikleser litt.. He he, har jo sett at du skal ha en til og da må jeg bare si masse gratulerer! Det går fort nå... Blir spennende med en lillebror!

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han snudd seg? SÅ BRA!!!

Rekker ikke helt å henge med i svingene i boka di, men legger igjen en stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Det er det jeg trøster meg med selv om jeg vet at det skulle vært vann i glasset. Dessuten hjelper jo leverposteien sånn at det blir sunnere :fnise:

Pepsi max og leverpostei?

Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt helt avhengig av leverpostei i dette svangerskapet. Og Pepsi Max drikker jeg etterpå altså, ikke sammen med maten :sjenert:

Vi har vært på legevakten med smurfen. Men det var jo virus såklart. Han hoster og hoster og har kommet opp i 39 i feber. Fryser sånn stakkars, så vi må nok tvinge han til en romperakett i kveld. Han klager på at han fryser så det er nok feberen som er på tur opp. Heldigvis har jeg lurt han til å drikke både sjokomelk og saft i kveld sånn at han har fått i seg litt væske i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overfalt av påskemarsipan til halv pris idag og :sukk:

To egg i går og ett i dag....ja ja.... Det blir jo mitt problem etterpå det.

I kveld har jeg skikkelig vondt nederst i magen. Det er som en knip, men minner en del om riene jeg hadde sist gang. De er ikke regelmessige så jeg overser dem litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dakar smurfen din. Ikke så greit å være syk.

Selv ble jeg overfalt av en berlinerbolle med vaniljekrem i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt hvordan sånne usunne ting bare overfaller oss. Viljestyrke? Næh! Aldri hørt om :ler:

Smurfen er i seng og hoster og hoster. Lurer på om jeg skal få gubben til å hente opp en madrass fra kjelleren sånn at han kan bære smurfen over i sin egen seng etterhvert. Jeg kjenner det tar død på bekkenet mitt å ligge i smurfen sin seng hver natt. Nå vil jeg sove i senga mi - uten syk smurf som hoster og hoster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har båret smurfen over til senga si og redd opp på madrass på gulvet. Så i natt får jeg hele dobbeltsenga for meg selv - O'lykke :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 1 mnd til termin :sjarmor:

Iallefall om man skal bruke jordmor sin regnemåte.

Den måneden kommer nok til å gå fort :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...