monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14761 Del Skrevet 7. mars 2008 Her bygger vi rede. Det er liksom jeg og småfuglene i hagen som driver med sånn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. mars 2008 #14762 Del Skrevet 7. mars 2008 Ha en fin helg og kos dere med oppussingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14763 Del Skrevet 7. mars 2008 I kveld har Spelt Grandis stått på menyen. Overraskende god egentlig. Og jeg liker jo ikke Grandis engang :dåne: Jeg kommer nok til å spise den flere ganger. Men halsbrann fikk jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. mars 2008 #14764 Del Skrevet 7. mars 2008 Oi, snart har du termin! Tida flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. mars 2008 #14765 Del Skrevet 7. mars 2008 Ønsker dere en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 8. mars 2008 #14766 Del Skrevet 8. mars 2008 Ser du!!!! Scorpina in da house!!!!! :-D Men, jeg gadd ikke lese over 700 sider. Du får ha meg unnskyldt der altså Ja guriland - nå er det ikke lenge igjen til du skal kalve hehe... Og alt er på plass? Champis'n ligger til kjøling og seierssigaren innen rekkevidde?? Btw - vet dere hva det blir?? Med eller uten tut Går det ellers bra i monja-heimen? Håper det!! Superduper nordfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14767 Del Skrevet 8. mars 2008 Oi, snart har du termin! Tida flyr... 7 uker igjen idag.... Litt blandete følelser for det har gått så fort. Veldig lyst til å bli ferdig, veldig skummelt å tenke på at han snart er her, men det skal jo bli så koselig da, så jeg gleder meg masse Ønsker dere en riktig god helg!! God helg til pondusa gjengen og Ser du!!!! Scorpina in da house!!!!! :-D Men, jeg gadd ikke lese over 700 sider. Du får ha meg unnskyldt der altså Ja guriland - nå er det ikke lenge igjen til du skal kalve hehe... Og alt er på plass? Champis'n ligger til kjøling og seierssigaren innen rekkevidde?? Btw - vet dere hva det blir?? Med eller uten tut Går det ellers bra i monja-heimen? Håper det!! Superduper nordfra :juhu: Endelig kom du innom ja Men ikke lese over 700 sider? Det meste er på plass til bebbisen kommer. Ja, bortsett fra champis'n og sigaren kanskje Og vi vet hva det blir ja.....vi produserer bare sånne med tut vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14768 Del Skrevet 8. mars 2008 33+0 idag!!!! Fra 33 uker og 0 dager til 33 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 2100 g CRL: 29 cm Full lengde: 39 cm Magebilde kommer senere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14769 Del Skrevet 8. mars 2008 Vi vurderer å kjøre til Trondheim, men kommer jo ikke til å være der før i 13 tiden. Ja ja, vi har jo ikke så mye å gjøre der så det spiller egentlig ikke noen rolle. Men smurfen er så treeeeeeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. mars 2008 #14770 Del Skrevet 8. mars 2008 33 uker! I dag er tickeren riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. mars 2008 #14771 Del Skrevet 8. mars 2008 Vel - din er riktig, men ikke min??? :klø: Er ikke det rart da? Kanskje jeg må lage ny. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 8. mars 2008 #14772 Del Skrevet 8. mars 2008 Hurra for 33 uker :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. mars 2008 #14773 Del Skrevet 8. mars 2008 33 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 8. mars 2008 #14774 Del Skrevet 8. mars 2008 :juhu: 33 uker :juhu: Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. mars 2008 #14775 Del Skrevet 8. mars 2008 Venter på magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 8. mars 2008 #14776 Del Skrevet 8. mars 2008 Har dere kost dere på IKEA i dag da? *glede seg til magebilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. mars 2008 #14777 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei snuppa! Og grattis med 33 uker Jeg mangler litt til lillemor kommer... - hard bag - bilstol - sengekant - stellematte - å sende papirer til NAV Har jo så mye etter storebror at vi ikke trenger stort mer Regner med du fikk tatt deg trønderturen? Håper den var innbringende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14778 Del Skrevet 8. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. mars 2008 #14779 Del Skrevet 8. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14780 Del Skrevet 8. mars 2008 Vi kom ramlende hjem fra trønderhovedstaden for en halvtime siden. Gubben enda i sjokk over at det faktisk går an å kjøre dit på 2 1/2 time Det har blitt litt bedre veier og det sparer vi faktisk 20 minutter på. Og han som trodde jeg kjørte som et svin da jeg var der på husmorferie i oktober *snurt* Vi var en tur på Obs og handla vintersko (Friends) til neste sesong. Satser på at 31 er stort nok til han da. De var satt ned til 149 kr så da gikk det an å ta sjansen. I tillegg ville han ha cherrox til våren nå. Røde måtte de være, og var satt ned til 129 kr. Syntes liksom jeg gjorde et godt kjøp der da Og jammen gikk vi oss på en hylle med tretogserien fra Thomas. Da lukket mamma ørene over at han fikk traktoren "Jack" i går og vips havna buldoseren "Bayron" oppi handlekorga Så dro vi på IKEA. Kjøpte havhestlampe til babyrommet (smurfen har lik må vite) og to matter formet som fisk (en til hver ja). Så fikk smurfen et tavlestativ med svart tavle for kritt på en side og whiteboard på den andre siden. Stor suksess. Og en høystol til den kommende brukeren. En magenttavle til mor og en kasserolle til far Og litt annet småplukk - 20 vaskekluter, 14 papp/arkiveringsesker, 40 batteri....ja, sånn småtteri. Men når vi sto i kassen stakk smurfen av og ble søkk borte. Jeg og gubben lette høyt og lavt med fant han ikke. Herregud, så redd jeg ble. Plutselig dukka han opp inne på plukklageret ved kassen. Hadde bare gått seg en tur, men ble så redd da han ikke fant oss igjen. Jeg ble både redd og sint og bar han med meg ut i bilen mens mannen betalte.... Skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå