Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HURRA for 16 uker! Syns også den perioden du er inne i nå var den verste - men det nærmer seg UL da - det blir spennende!

Dere skal vite kjønnene vel?! For jeg klarer ikke vente! ;)

Kjønnene??? :lur:

Jeg tror det holder med kjønnet :fnise:

Men ja, vi skal prøve å få sett det iallefall. Har ikke den helt store forventningen i fall h*n er like sjenert som storebroren sin. Han skulle iallefall ikke vise seg fram. Jeg er så nysgjerrig at jeg neppe klarer å vente til fødselen med å vente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Smurfen våkna like etter halv 6 i morges, men hva annet kan man forvente når han sovna klokka 18.15 :ler:

Nå er han og gubben på tur til bhg og jobb og jeg har allerede brodert litt mer på kalenderen. Skal sette meg litt mer med den nå mens jeg titter på opptak av Peking express fra i går.

Og så har jeg rundstykker i ovnen. Gleder meg til nystekte rundstykker til frokost :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg må bare fortelle deg dette - jeg drømte om deg i natt! :ler:

Herregud, jeg drømmer så mye rart om dagen (eller helst om natten), og nå har jeg begynt å drømme om folk jeg aldri har møtt også.

Drømte at jeg var på et slags karneval - alle hadde i alle fall kledd seg ut, og så var du der - utkledd i en sjokkrosa drakt fra topp til tå! :hoho:

Tror jeg har sett litt for mye på den avataren din altså... Du hadde med deg en baby også da, og jeg lurte fælt på hvordan du hadde fått din så fort! Babyen var ganske stor også... :riste: Jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Ja, hadde jeg enda stått på hurtigheving så jeg kunne fått ut dette knøttet :ler: Det er å utrolig hva man drømmer når man er :gravid: Helt skummelt å tenke på egentlig. Du ga meg virkelig en god latter nå :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? Gjort unna et par mnd på noen dager f.eks. Tenk så praktisk da :ler:

Jeg har sovet siden klokka 18 jeg :sjenert: Klokka halv 9 kom lillemann opp i senga vår og sovna som en stein, så det blir vel jeg og han som deler seng i natt og - så blir mannen forvist til gutterommet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke et par stykk i magen din da, monja? Eller har du glemt det? :fnise:

Endret av Dråpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke et par stykk i magen din da, monja? Eller har du glemt det? :fnise:

Det er nok bare en. Det var ett levende foster og en tom fostersekk. Fikk sjekka det nøye for en stund siden :fnise:

Og jeg skrev det da her..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi gjennom farsdagsmiddagen - produsert av mor *kry*

Finnbiff med hjemmelaget potetmos og viltgrønnsaker. Nå skal jeg høre om gutta kunne tenkt seg sjokolademousse før de går til fjøset. De skal hjelpe naboen med fjøsstellet i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta det mens arbeidslysta er der :ler:

Nå er mann og barn i fjøset og jeg har tent i ovnen. Skal ta ut av oppvaskmaskina og sette inn nytt - det tar jo aldri slutt :dåne: Så skal jeg frese over noen flre skap på kjøkkenet i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig våken idag og. Skal gjøre litt mer på kjøkkenet så det er deilig å ha morgenen da. Mannen og smurfen er på tur til jobb og barnehage, men idag måtte det til litt overtaling for å få minstemann avgårde. Han hadde ikke tenkt seg noe sted i morges gitt. Stakkaren var trøtt, men han skal jo ikke legge seg om kvelden så det er jo ikke så rart.

Skal finne meg litt frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare en. Det var ett levende foster og en tom fostersekk. Fikk sjekka det nøye for en stund siden :fnise:

Og jeg skrev det da her..... :lur:

Har du skrevet det her?! Hm...da må jeg ha gått glipp av en side eller to...og jeg som prøver å holde meg oppdatert da... :sjenert:

Ja, ja. Jeg lurte på hvordan du i det hele tatt skulle klare å vente helt til ordinær UL med å vite, men da skjønner jeg jo at det ikke bare var jeg som var spent! ;)

Spennende med UL neste uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet det her?! Hm...da må jeg ha gått glipp av en side eller to...og jeg som prøver å holde meg oppdatert da... :sjenert:

Ja, ja. Jeg lurte på hvordan du i det hele tatt skulle klare å vente helt til ordinær UL med å vite, men da skjønner jeg jo at det ikke bare var jeg som var spent! ;)

Spennende med UL neste uke!

:klem:

Nei, jeg fikk en oppfølgings UL etter den første som var så usikker. Der så de to fostersekker, en med et levende foster og en tom - men hun mente det kunne vært to der i utgangspunktet.

Må innrømme at jeg ble litt letta :ler:

Jeg både gruer og gleder meg til UL neste mandag, men det er kanskje litt tidlig å tenke på det nå. Jeg gruer meg jo i første omgang til å høre at det evt. ikke er liv i den lille eller at noe er alvorlig galt, men så gleder jeg meg veldig til å se den lille igjen, se hvordan terminen blir og kanskje også se hva det er.

Har også begynt å tenke på permisjon. Om terminen blir stående begynner jeg permisjonen 5. april og da skal jeg ha permisjon til mine 6 uker etter fødsel er unnagjort. Så skal jeg ut i 3 uker ferie mens mannen tar over min permisjon. Når min ferie er ferdig begynner han på sine 3 uker ferie og jeg skal inn i permisjon igjen. På denne måten får vi hele sommeren fri sammen. Så skal vi etter ferien dele permisjonen 50/50 til og med 31. desember før mannen tar siste delen alene fram til permisjonsslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...