Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir kjempespennende med UL. Jeg er så glad for at jeg slipper å gå alene, for da hadde jeg nok vært nervevrak for lengst :fnise: Mannen gleder seg og jeg både gruer og gleder meg. Men det er jo på en måte litt "obligatorisk" med denne usikkerheten og. Hva om noe er galt med babyen? Enn om det ikke er liv? Men det går sikkert bra.

Og føde den 25. ja, Pondusa. Litt samkjørte kan vi da være :ler: Sladre fra hver vår fødestue :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi i full gang allerede. Smurfen klagde over vondt i tissen da han tissa så jeg tok en urinprøve - som ikke ble godt mottatt. Totalt vranglåst og krevde å få urinprøveglasset. Etter litt vurdering og lukting fra vår side ble vi enige om å se det an. Ikke misfarget, fullt av "ubåter" eller stram lukt. Så vi bestemte oss for å avvente litt.

Idag skal vi til byen i rett tid - som betyr at vi må dra til byen alt i 9 tiden, kanskje tidligere. Og så skal vi kjøre i 80 årsdag hos min morfar (12 mil å kjøre en vei) klokka 11. Kjører sammen med mamma og pappa oppover, men i to biler så vi får mulighet til å kjøre ned litt tidligere. Må bare kjøpe gave først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, UL rett rundt hjørnet, så gøy :)

Grugleder meg til vi skal også, men det går bra det.

Jeg tipper det gjemmer seg en :babyjente: i magen din.

Kos dere i 80 årsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra 80 årsdag! Nervevrak etter å ha kjørt 24 mil totalt på sørpe og dårlig brøyta veier, pissregn og mørkt når vi skulle hjem igjen *angst*

Men det var koselig på bursdag da. Med koldtbord med ting jeg ikke fikk spise, men hadde såååå lyst på (roastbeef, spekeskinke, fenalår og røkelaks) :sur: Fikk nå spist litt kalkun og varmrøkt elg da :sikle: så egentlig var det ikke så verst.

Smurfen har vært eksemplarisk og så flink. Spist masse, tulla masse med oldemor og oldefar og tremenningene sine på 2 og 1 år. Nå er han i seng og jeg satser på at han sovner om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sto jeg og smurf opp klokka 7 :Gjesp:

Så så han litt på Barne TV mens jeg kokte egg og stekte rundstykker. Mannen vekte vi klokka 8 og han kom opp til dekket frokostbord med levende lys og masse god mat. Det er så koselig å gjøre sånt sammen i helgene siden vi ikke spiser frokost sammen resten av uka. I adventstiden blir det deilig familiefrokost hver helg tenker jeg :hjerte:

Har forresten bestilt meg bok idag: Julens Minnebok!

Gleder meg til å begynne å skrive i den.

I morgen klokka 9 er det UL. Jeg gruer meg masse denne gangen og. Klarer ikke helt å holde de negative tankene unna. Samtidig gleder jeg meg masse. Men tiden fra jeg står opp til jeg kommer meg på sykehuset kommer til å bli lang i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en koselig bok! :) De hadde flere koselige der, synes jeg! Tror jeg skal kjøpe julebok og den slektsboka! Det så ikke ut som om de kunne bestilles over nett?

Spennende med UL i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig bok! :) De hadde flere koselige der, synes jeg! Tror jeg skal kjøpe julebok og den slektsboka! Det så ikke ut som om de kunne bestilles over nett?

Spennende med UL i morgen!!

Jeg bestilte boka gjennom norli.no jeg. Godt mulig de har flere av dem der. Gleder meg masse til å få den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist deilig middag :sikle: Ble kjøttkaker i brun saus med poteter, grønnsaker og erterstuing idag.

Nå har jeg rydda på kjøkkenet og satt på oppvaskmaskin mens guttaboys er ute. Har fått skikkelig pannehodepine over venstre øye så jeg lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt og hvile øynene fra PC'en en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...