Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner jo at du vurderer å droppe dagboka. Synes det er veldig dumt at ikke blogginnlegg kommer opp på nye innlegg. Bruker nesten kun det. Dessuten synes jeg det er litt synd hvis alle begynner å skrive i lukkede blogger istedet for åpne dagbøker jeg da, for det er jo hyggelig å oppdage nye dagbøker også selv om man har det med å følge mest med i de faste. Selvfølgelig ser jeg fordeler med å kunne styre hvem som leser også.

Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er en av dem som ikke har tilgang til bloggen så vil i hvert fall JEG gjerne at du beholder dagboken din! ;)

... det er jo så koselig å følge med på livet ditt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er en av dem som ikke har tilgang til bloggen så vil i hvert fall JEG gjerne at du beholder dagboken din! ;)

... det er jo så koselig å følge med på livet ditt! :klem:

Nå har du tilgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det blogging som er tingen for tida? ;) Jeg skal prøve å bli litt flinkere til å titte innom, men jeg er ikke så mye på nett for tida.

Moro med lillebror i magen og det fine navnet - passa så fint til storebror sitt! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å fortsette å ha dagboken, men jeg legger jo inn alle bilder etc i bloggen. Så det blir nok en ganske så redusert dagbok dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg altså 25 fullgåtte uker. Tenk at jeg er inne i min 26. uke allerede. I løpet av denne uka skal min gjennomsnittslillebror bli nærmere 30 cm lang og 800 gram. Ikke rart jeg kjenner det når han rocker løs :ler:

I helga har vi slappet av. I går fikk både mamma og mannen en smak av hormontrollet meg. Idag var ting mye roligere og mannen og smurfen var en times tid i bassenget og kosa seg. Jeg er allergisk og må sitte på sidelinja :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja! Jeg synes også det er koselig å følge med dere, så det hadde vært veldig hyggelig med tilgang til bloggen, altså... :sjenert:

Ellers er det forøvrig en god ide med blogg med begrenset tilgang. Ikke alltid like morsomt at man ikke vet hvem som leser det man skriver.

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...