Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fy søren som det blåser. Her på øya er det ikke så ille akkurat her vi bor, men jeg hører andre som sliter skikkelig med vinden. Er vel meldt storm langs kysten. Ser for meg at et blir en natt med lite søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren som det blåser. Her på øya er det ikke så ille akkurat her vi bor, men jeg hører andre som sliter skikkelig med vinden. Er vel meldt storm langs kysten. Ser for meg at et blir en natt med lite søvn.

Her hører jeg ikke så mye vind, det er verre med naboen som spiller singstar - eller noe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hører jeg ikke så mye vind, det er verre med naboen som spiller singstar - eller noe. :fnise:

Uh, det hørtes om mulig enda verre ut. Får tro det ikke varer hele natta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, det hørtes om mulig enda verre ut. Får tro det ikke varer hele natta :ler:

Høres ut til at de har gitt seg nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forøvrig lukket bloggen min - der alle magebilder, UL bilder etc kommer til å havne til slutt.

Om noen mangler tilgang så hyl ut her :jepp:

Jeg har en blogg i listen min her, sist oppdatert i oktober. Har du andre blogger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blogg i listen min her, sist oppdatert i oktober. Har du andre blogger??

Familieforøkelse heter den. Og det er den eneste jeg har. Men den har da oppdatering i både desember og nå i januar :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+0 :juhu:

Fra 24 uker og 0 dager til 24 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 650 g

Full lengde: 29 cm

Han vokser og blir stor gutt. Rører masse på seg og det er så godt å kjenne. Herlig :hjerte: Og det er bare 16 uker igjen til termin :dåne: Det kommer til å gå knallfort.

Idag sov vi til klokka 10. Og jeg fikk sove i natt for den varsla stormen bestemte seg visst for å løye i 24 tiden. Da blåste det nesten ikke mer. Så idag er jeg uthvilt - deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med enda en gutt! Så morro!

Din lille var heller ikke sjenert, nei? Junior brettet ut hele stasen han også, og tuten sto rett til værs. Ingen tvil der i gården, nei! :ler:

Så deilig å kjenne seg uthvilt. Jeg sov godt i natt jeg også, på tross av snøstormen. Sovna kanskje ikke så fort som jeg ville, men dog. Sov godt når jeg først sovna. Og kniper det, kan jeg jo bare legge meg å snorke litt ekstra i løpet av helga. Jeg elsker helger! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Den bloggen jeg har tilgang til er ikke oppdatert siden uke 12.... men nå regner jeg med at du snakker om kg-blogg..og der har jeg ikke tilgang!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bloggen jeg har tilgang til er ikke oppdatert siden uke 12.... men nå regner jeg med at du snakker om kg-blogg..og der har jeg ikke tilgang!! :sjenert:

Den som er oppdatert i uke 12 har jeg mest glemt.... :ler:

Jeg har da gitt deg tilgang til KG bloggen i går tror jeg :klø:

Den heter familieforøkelse.....og har fått en del oppdateringer nå på nyåret ;)

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med enda en gutt! Så morro!

Din lille var heller ikke sjenert, nei? Junior brettet ut hele stasen han også, og tuten sto rett til værs. Ingen tvil der i gården, nei! :ler:

Nei, det var ikke mye sjenanse ute og gikk hos vår lille heller :ler: Han var ikke som broren sin for å si det sånn. Storebror knep igjen så godt det lot seg gjøre og ville ikke avsløre seg før i uke 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så moro med en lillebror i magen! :hoppe:

Tenkt på noen navn ennå?

Bloggtilgang, ja takk :-D

God helg til dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler tilgang til bloggen :roper:

Grattis med lillegutt :hoppe:. Hva synes smurfen om å få en lillebror? Det må jo være himmelen for en liten tass.

Jeg var også på shopping i går. Har kjøpt mine første plagg til tulla på salg på Zara. Endte opp med en ulljakke til nyfødt, en strikka cardigan til sommeren og fire nydelige topper, alle i brunlige farger (og ingenting rosa ;)). Nyyyyydelig!

Ha en super helg og grattis med 24 fullgåtte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen blogg... :sjenert:

Men så artig med en liten pjokk til da :juhu: Og tiden går fort altså, synes ikke det er lenge siden du var nygravid jeg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...