Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var det jeg trodde kom til å skje og, for det har skjedd tidligere, men neida, idag skulle han ha ja :ler:

Ja, og der glemte jeg å sitere ~Milla~.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig disse barna... bare vent, neste gang liker han det ikke :ler:

Antakeligvis ikke :ler:

Han har jo hatt perioder hvor han ikke liker sjokolade så det er vel bare en fase ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 uker!

:hoppe:

Ha en fin lørdag!

(må liksom terpe på at det er lørdag her, mannen hadde fri i går, så jeg føler det er søndag! Ikke bra...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag dro vi til nabobyen og kjøpte vårdress til smurfen. Og refill til bleiebøtta vår for det hadde de ikke sist vi var der.

Vi kjøpte en vårdress fra Reflex. Har regntøy og vinterdress i samme merke og er knallfornøyde. Dessuten er 399 kr for en dress egentlig ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke kjent noe til mageboeren, men jeg skal legge meg på senga og kjenne og dulte litt i han før jeg evt ringer fødeavd. Mannen mener jeg må ringe nå, men jeg skal gi han noen minutter til. Jeg er jo ikke ukjent med at han har sånne rolige dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke rørt på seg, men lutselig kjente jeg små rytmiske dunk så den lille luringen ligger langt der inne og hikker :ler: Han er nå der iallefall. Kanskje ikke så rart at han er stille idag, for i går var han helt villmann :ler:

Isted kom smurfen for å gi meg nattaklem. Så la han hodet på magen min og sa "God natt, lillebroren min!*rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...