Cilla Skrevet 19. mars 2008 #15041 Del Skrevet 19. mars 2008 Lammelår er kjempeenkelt, ja til og med du hadde klart det, ihvertfall med steketermometer. Det vanskeligste er å få skjært fine skiver, etter at det beste partiet er oppskjært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #15042 Del Skrevet 19. mars 2008 Mmm... Lammelår hørtes godt ut. Lurer på om vi tør å prøve oss på det i påska vi også. Det kan jo ikke være så vanskelig? Vi har da laga både svine- og oksestek før. Er jo bare å putte inn termometeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #15043 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Sikkert ikke vanskelig. Tror jeg må suse inn på matprat.no og finne inspirasjon - eller helst oppskrift for dummies Nå har jeg og smurfen spist lunsj. Det vil si, glupske meg er ferdig mens smurfen holder på enda.... Endret 19. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #15044 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) :rødme: "Mamma, jeg er så glad i deg" Smurfen vet å sjarmere sin hormonelle mamma *rørt* Endret 19. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15045 Del Skrevet 20. mars 2008 Skjærtorsdag og påska har lagt seg over monjaheimen. Idag fikk jeg sove til klokka 8 Og jeg har sovet utrolig godt i natt. Deilig. Da jeg subba meg opp i halv 9 tiden satt smurfen i balja si og badet. Det var det første han spurte om i morges da han sto opp Nå har jeg kost meg med frokost og melkesjokolade til dessert og etterhvert skal vi dra til mamma og pappa. Lillebroren min har kommet fra Oslo og er hjemme på påskeferie så det er greit å avlegge dem en visitt nå idag. Smurfen er rimelig ivrig på å møte onkel igjen Dessuten har jo ryktet gått om at onkel har med en pakke så det gjør det jo enda mer spennende. I morgen kommer svigermor på lammelår og på lørdag skal vi på hytta til svigerfar og kona hans for å grille pølser. Da kommer stesøsteren til mannen og hennes familie og det blir superkos å se dem igjen. Ellers er vel de resterende dagene ganske så åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mars 2008 #15046 Del Skrevet 20. mars 2008 Lammelår er knall godt, og det har vi alltid på påskeaften. Gleder meg Kommer til å savne rødvinen til da men... Hørtes deilig ut å få sove til 8 gitt! Skal levere fra meg barna om noen timer så det er vel sjanser for at også jeg får sove lenger enn til syv de nærmeste dagene. Kanskje!!! Jeg våkner jo tidlig uansett.. Enn du? Sover du godt hele natten? Ingen tidlige morgener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15047 Del Skrevet 20. mars 2008 En og annen natta sover jeg kjempegodt, men som regel våkner jeg til midt på natta og da sliter jeg virkelig med å sovne igjen. Da blir jeg liggende å vri meg og kjenne på bekkenet, så må jeg opp å tisse, så prøver jeg å sovne igjen, men nei. Det er så frustrerende og da blir dagen slitsom og for jeg våkner jo med hodepine hver morgen Likevel klarer jeg ikke å sovne på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15048 Del Skrevet 20. mars 2008 Og jeg våkner alltid mellom 6 og halv 7 på morgenen - uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 20. mars 2008 #15049 Del Skrevet 20. mars 2008 Høres ut som koselige påskeplaner. Ble litt frista av alt det lammelår snakket her :gjeiper: Men vi skal på pinnekjøtt middag på søndag Hvordan er været hos dere da? Her snør det Ha en fin fin dag monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15050 Del Skrevet 20. mars 2008 Har vært hos mamma og pappa idag. Skal dit i morgen og. Strålende sol, men litt kald vind. Smurfen fikk iallefall kjørt litt akebrett (mormor og morfar bor i en perfekt akebakke ) og i morgen skal vi dit og kjøre sammen med onkel. Og så er vi invitert på middag der i morgen så hele lammelåret må vente til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #15051 Del Skrevet 20. mars 2008 Høres ut som koselige påskeplaner. Håper du får sove godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15052 Del Skrevet 20. mars 2008 Slapper av i solveggen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #15053 Del Skrevet 20. mars 2008 Så skjønn han er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15054 Del Skrevet 20. mars 2008 Pokker! Vi holder på å gå tom for ved Og nå som det er påske og all ting. Tror jeg må ta med meg vedsekken til mamma og pappa og høre om påfyll i morgen sånn at vi har til vi får kjøpt litt vedbriketter på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15055 Del Skrevet 20. mars 2008 Og etter at vi hadde vært hos mamma og de dro vi ut for å spise middag. Men min lille sjarmør vil ikke ha hverken pizza, pasta eller pølser. Neida, han spiser kun DETTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 20. mars 2008 #15056 Del Skrevet 20. mars 2008 Jammen sunn han sønnen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15057 Del Skrevet 20. mars 2008 Jammen sunn han sønnen din Tydeligvis Han vil alltid ha salat når vi er ute og spiser. Akkurat samme som mamma'n bruker - selv om hun valgte kebabtallerken idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15058 Del Skrevet 20. mars 2008 Lillebror i magen er spinnvill. Magen hopper og spretter og han turner og sparker. Jeg klarer ikke å sitte foroverbøyd når han setter igang så det blir til at jeg må lene meg bakover og bare se på den dansende magen Ubehagelig er det og, for han presser sånn på mageskinnet at det kjennes ut som om det revner :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15059 Del Skrevet 20. mars 2008 Mannen min er gal....han fryser og skulle tenne opp. Nå er det nesten 26 grader her inne. Han får si hva han vil - verandadøra er åpen en stund uansett *svett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #15060 Del Skrevet 20. mars 2008 Vi har lenge vært på utkikk etter krana som er med i episodene med Thomas toget. På lekebutikken her koster den 500 kr, men i kveld klarte jeg å vinne den på eBay - til 251 kroner (og den er helt ny i original emballasje) Cranky the crane Nå vet jeg om en smurf som blir lykkelig for pakken han skal få fra lillebror. Han har jo ønske seg denne krana så inderlig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå