monja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14801 Del Skrevet 9. mars 2008 Magen er ikke så veldig stor, men så er jeg ganske stor i meg selv og. Jeg var større med smurfen, men han lå lenger ut enn lillebror tror jeg. Uansett kommer jo magen til å vokse mye enda så jeg bare nyter det. Jeg gleder meg til vi er ferdige hjemme. Lurer bare på når det blir. Kanskje jeg skal lokke mannen til litt maling i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 9. mars 2008 #14802 Del Skrevet 9. mars 2008 Magen vokser fort de siste ukene! Derfor er jeg glad jeg aldri har vært mer enn 35+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mars 2008 #14803 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjempefin mage! :-D Så deilig med vår! Ikke mange ukene igjen til lillebror er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2008 #14804 Del Skrevet 9. mars 2008 Nydelige magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14805 Del Skrevet 10. mars 2008 Takk takk God morgen! Har fått mann og barn inn i hverdagen igjen. Kjøpte med meg noen rundstykker på vei hjem, så nå har jeg spist ferske rundstykker med leverpostei og sylteagurk. Og et digert glass Cultura til Jaggu føler jeg meg sunn Skal tilbake til byen igjen til klokka 11. Da skal jeg innom jobb en tur før jeg skal ha pause sammen med mannen Så skal jeg handle en liten gave og så er det jordmorkontroll klokka 13. Jeg må si jeg er spent på hvordan han ligger og om han holder på å feste seg enda mer enn sist. Eller kanskje har festet seg. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14806 Del Skrevet 10. mars 2008 Juhu, tickeren min er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14807 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg driver fortsatt og strikker på babyteppet til lillebror. Det er ikke så lenge før jeg er ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 10. mars 2008 #14808 Del Skrevet 10. mars 2008 Fint babyteppe. Ser skikkelig slumrete og godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14809 Del Skrevet 10. mars 2008 Fint babyteppe. Ser skikkelig slumrete og godt ut. Det er det. Så deilig. Og nå ønsker treåringen seg ett og :dåne: Får se om jeg strikker et til i løpet av våren, må sikkert ha det dobbelt så stort han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14810 Del Skrevet 10. mars 2008 Har snakka med NAV. De har funnet den delen av sykmeldinga mi som de hadde rota vekk så pengene ble overført på fredag. Håper bare de kommer snart, men siden det har gått så lang tid "trenger" jeg dem ikke så de går rett på sparekonto. Og jeg skal sende klage både til det lokale NAV kontoret og til fylkeskontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14811 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har hatt mistanke om UVI de siste dagene. På siste jordmorkontroll for to uker siden fikk jeg L+1 på urinprøven. Nå hadde jeg ingen UVI, men fikk P+1 på utslaget. Det skulle jeg si til jordmor på kontroll idag så da får jeg vel det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. mars 2008 #14812 Del Skrevet 10. mars 2008 Så fint babyteppe :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #14813 Del Skrevet 10. mars 2008 Åh, så fint teppe! Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14814 Del Skrevet 10. mars 2008 Fy søren jeg er heldig..... Lillebror oppførte seg eksemplarisk på jordmorkontroll. Han har fosterlyd på 153, er aktiv som bare det og hun mente han måtte nærme seg 2,5 kilo snart. Han er visst ganske stor sånn som storebror Blodtrykket mitt er ikke noe å skryte av idag, men 154/90 :dåne:, men med 1+ på protein, 0 i ødemer og ikke noen tegn til svangerskapsforgiftning ville hun ikke alarmere enda iallefall. Og godt er det. Jeg har litt vondt i tinningen på venstre side og bak øyet på samme side, men det kommer nok av tette bihuler og det at jeg pirka meg på øyet da jeg tok ut linsa i går. Men fortsatt hvile og null husarbeid på meg. Og så var det dette leiet hans da.... Idag var jordmor bombesikker: SETELEIE :dåne: :dåne: :dåne: Hun fant fosterlyden klart og tydelig like under ribbeina mine på venstre side, så da var hun ikke i tvil om at "kulen" som er så voldsom på høyre side er hodet. Han er bevegelig, så hun skulle gi han 2 uker på å snu seg selv. Om ikke blir det sykehuset neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. mars 2008 #14815 Del Skrevet 10. mars 2008 Seteleie, vi krysser armer, bein, fingrer og tær for at han snur seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. mars 2008 #14816 Del Skrevet 10. mars 2008 Ååååååh... Jeg vet så utrolig godt hvordan det er!!!! Er det ikke typisk??? Men jeg har blitt veldig godt ivaretatt, de har hørt på hva jeg har å si og jeg har fått mye informasjon om både setefødsel og KS. Så nå er det to uker og så røntgen og ny UL? For du skal få bekkenet røntget selv om det er nummer to, ikkesant? Det må du få, det er visst svinaktig vondt å ligge/stå i røntgen mens man har rier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 10. mars 2008 #14817 Del Skrevet 10. mars 2008 Og så var det dette leiet hans da.... Idag var jordmor bombesikker: SETELEIE :dåne: :dåne: :dåne: Hun fant fosterlyden klart og tydelig like under ribbeina mine på venstre side, så da var hun ikke i tvil om at "kulen" som er så voldsom på høyre side er hodet. Han er bevegelig, så hun skulle gi han 2 uker på å snu seg selv. Om ikke blir det sykehuset neste. Oi! Han kan jo fort snu seg da.. hodet er jo det tyngste på kroppen, tross alt. Krysser fingrene for det ihvertfall. Vet du hva du vil velge hvis det blir seteleie til slutt da? KS eller vaginal fødsel? Her er det også en stor kul oppe på høyre side - men det er bare føttene.... skikkelige pailabber på denne tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14818 Del Skrevet 10. mars 2008 Nå er det å vente i to uker på at han skal snu seg selv, om ikke blir det ny UL for å se om han faktisk sitter. Jordmor var ikke så sikker på at han kom til å snu seg nå siden det er så trangt der inne, men siden dette er nummer to er sjansene større enn for en førstegangs likevel. Så jeg håper. Om han sitter blir det røntgen av bekkent ja. Noe annet blir ikke aktuelt. Hvordan gjøres det, Trampe? Jeg har bare sett bekkenet mitt på UL jeg. Om bekkenet er for trangt sier det seg selv. Er det vidt nok vil det bli en vurdeirng om det blir KS eller setefødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #14819 Del Skrevet 10. mars 2008 Æsj, kjipt med seteleie. Får håpe han snur seg! Min snudde seg i uke 32 eller 33... Det er ennå håp! Krysser fingrene for at han tar til fornuft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14820 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva jeg kommer til å velge om han sitter i sete og bekkenet er vidt nok? Hm, jeg er mer redd for en stor operasjon som KS enn å føde vaginalt. Samtidig føler jeg på en måte at KS er mer kontrollert for det kan jo fort bli hastesnitt under setefødsel og da er man jo like langt på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå