monja Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #13981 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal ordne med lister og sånt senere i kveld, Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2008 #13982 Del Skrevet 1. januar 2008 700 sider jo! Her skriver man så tastaturet ryker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. januar 2008 #13983 Del Skrevet 1. januar 2008 Og alt det rare vi har skrevet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #13984 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, det hadde vært noe å begynne å bla tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. januar 2008 #13985 Del Skrevet 1. januar 2008 Tikka ikke Det må være en dag man kjeder seg veeeldig at mangår for å lese alle sider i en db på 700 sider. Men det er et imponerende antall sider da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #13986 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi har vært hos mamma og pappa et par timer. Smurfen elsker at morfar herjer med han så det er stor stas når vi er der. Før det var vi på flyplassen for å se flyet til Trondheim lette. Da er det en liten en som bokstavlig talt er i skyene Nå er mini i seng, mannen har rydda litt, jeg koser meg med brødskive med leverpostei, PC og GA Skal ikke legge meg alt for sent idag, for det er planleggingsdag i bhg i morgen så da blir smurf og jeg alene hjemme. Tipper han våkner klokka 7 da Skal vaske og ordne litt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #13987 Del Skrevet 1. januar 2008 Tikka ikke Det må være en dag man kjeder seg veeeldig at mangår for å lese alle sider i en db på 700 sider. Men det er et imponerende antall sider da!! Tenkte jeg skulle lagre den og skrive den ut, men det ble over 2000 sider på ark tror jeg :dåne: Men en eller annen gang skal jeg skrive ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2008 #13988 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er lenge siden jeg la igjen et spor hos deg. Jeg har akkurat samlet sammen mine dagbøker her, og redigert dem etter år. Det blir jammen noen sider, ja. Ønsker deg og dine Et Godt Nytt År Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13989 Del Skrevet 2. januar 2008 God morgen! Gubben har dratt på jobb. Smurfen sover. Det er planleggingsdag i bhg idag så vi skal være hjemme. Jeg tror jeg holder på å bli syk. Det klør i halsen og i ørene, men jeg skal nå se om dette går over snart. Selv om jeg la meg forholdsvis tidlig i går er jeg stuptrøtt, men siden jeg våkna da gubben sto opp får jeg ikke sove mer Har tent i ovnen og skal lage meg frokost straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13990 Del Skrevet 2. januar 2008 Smurfen sover enda. Ble enkel frokost idag, nudler Tror jeg skal fylle opp oppvaskmaskina og hente dyna for så å legge meg på sofan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13991 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke noe sofa enda. Var inne og ruska i snuppen klokka halv 9, men der var det jammen meg ikke mye respons. Han sover som en stein enda :dåne: Har satt på en vaskemaskin og sortert ut klær til to til. Det blir nok tre, for jeg skal skifte på senger senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13992 Del Skrevet 2. januar 2008 Halv 10 kom det en liten tass gjennom gangen her. Strålende blid og fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13993 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Dagens gjøremål: - Ta ut av oppvaskmaskina - Sette på ny oppvaskmaskin - Ta ut av oppvaskmaskin nr 2 - Vaske alle langpanner, stekebrett og rist til stekovnen i oppvaskmaskina - Vaske maskin med klær 60 grader - Henge opp vask - Vaske en maskin med ullklær - Henge opp vask - Vaske en maskin med håndklær, vaskekluter, kjøkkenkluter etc - Tørke i tørketrommel - Rydde kjøkken - Rydde garderobeskapene til meg og mannen. Ordne sekker til Fretex og evt. kaste - Tørke støv og vaske over gulv i hele huset - Skifte på senger Endret 2. januar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13994 Del Skrevet 2. januar 2008 Avatarmessig er jula slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. januar 2008 #13995 Del Skrevet 2. januar 2008 Jupp, her også. Av med nisselua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. januar 2008 #13996 Del Skrevet 2. januar 2008 Eh.. Skulle ikke du hvile og ta det med ro? Puh.. Ble helt svett jeg nå... - Vaske alle langpanner, stekebrett og rist til stekovnen i oppvaskmaskina Jøss, går det an?? GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13997 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Dagens gjøremål: - Ta ut av oppvaskmaskina - Sette på ny oppvaskmaskin - Ta ut av oppvaskmaskin nr 2 - Vaske alle langpanner, stekebrett og rist til stekovnen i oppvaskmaskina - Vaske maskin med klær 60 grader - Henge opp vask - Vaske en maskin med ullklær - Henge opp vask - Vaske en maskin med håndklær, vaskekluter, kjøkkenkluter etc - Tørke i tørketrommel - Rydde kjøkken - Rydde garderobeskapene til meg og mannen. Ordne sekker til Fretex og evt. kaste (gubben tar sitt eget skap) - Tørke støv og vaske over gulv i hele huset (gubben vasker gulv) - Skifte på senger (gubben) Har rydda i mitt klesskap. Og allerede fått en søppelsekk med klær som skal kastes og nesten en sekk med klær til Fretex. Så er det bare gubben sitt skap igjen da, men han ville ta det selv Man kan vaske stekovnsduppedittene i oppvaskmaskina ja, Jinx. Det er bare å ta ut den øverste kurven så de får plass i den. Endret 2. januar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13998 Del Skrevet 2. januar 2008 Vi spiser lunsj. Ostesmørbrød på meg og skive med prim på smurfen. Han har kost seg med lek og lær spill på laptop'en i formiddag - ja, jeg er totalt i mot pc spill for så små så jeg har måtte svelge en gigantisk kamel der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. januar 2008 #13999 Del Skrevet 2. januar 2008 Du er jaggu effektiv assa!!! Jeg har vært på jobb og nå er jeg hjemme og sitter foran pc'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. januar 2008 #14000 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Han har kost seg med lek og lær spill på laptop'en i formiddag - ja, jeg er totalt i mot pc spill for så små så jeg har måtte svelge en gigantisk kamel der. Er du? Det er ikke jeg - så lenge man har kontroll, også kommer det an på hva de gjør på maskinen og hvor lenge de sitter. Det er mange pedagogiske spill, og lek og lær høres jo greit ut det Jeg er også for IKT i barnehagen og mener det har noe å gjøre der - hvis det inkluderes i den pedagogiske virksomheten som alt annet, og er bevisst på hvordan det brukes. Endret 2. januar 2008 av Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå