Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

Lenge siden jeg har vært på nett nå, det er liksom ikke blitt prioritert da det er så mye forberedelser o.l som må gjøres og alt er jo så nytt:)

blogging ja, skulle ønske jeg var flinkere til å sete meg inn i det, men det er jo synd at du blir borte for meg:(

Håper du fortsetter med dagboken også, det er liksom så morsomt med det synes jeg...men det er jo meg.

Heldiggrisen som har funnet navn også da, vi har kun ett forslag, og er ikke helt sikre på det enda. Men tror det blir det navnet da, har jo gått og gnagd litt på det og blitt vant med det. men vi får se. Vi stresser ikke med det, får bare se hva som hender når han popper ut og tar oss med storm:)

Lykke til videre med svangerskapet - men håper du ikke blir borte da;)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey da.. Så får jeg vel lære meg til å lese blogg da :fnise:

Dessuten så høres det litt tryggere ut å ha full kontroll på

hvem som leser der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey da.. Så får jeg vel lære meg til å lese blogg da :fnise:

Dessuten så høres det litt tryggere ut å ha full kontroll på

hvem som leser der :Nikke:

:jepp: Det er litt bedre å legge inn bilder og sånt da. Det er bare å komme på å trykke "blogger" når man er her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Hei, der fant jeg deg igjen. Visste det var en db jeg hadde glemt. Jeg har re-registrert meg, nemlig. Sjans for å få ny tilgang til blogg? Jeg tror jeg har lagt til deg i min nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Monja

for en driiiitkul avatar du har! Hvor finner man sånne? Jeg er helt desperat etter en som ikke er så flat og dull som min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også tatt magebilde i dag, mitt første faktisk.

Jeg ser du har hatt et evinnelig mas fra mange om å få tilgang til den bloggen din, men jeg er litt nysgjerrig på det bildet ditt jeg altså.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...