monja Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #15101 Del Skrevet 23. mars 2008 Tenkte jeg skulle male rommet til baby idag, men så ble jeg opptatt med å vaske kjøkkenbenker og kjøkkenvasken skikkelig (skjønner ikke hvordan jeg skal få stålet i vasken fint ), rydda og tørka støv på stua, potta om en plante med god hjelp fra smurfen og rydda litt på badet. Kanelsnurrene mannen lagde ble snaddergode og det blir neppe noen å fryse i denne omgang. Vi skal ta med oss de som er igjen på hytta til svigerfar. Regner med at de får bein å gå på der Det blir ikke så alt for lenge før vi begynner å dra dit, for vi skal på middag hos svigermor klokka 16, så skal det bli noe tid til lek og moro må vi utnytte tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. mars 2008 #15102 Del Skrevet 23. mars 2008 Kose dere i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. mars 2008 #15103 Del Skrevet 23. mars 2008 Så flott bilde av utsikten fra hytta! Det høres ut som om dere har en deilig påskeferie. Jeg har hatt fri hele uka, men kan ikke skjønne hvordan det har blitt søndag allerede. Tida går så fort når man slapper av og koser seg. I dag hadde jeg planer om å sitte litt ute i solveggen, men innen jeg kom meg ut kom det plutselig litt flere skyer. Typisk! Det går fint ann å være ute for det, men det jo ikke varmere enn at det helst skal være sol hvis man skal sitte ute. Spennende å følge med her fremover. Håper lillemann har snudd seg innen tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. mars 2008 #15104 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) (skjønner ikke hvordan jeg skal få stålet i vasken fint ), Bruk Svint - stålull, det bruker jeg og synes det blir veldig blankt og fint etterpå jeg:) Fint fint bilde av utsikten fra hytta deres...får jo så god følelse i kroppen av slike bilder og venter på at våren skal komme. Kalorier , ja tror de har væt på besøk her også jeg Endret 23. mars 2008 av LaraCroft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. mars 2008 #15105 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror det har vært noen kalorier på ferde og sydd inn klærne mine også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #15106 Del Skrevet 23. mars 2008 Hjemme etter en travel dag. Masse lek med 4 søskenbarn på smurfen og så kos på hytta til svigerfar. Etterpå var det middag hos svigermor og et nytt søskenbarn å leke seg med. Så innom mormor og morfar for å hente pussemaskin. Jeg skal nemlig begynne å pusse på møbler her i stua og så skal de beises i kirsebær eller noen annen mørk farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #15107 Del Skrevet 23. mars 2008 Måtte veie meg etter middagen til svigermor. Opp 8 kg hittil i svangerskapet. Trenger jeg å si at jeg er fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2008 #15108 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg bruker å klore vasken. Altså tappe kummen full og ha i godt med klor og la det stå ett par timer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mars 2008 #15109 Del Skrevet 23. mars 2008 Vet dere forresten hva kalorier er? - Små uhyrer som lusker rundt i huset på natten, og syr inn klærne dine mens du sover...... Utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. mars 2008 #15110 Del Skrevet 23. mars 2008 8 kg opp er jo ingenting! Borte rett etter fødselen det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15111 Del Skrevet 24. mars 2008 8 kg opp er jo ingenting! Borte rett etter fødselen det! Det håper jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15112 Del Skrevet 24. mars 2008 God morgen! Trøtt idag. Våkna jo såklabert klokka 6 Nå er hele familien våken, vi spiser frokost og snart skal jeg og smurfen bake muffins. Så får gubben ta seg av ryddinga her før vi får middagsgjester. Lammelåret får vi samarbeide litt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15113 Del Skrevet 24. mars 2008 Vi har bakt sjokolademuffins, muffins med epler og kanel og "vanlige" muffins. Mannen driver og rydder og ordner til vi får middagsgjester. Selv tror jeg at jeg skal male litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15114 Del Skrevet 24. mars 2008 Smurfen sitter og digger et opptak av "It's my life" med Bon Jovi på TV'n. Han er sååååå hekta på Bon Jovi den gutten :dåne: Men mora er jo bare glad for det.....Ritchie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15115 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har malt første strøk på veggen som skal være blå på babyrommet. Jaggu ble den blå ja :dåne: Men siden resten av rommet skal være eggehvitt blir det nok bare friskt. Dessverre er rommet så lite at jeg ikke klarer å få gode bilder av veggen, men her ser dere iallefall noe av den HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mars 2008 #15116 Del Skrevet 24. mars 2008 Så gøy med en liten Bon Jovi-fan Riktig god 2. påskedag til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15117 Del Skrevet 24. mars 2008 Døra og alle listene skal og være eggehvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. mars 2008 #15118 Del Skrevet 24. mars 2008 Knallfin blåfarge! Å med resten hvitt kommer det jo til å bli helt supert! Men du... Du må ikke glemme at du skal ta det med ro da! Kos dere med lammelår! Jummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. mars 2008 #15119 Del Skrevet 24. mars 2008 Nydelig blåfarge, hva heter den? Vi driver å lager rom til pondus nå, og siden lillemor har en rosa vegg, så må jo han få en blå vegg. Vi har lys antikk på lister, dør og de tre andre veggene. Og så må vi jo male rommet til bittelillebror etterhvert, er der pondus bor nå. Må jo bli samme sjangeren der tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15120 Del Skrevet 24. mars 2008 Fargen heter ikke noe spesielt, men nummeret er S1560-R90B. Den så skikkelig knall ut i bøtta, men på veggen ble den fin. Skal ta andre strøket nå. Lammelåret er i ovnen så håper vi det blir ferdig idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå