Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal bli mamma til enda en prins :juhu:

På UL idag så vi en herlig liten gutt der inne. Var ikke beskjeden han nei. Bretta ut beina og viste fram hele stasen :fnise: Og han vinka til oss, la fotbladet på panna (sprek ja :dåne: ), sprella og var så aktiv. Og han er helt perfekt...alt på riktig sted, alle organer fungerer som de skal og han er stor og fin. Helt på gjennomsnittet i vekst til 23+6.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk......gleder meg til å få en hane til i heimen. Og gubben er fornøyd med tanken på to sønner :mrgreen:

Han foreslo at vi kanskje skulle døpe om smurfen og kalle dem Emil og Julius :ler: Han ser nok for seg to som er høyt og lavt og fulle av sprell :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :)

:babygutt:

Praktisk også da, da har dere vel en del gutteting han kan arve?

Veeeeldig praktisk. Vi har jo alle klærne etter smurfen enda. Masse masse babyklær - men jeg har bestilt litt mer idag likevel :sjenert: Og vi har jo masse blått i sengetøy etc som er bare å vaske opp. Litt luksus egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Grattis!!! Så kjekt med enda en prins!! :rødme:

Foten i panna faktisk...ikke måte på hva de får til disse små!! :ler: *fikk med ett for meg et bilde av meg selv i ferd med å prøve det samme* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grattis!!! Så kjekt med enda en prins!! :rødme:

Foten i panna faktisk...ikke måte på hva de får til disse små!! :ler: *fikk med ett for meg et bilde av meg selv i ferd med å prøve det samme* :fnise:

Ja, nå satte du jo rare bilder i hodet på meg og :skratte:

Jordmora sa forøvrig at hun ikke skulle demonstrere det der hun heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig lukket bloggen min - der alle magebilder, UL bilder etc kommer til å havne til slutt.

Om noen mangler tilgang så hyl ut her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Tusen takk for tilgang :)

Jeg har vært inne og sjekka, og lurer egentlig fælt på om det var deg jeg så den dagen i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...