Linn3c Skrevet 4. januar 2008 #14021 Del Skrevet 4. januar 2008 Heihei! Godt nytt år! Koss gjekk det på UL i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. januar 2008 #14022 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er også spent på UL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14023 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal bli mamma til enda en prins :juhu: På UL idag så vi en herlig liten gutt der inne. Var ikke beskjeden han nei. Bretta ut beina og viste fram hele stasen Og han vinka til oss, la fotbladet på panna (sprek ja :dåne: ), sprella og var så aktiv. Og han er helt perfekt...alt på riktig sted, alle organer fungerer som de skal og han er stor og fin. Helt på gjennomsnittet i vekst til 23+6.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. januar 2008 #14024 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratuerer med en prins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. januar 2008 #14025 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerar med ein gut i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. januar 2008 #14026 Del Skrevet 4. januar 2008 Næææ!!! Så gøy!!! Som mamma til to prinser så sier jeg GRATULERER!! Du har mye å glede deg til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 4. januar 2008 #14027 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer så mye! Fikk du beholde termindatoen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14028 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk takk......gleder meg til å få en hane til i heimen. Og gubben er fornøyd med tanken på to sønner Han foreslo at vi kanskje skulle døpe om smurfen og kalle dem Emil og Julius Han ser nok for seg to som er høyt og lavt og fulle av sprell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14029 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer så mye! Fikk du beholde termindatoen din?? Termindatoen er den samme, 28. april.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #14030 Del Skrevet 4. januar 2008 Så koselig Praktisk også da, da har dere vel en del gutteting han kan arve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14031 Del Skrevet 4. januar 2008 Så koselig Praktisk også da, da har dere vel en del gutteting han kan arve? Veeeeldig praktisk. Vi har jo alle klærne etter smurfen enda. Masse masse babyklær - men jeg har bestilt litt mer idag likevel Og vi har jo masse blått i sengetøy etc som er bare å vaske opp. Litt luksus egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. januar 2008 #14032 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer så mye med enda en gutt!! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. januar 2008 #14033 Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk du bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14034 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, jeg har bilder.....skal scanne de inn i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. januar 2008 #14035 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer med en gutt i magen, så stas God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. januar 2008 #14036 Del Skrevet 4. januar 2008 Grattis!!! Så kjekt med enda en prins!! :rødme: Foten i panna faktisk...ikke måte på hva de får til disse små!! *fikk med ett for meg et bilde av meg selv i ferd med å prøve det samme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14037 Del Skrevet 4. januar 2008 Grattis!!! Så kjekt med enda en prins!! :rødme: Foten i panna faktisk...ikke måte på hva de får til disse små!! *fikk med ett for meg et bilde av meg selv i ferd med å prøve det samme* Ja, nå satte du jo rare bilder i hodet på meg og Jordmora sa forøvrig at hun ikke skulle demonstrere det der hun heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14038 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har forøvrig lukket bloggen min - der alle magebilder, UL bilder etc kommer til å havne til slutt. Om noen mangler tilgang så hyl ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. januar 2008 #14039 Del Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for tilgang Jeg har vært inne og sjekka, og lurer egentlig fælt på om det var deg jeg så den dagen i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14040 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan godt hende det var meg, Dallandra....jeg var jo der så ingenting er umulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå