Gjest ~Milla~ Skrevet 13. mars 2008 #14901 Del Skrevet 13. mars 2008 Nå har gubben lurt seg selv. Han og smurfen skal rydde og vaske rommet, men smurfen vil ikke rydde. Mannen blir sur og kaster alt på gulvet i en søppelsekk. Hva skjer? Smurfen forlanger å få en søppelsekk, begynner å rydde leker fra lekekassen og ned i den sekken. Jah, og nå mener han at lekene godt kan ligge i søppelsekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 13. mars 2008 #14902 Del Skrevet 13. mars 2008 Deilig med litt egenpleie.Det, min venn er faktisk HØYST nødvendig!! Jeg har vært i uggen form og føler meg som en dass egentlig. Selv sjefen sa i dag på jobb "du ser litt sliten ut..:" Jo, takk skarr'u ha Det sier jo at hvis du får jente "tar" jenta din skjønnhet fra deg så man blir seende ut som litt white trash slamp med håret til alle kanter (ok, det kan jeg faktisk gjøre noe med) men med gusjen farge i ansiktet og stort sett føle seg pløsete og udelikat. Jeg formoder det blir en usannsyyynlig vakker jente vi får Såååå, i morge skal jeg ha pedikyr, manikyr, og smøre meg inn med gode kremer og ja....ta en ansiktsmaske. Mmm.....that'll do it tenker jeg Og ja, når du er ferdig med å rydde opp hos dere...pssssst...så har jeg masse som skulle vært gjort her Vi hadde sånn extreme makeover i klesskap i fjor våres og det vaaar så deilig å få litt "ordtnung" i saker og ting. Høyst nødvendig iallefall!! Hva er dine planer for helgen ellers da...? God til deg. (ikke såå lenge igjen forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. mars 2008 #14903 Del Skrevet 14. mars 2008 God morgen Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14904 Del Skrevet 14. mars 2008 Det, min venn er faktisk HØYST nødvendig!! Jeg har vært i uggen form og føler meg som en dass egentlig. Selv sjefen sa i dag på jobb "du ser litt sliten ut..:" Jo, takk skarr'u ha Det sier jo at hvis du får jente "tar" jenta din skjønnhet fra deg så man blir seende ut som litt white trash slamp med håret til alle kanter (ok, det kan jeg faktisk gjøre noe med) men med gusjen farge i ansiktet og stort sett føle seg pløsete og udelikat. Jeg formoder det blir en usannsyyynlig vakker jente vi får Såååå, i morge skal jeg ha pedikyr, manikyr, og smøre meg inn med gode kremer og ja....ta en ansiktsmaske. Mmm.....that'll do it tenker jeg Og ja, når du er ferdig med å rydde opp hos dere...pssssst...så har jeg masse som skulle vært gjort her Vi hadde sånn extreme makeover i klesskap i fjor våres og det vaaar så deilig å få litt "ordtnung" i saker og ting. Høyst nødvendig iallefall!! Hva er dine planer for helgen ellers da...? God til deg. (ikke såå lenge igjen forresten) SÅ ille kan det vel ikke være? Vi får skylde på vinterhalvåret tror jeg. Det gikk virkelig opp for meg hvor bleik jeg er ida jeg satt til frisøren i forrige uke :dåne: Da hadde jeg liksom to timer til å studere meg selv og det bleikfeite trynet mitt. Trøsta er at snart er det sommer og Kanskje en tanning hadde vært noe for å bli kvitt blå hud Solarium ser jeg for meg som en umulighet med denne vomma. Tenk om jeg blir sittende fast??? Kos deg med egenpleie idag. Det gjør utrolig godt Så jeg skal komme å ta et tak hos dere og ja? Håper du har goooood tid, for her er det mer enn nok å henge fingrene i, men du verden det gjør seg med en skikkelig rydderunde. Så mye man tar vare på. Og jo mer plass man lagrer på jo mer blir det. Gleder meg til å bli ferdig. Tenker jeg tar det verste med et par uker igjen til termin sånn at man får litt fortgang her Planer for helga? Tjaaa, blir det fint vær på lørdag tar vi ut grillen for første gang siden i sommer (mat, mat, mat ) Ellers får vi ta det litt som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14905 Del Skrevet 14. mars 2008 God morgen Planer for dagen? God morgen! Idag skal jeg sitte her og ta straffen for at jeg var så flink i går. Kjenner at bekkenet ikke er helt i hundre så da blir det en roligere dag idag. Klokka 14 skal vi i bisettelse til mamma'n til en av mannens venner. Ellers aner jeg ikke hva jeg skal gjøre idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14906 Del Skrevet 14. mars 2008 Siden jeg og jordmor regner en dag ulikt på hvor langt jeg er på vei, hører jeg på jordmor og jubler litt for 34 fullgåtte uker idag 34+0!!! Allerede inne i min 35. uke og det er 6 uker til lillebror er ventet :dåne: Fra 34 uker og 0 dager til 34 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 