Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Og du sier at JEG snart skal føde. Det skal jeg ikke, det er jo DU som skal det.

Ikke lenge igjen nå altså. Og jeg gleeeeeder meg til å se lillebror! :-D

Smågodt! Argh, vil ha. Skal kjøpe smågodt og påskemarsipan når vi skal på hytta neste helg. Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg snart føde? :overrasket:

Nei, nå tror jeg du tuller godt, Middis :ler: Herregud, det er jo snart jo. 6 uker igjen til termin idag. Nå må han bare snu seg altså....

.....men en ting.....vanligvis kjenner jeg hikkingen best oppe ved navelen min, men idag kjente jeg den langt nede i lysken. Sikkert bare en ønsketenkning, men kanskje kanskje holder han på å tippe rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Skal si sidene flyr fort her. :ler:

Ja, når jeg først kom igang med dagboka igjen begynte sidene å bla fort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie
:ler: Beundringsverdig at du har hatt samme dagbok sååå lenge. Jeg har jo ny (db OG nick forøvrig) rett som det er. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen bar smurfen i seng sånn omtrent 18.15. Han var så trøtt stakkars.....fikk ikke liv i han mens han lå på sofan her. Enten kommer han opp senere i kveld eller så kommer han grytidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner hikking i lysken/tissen :fnise:. Og min lille ligger med hodet ned ;)

Trøtte fornøyde smurfer er til å spise opp :hjerte:. Her la mini seg kl 18.45, men har den siste uken blitt vekket av oss ca kl 19. Dette er ikke normalt her i heimen, men særs velkomment ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dritvondt i kjevene. Ja ikke av å gi BJ :hoho:

..neeei, før jul så kjøpte jeg sånne bokser med karameller. Og trooor du ikke at jeg fant èn boks, innerst i skapet på kjøkkenet forleden dag? Jeppers, og da kan du tro det var ei tøtte som ble glaaaa'. (du vet små barn - små gleder. Store barn -stooor gleder)

Nå har jeg altså sittet her å gnævla i meg endel karameller og er helt gåen. Betyr det at jeg har spist nok da mon tro..? :klø:

:hoppe: for 34 uker jeg også. Men ærlig talt - jeg synes det ikke er sååå lenge siden du stolt proklamerte at du var nypult og nygravid :fnise:

Og skismurninga er klar for påsken ja....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner hikking i lysken/tissen :fnise:. Og min lille ligger med hodet ned ;)

Jeg håper det er det som er tilfelle her og, men jeg vet saktens ikke. I natt har han romstert både langt nede i magen og oppe i magen og akkurat i skrivende stund kjennes det ut som om han er langt nede igjen. Mulig han driver og snur seg rundt hele tiden nå for tiden. Spent på hvordan han ligger på kontrollen om en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dritvondt i kjevene. Ja ikke av å gi BJ :hoho:

..neeei, før jul så kjøpte jeg sånne bokser med karameller. Og trooor du ikke at jeg fant èn boks, innerst i skapet på kjøkkenet forleden dag? Jeppers, og da kan du tro det var ei tøtte som ble glaaaa'. (du vet små barn - små gleder. Store barn -stooor gleder)

Nå har jeg altså sittet her å gnævla i meg endel karameller og er helt gåen. Betyr det at jeg har spist nok da mon tro..? :klø:

:hoppe: for 34 uker jeg også. Men ærlig talt - jeg synes det ikke er sååå lenge siden du stolt proklamerte at du var nypult og nygravid :fnise:

Og skismurninga er klar for påsken ja....?

Jada, jada.....unnskyldninger for kjevevondten. Skylde på karameller liksom :sjarmor::lol:

Men det blir aldri for mange karameller blir det vel? Sier jeg som spiser smågodt som dessert etter frokosten :sjenert: Det skal iallefall ikke gå ut på dato - smågodtet altså :ler:

Nei, det er ikke lenge siden jeg var nypult og nygravid. Nå er jeg bare gammelpult, men dog høygravid om få dager så da får jeg :danser: litt ekstra for det. Hvem trenger vel mannfolk i disse dager :ler:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen la seg klokka 17 i går (da sovna han i bilen) og våkna ikke før klokka kvart over 7 i morges :dåne:

Idag snør det litt lett her, men det er meldt bedre utover dagen. Vi får nå se.....

Ingen store planer for dagen egentlig. Må til byen en tur og kanskje stikker vi innom mine foreldre - om de er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~
Jada, jada.....unnskyldninger for kjevevondten. Skylde på karameller liksom :sjarmor::lol:

Men det blir aldri for mange karameller blir det vel? Sier jeg som spiser smågodt som dessert etter frokosten :sjenert: Det skal iallefall ikke gå ut på dato - smågodtet altså :ler:

Nei, det er ikke lenge siden jeg var nypult og nygravid. Nå er jeg bare gammelpult, men dog høygravid om få dager så da får jeg :danser: litt ekstra for det. Hvem trenger vel mannfolk i disse dager :ler:

Kunne ikke annet enn å flire av de siste linjene dine i innlegget her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i byen og kjøpt en krem for sprukne heler til mannen. Han plages sånn med det stakkars. Så dro vi på kafe. Smurfen fikk Kuli og italiensk pistasj is mens jeg fikk rundstykke og brus og mannen kaffe og kakestykke. Vi satt sikkert en times tid og bare koste oss.

Så dro vi hjem til mamma og pappa og smurfen herja med besteforeldrene sine i flere timer. Ble jo rent sliten av å se på :fnise:

Nå sover smurfen i bilen, vi har akkurat kommet inn og tent i ovnen og snart blir det lørdagsgrøt til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...