Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Sliter litt med navnevalg her også, vanskeligere enn jeg hadde trodd altså. Det som irriterer meg litt er at alle de navnene vi kunne tenkt oss til jenta vår er det andre i familien som har tatt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også tippe..og jeg tror at lillebror kommer den 21.april! :)

Det der med etternavn er ikke enkelt..tror ikke jeg har angret så fælt på noe som at jeg endret etternavn! SAVNER navnet mitt jeg.. :tristbla:

Våre var så like at det ikke var noen ide å bruke begge...er glad for at den lille familien nå har samme etternavn, for det gir meg en veldig god følelse av samhold og tilhørighet.. :rødme: bare det at litt av min identitet forsvant da jeg ga slipp på mitt eget navn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monjamora mi :klemmer:

Ser det er tippekonkurranse på gang her???!! Jeg og vil være med!!! Jeg sier 21. april! 1 uke før termin! BASTA!!!

Lyst på besøk en dag snart??? Holder på og får fnatt oppe på loftet her :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelista er oppdatert. Som dere ser, monjamannen mista enda en stjerne siden han mener at lillebror ikke kommer før 5. mai :hakeslepp: Unner meg overtid ja :sur::ler:

Navn er utrolig vanskelig. Jeg har holdt det jeg sa i forhold til å ikke diskutere det mer med han, men jeg pønsker jo fælt på dette med etternavnet da.

Som Madden skriver så føler jeg at jeg mista identiteten min da jeg tok mannen sitt etternavn, men det får meg og til å tenke på at om jeg snur om på etternavnene til smurfen kommer jeg til å ta vekk den identiteten han har og på en måte. For selv om han er bare 3,5 år vet han utmerket godt hva han heter og kan alle tre navnene sine :sukk: Vanskelig, vanskelig.....

Idag var jeg oppe tidlig. Kjørte mann og barn på jobb og bhg i morges. Tror smurfen synes det var greit å komme i bhg igjen. Få fresa av seg litt energi og treffe kompiser igjen.

Jeg sitter og venter på at klokka skal bli litt over 10. Da skal jeg kjøre inn til byen igjen, lege klokka 10.45. Fornye sykmelding. Antakeligvis bare en gang igjen før permisjonen nå. Nærmer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på besøk en dag snart??? Holder på og får fnatt oppe på loftet her :sukk:

Jaaa, bare kom når du vil. Skjønner godt at loftet snart tar knekken på deg. Skal bli flinkere til å komme på besøk jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt sykmeldt til og med 23. mars. Da skal jeg tilbake for å få sykmelding for de to siste ukene før permisjon.

Men jeg satt i 1 1/2 time for 2 minutter audiens til legen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leger altså... Da hadde du en meget informativ sv.skapskontroll i dag tenker jeg? ;)

Superinformativ. "Ja, du skal bare forlenge sykmeldinga du?"

Ja, sa jeg.... "Ja, jeg har alt skrevet den ut" sa legen. FERDIG! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen er nyklipt og lagt.

Jeg ser "Tid for rom" på TV2. Må prøve å få litt inspirasjon for uteområdet her. Vi skal ikke gjøre noe med det i år, men neste år må det til pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12+3 var du når du oppdaterte ikke kg-bloggen din. ;)

Den bloggen har jeg jo helt glemt. Er det lov å skylde på pre-ammetåken? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...