2300 g CRL: 30 cm Full lengde: 41 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. mars 2008 #14907 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja det er ikke lenge igjen nå Bekkenet har sikkert godt av en hviledag , men kjenner jeg deg riktig finner du vel på noe tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14908 Del Skrevet 14. mars 2008 Idag skal jeg kjøpe en DIGER pose smågodt! Kjenner den dårlige samvittigheten tar meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. mars 2008 #14909 Del Skrevet 14. mars 2008 Idag skal jeg kjøpe en DIGER pose smågodt! Kjenner den dårlige samvittigheten tar meg allerede Ohh jeg har også lyst på smågodt :gjeiper: Man kan unne seg det nå, det er jo påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14910 Del Skrevet 14. mars 2008 Har prøvd å ringe legen min for å få forlenget sykmeldingen min fom 21. mars tom 6. april - uten å ha time til legen - men det gikk jammen ikke an altså Så nå har jeg fått time den 18. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. mars 2008 #14911 Del Skrevet 14. mars 2008 Kjøpte meg en DIGER (1 kg faktisk) pose med smågodt i går jeg. Så nå går jeg å snavler hele tiden :rødme: Allerede ferdig med uke 34! Hjelpe meg, det går da så fort med deg Monja. Rekker du å nyte svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14912 Del Skrevet 14. mars 2008 Nei, jeg rekker ikke å nyte så mye. Synes ukene går alt for fort, men på en annen måte er jeg veldig klar for å bli ferdig med det. Men svangerskapet med smurfen var myyyyyyye lenger. Da gikk ikke dagene. Så om vi bestemmer oss for nummer tre rekker jeg vel ikke å teste før jeg ligger på føden med rier tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2008 #14913 Del Skrevet 14. mars 2008 Å nei!!! Søren ta Jinx, jeg prøver nemlig å ikke ha lyst på smågodt. Å lese over her hjalp ikke akkurat! Lykke til med de neste ukene, du er heldig som får oppleve dem. Det fikk aldri jeg gjort (KS i uke 33) og jeg misunner dere som får med dere det siste av graviditeten. Pass godt på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. mars 2008 #14914 Del Skrevet 14. mars 2008 En diger pose smågodt skal det bli her også i dag 34 ukere God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2008 #14915 Del Skrevet 14. mars 2008 *kan ikke lese, kan ikke lese, kan ikke lese* Tror jeg går vekk for en lengere stund. Dette smågodt pratet deres er ikke bra for meg. Mulig jeg vender tilbake med en pose.... Happy helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14916 Del Skrevet 14. mars 2008 Smågodt hører med til påska. Lurer på om ikke både Meny og Mega hadde tilbud denne uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14917 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Sikker på at jeg går mer opp i vekt i påska enn i jula Endret 14. mars 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. mars 2008 #14918 Del Skrevet 14. mars 2008 Smågodt hører med til påska. Lurer på om ikke både Meny og Mega hadde tilbud denne uka.... Aha, sjekke ut mega og meny Jeg har VIRKELIG ikke godt av mer sukker nå, har gått opp noe vannvittig. Men keh skylder på vann i kroppen jeg Skal hvertfall unne meg litt og spise mye frukt utenom så jeg ikke trenger å få så dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. mars 2008 #14919 Del Skrevet 14. mars 2008 litt for 34 uker da Jeg tror jeg skal begynne å regne etter den metoden jeg også Det er jo logisk da, at vi er en dag lengre pga skuddårsdagen. Ha en deilig fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #14920 Del Skrevet 14. mars 2008 Hjemme.....sliten i bekken og kvalm av smågodt Jeg og mannen var og spiste lunsj, og etterpå dro jeg innom svigermor en halvtimes tid før jeg henta mannen igjen og vi dro i bisettelse....å sitte i kirken er ikke å anbefale for vonde bekken Etter bisettelsen dro vi til bhg og henta smurfen før vi dro for å vaske bilen. Ikke bare vi som tenkte det idag nei, for det var den køen utenfor bensinstasjonen i byen. Tipper vi sto der i nærmere 40 minutter før vi slapp inn i vaskehallen. Så dro vi i nystriglet bil og handla inn litt mat og henta en pakke fra Sparkjøp (24 gulpekluter, 12 gaskluter, 2 "Biler" t - skjorter til smurfen, "Cars" støvler til smurfen og en boxer til mannen) før vi dro hjem. Nå ligger en utslått smurf og sover på sofan ved siden av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå