monja Skrevet 25. april 2003 Forfatter #381 Del Skrevet 25. april 2003 Ja, ikke sant, Mie :-? . Alt har jo gått knirkefritt. Hun har jo nesten ikke vært kvalm en gang jo. Det er så uvirkelig....Takk for gode ord og klem Sambo nevnte noe isted som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Farmora mi var fra Nordland, og det er jo ganske kjent at nordlenninger er overtroiske på de merksnodigste (?) ting. En ting hun fortalte da jeg var lita var at om man redde opp senga til babyen før h*n var født betydde det ulykke.....Da vi for en tid siden satt hos en felles venninne fortalte venninna mi at de hadde redd opp babyens seng :o Jeg er ikke spesielt overtroisk, men fortalte henne dette....hun lo det bare bort, men da sambo nevnte det isted og sa "der ser du, ulykka kom den, farmora di hadde rett hun" vurderte jeg å begynne å tro på det likevel..... Sammentreff som får det til å gjøre vondt i kroppen.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. april 2003 #382 Del Skrevet 26. april 2003 Herreguud...monja...jeg vet ikke hva jeg skal si. Er en helt uvirkelig situasjon for meg og jeg kan bare tenke med til hvor vondt det må være. Kan ikke annet enn å gi deg en *gooood klem* og krysse alle fingre og tær for at det går bra med venninnen din. Du vet også at alle "KG-jentan dine" er her for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2003 #383 Del Skrevet 26. april 2003 God morgen, monja! Håper du har det bra, etter forholdene vel å merke...Litt vemmelig med dette med det farmora di sa - men man må prøve å ikke tenke på sånt nå... Jeg her på oppdrag fra feriefareren vår Skusla! Hun reiser til Gardermoen og videre til sydligere strøk om en liten stund, og skulle sende deg en hilsen før hun dro - men så ble det no' kluss med postinga av innleggene hennes, og hun bad meg fortvilt om hilse til deg! Samtidig som jeg er her, ønsker jeg deg en god dag - og håper det går bra med venninnen din! Klem fra Skusla - og Kverula, så klart... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 26. april 2003 #384 Del Skrevet 26. april 2003 HEI.. grøsser helt her jeg sitter jeg, det er jo helt forferdelig det som har skjedd med venninna di :cry: håper inderlig det går bra med henne, man vet sannelig ikke mye om hva som plutselig kan skje i livet.. en god trøsteklem til deg fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. april 2003 #385 Del Skrevet 26. april 2003 Stikker nesa innom og lurer på hvordan det går med venninna.. Ikke noen rapport? Hmmm... kanskje et godt tegn? Åsså du... prøv å laste ned ny driver til skjermkort-rasket! Ha en fin-fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 Forfatter #386 Del Skrevet 26. april 2003 OH HAPPY DAY!!! Ringte akkurat ei venninne, og hun har fått siste nytt om venninna vår som er på sykehuset....Hun fortalte at hun skulle ringe sykehuset for å få tak i samboeren hennes, men da de satte over på intensiven var det venninna vår som tok telefonen :D Da var hun i atskillig bedre form enn tidligere....Hun hadde til og med amma datteren sin....Jeg ble så glad at jeg hadde problemer med å holde tårene tilbake. Nå går det helt rett vei, og hun håpa på at hun var tilbake på fødeavdelinga i morgen. Enda vet man jo ikke om det blir varige men av dette, men det er ingenting som tyder på det akkurat nå.... :D Tror jammen jeg må ta en flaske vin jeg. Detta skal feires..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. april 2003 #387 Del Skrevet 26. april 2003 sammen med Monja! Dette var gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 Forfatter #388 Del Skrevet 26. april 2003 Må bare skryte litt av sambo.....Han har spikka 6 flasker cognac idag?!? Så nå skal de bare stå å modnes i 4 mnd så er de klare for bryllupsfest...... Og en ting til: Jeg er gravid!! ...ifølge naboene.... Ei venninne sa til meg at hun hadde hørt det på et barneselskap på søndag HVORFOR FÅR ALDRI JEG VITE DET FØR ALLE ANDRE???? Men det er sikkert hyggelig. Kom litt brått på meg dah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. april 2003 #389 Del Skrevet 26. april 2003 Gratulerer meg påstått graviditet! Folk er flinke til å finne ut slike ting av seg selv altså! Kanskje sambo har spikka litt på magen din også? Forresten er det jo nesten samme sak å gifte seg som å være gravid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. april 2003 #390 Del Skrevet 26. april 2003 Så flott!!! Kjempegodt å høre at venninna di er bedre igjen!!! Ja, og gratulerer med "graviditeten". Er jammen rart det der, at naboer alltid får vite ting og tang før en selb får vite det...Hmmm. Mystisk... Er ganske irriterende sånn sladring, hva er vel så vanskelig med å spørre om sannheten før man setter ut et rykte?? Kjenner jeg blir heit i toppen, det er så urettferdig mot den de prater om.... :evil: Men det ser jo ut som at du tar det med et smil, og det er jo bra! :blunke: Men det var fint å lese at venninna di er blitt bedre, ble letta nå jeg på dine vegne. Kos deg med vinen vennen!! Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2003 Forfatter #391 Del Skrevet 26. april 2003 Tusen takk for koselige hilsener kjære dere.... :D Har kosa meg masse i kveld jeg - til og med vært på fest i lysthuset, og tatt en barbert mus i betraktning (i teorien) fra et teknisk synspunkt (jfr dorian's funderinger) i løpet av kvelden Og så har jeg hatt en kooooz prat med Kverula, du er super vennen :kysse: Nå skal jeg straks benke meg for å glane på "TV 1000 hjelper deg" på - ja nettopp - TV1000 Neida, jeg skal gå inn for å finne noe annet, men jeg kan nok ikke unngå å se det....Blir sliten bare ved tanken på at jeg må bytte til svensk tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. april 2003 #392 Del Skrevet 27. april 2003 Hei monja Godt å se at det går bra med venninna di. Stakkar - hun fikk det jammen tøft. Overtro er noen rare greier - ting passer ofte alt for godt inn i dem. Vel - babysenga ver reid opp for begge mine håpefulle før det kom til verden uten at noe gikk galt. De var bare så innmari treige. Forstår su har mye å huske på og tenke på nå, så ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. april 2003 Forfatter #393 Del Skrevet 27. april 2003 Tusen takk for koselig hilsen, Bettie! Det er merkelig hvordan vi kobler overtro med tilfeldigheter - for det var sikkert det det var. Nåja, jeg er nå bare lettet over at det gikk greit og at alt fikk en lykkelig slutt. Idag har jeg sovet leeeenge - etter monja standard - faktisk helt til klokka halv 12.... :o Så satt vi og sløva litt, før jeg dro på jobb og var der i en hel time. Etter det vaska jeg og sambo klubbhuset til fotballgruppa. Vi bruker å gjøre det etter spesielle anledninger , fester, og annen utleie. Vi tjener 300 kr rett i lomma på 30 minutters jobb så vi klager ikke Utrolig hvor mange som gledelig punger ut for å slippe å vaske selv Det ble to dager denne helga, og så er det jo konfirmasjonstid i mai... Da vi kom hjem satte vi igang grillen - nam nam - og da kom regnet :x Men det fikk så være. Grilla likevel jeg. Det er jo noe så lurt som lokk på kulegrillen :D Så nå er jeg mett og fornøyd. Skal snart overlate "burken" til sambo. Han skal svi to sanger til meg før han må få sin nøye tilmålte tid på nett han og :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2003 #394 Del Skrevet 27. april 2003 Heisann, monja-vennen min! Du, takk for DEN søte hilsen i dagboka mi igår da...Kjempekoselig! Nå er jeg innom for å si god natt, og ønske deg en fin kommende uke! Håper vi snart snakkes igjen - moro å bli enda bedre kjent med deg! :D Stor nattaklem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2003 Forfatter #395 Del Skrevet 28. april 2003 Skikkelig irritert jeg nå.....Skal prøve å lage hjemmeside, men får jeg det til? Neida....Hele forbanna PC'n klikker hele tiden, og det gjør snart jeg og Nå har ikke akkurat jeg laga alt for mange hjemmesider i mitt liv så i morgen skal sambo skal på "hjemmesidekurs" hos søsteren sin i morgen Jeg bare gir opp alt for tidlig jeg.....Tålmodighet?!? Hæh, ALDRI hørt om..... Men ellers har dagen gått greit den. Har kjørt litt rundt på teamlederen min, fått levert selvangivelsen (juhuuu - det er to dager igjen og jeg satte ny rekord..... ), selvfølgelig har jeg vært på jobben de påkrevde to gangene og så har jeg mumsa pølse på Shell (aahh, liker sånn "fort og gæli" middag jeg...selv om det nok ikke er den beste pølsa i verden). Jo, og så har jeg ringt venninna mi på fødeavd. Det sto bare bra til nå, men jeg sa til henne at vi ikke kom på besøk før etter at de har kommet hjem. Jenta skal hete Rikke..... :D Bare så deilig at alt har gått bra med dem. Og på lørdag skal vi på IKEA!!!!! :o Jada, jeg setter meg selv i fare ved å dra på sånne turer..... Og så på en lørdag da gitt. Men det er bare da jegh ar tid til å dra, så.......Svigermor blir med hun også. Gleder meg litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. april 2003 #396 Del Skrevet 28. april 2003 Monja da... må være tålmodig vet du! Hjemmeside er ikke så vanskelig å lage hvis du bare klarer å sitte stille i noen minutter! Bare begynn med EN side og utvid den til 100 eller noe sånt! Og IKEA igjen??? Jeg har klart å holde meg unna IKEA i en måned nå jeg. Det er hardt, men det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. april 2003 Forfatter #397 Del Skrevet 28. april 2003 Må jeg sitte stille :o Kanskje det er derfor jeg ikke får dritten til å funke?? Hm, må prøve på nytt, bare roe nervene først..... Jada, IKEA igjen......Men så er jeg der max 4 ganger i året og jeg da...og siden vi bare har tid på lørdager blir det liksom fullpakka hele mai føler jeg.....Så dette er eneste sjanse før i juni, og det er leeeenge til det..... Jeg skal blant annet på GALLAMIDDAG i forbindelse med nyåpning av stedet jeg jobber (er heldigvis ikke lokalisert i samme kåk som sjefen jeg - sånn minisjef liksom ) den 23 mai, og da er jeg ikke særlig i form den lørdagen etter .....Så er 17. mai på lørdag :fy: , og ellers må jeg jobbe litt..... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. april 2003 #398 Del Skrevet 28. april 2003 Virker som vi er like utålmodige både du og jeg, monja. Måtte le når jeg leste nå, for jeg hadde HELT sikkert blitt sånn jeg også. Sambo sier jeg er verdens utålmodigste og at det er helt utrolig. Jajaaa? Er det sååå rart daa??? Godt og høre at det går bra med venninna di. :D *klems* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2003 #399 Del Skrevet 28. april 2003 Jasså, du, monjavennen min, du har ikke tålmodighet du... Men gooo' er du da! Klem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2003 Forfatter #400 Del Skrevet 29. april 2003 Dere er så go'e dere og :kysse: Har en liten pause før jeg skal på jobben igjen Da skal jeg jobbe inn litt for i morgen og, mens sambo er på "hjemmeside-lager-kurs". Trøsta får være at jeg får tidligere fri i morgen da. Men så går det egentlig slag i slag framover da....Skal jo jobbe inn i morgen for å få fri på fredag - nå er det noen andre som skal ha ferie og jeg må jobbe for henne (Føler med deg, Lea.....). Det var den fridagen liksom. Det jeg liker da er jo at det blir mer penger av sånt. Tror jeg får til 15 timer på en dag eller noe sånt da. Men så er jeg dødssliten og da kan jeg tenke meg. Drar på jobben til klokka 05.00 på fredag og er hjemme sånn ca 23.00.....og så skal vi til IKEA dagen etter :o Skal spise middag med "aprilspøken" (tidl. kalt Mr.X) og på fredag, så jeg tar meg en pause mellom 15.00 og 17.00. Gleder meg til det da. Skal bli så koselig atte. Bare jeg og han på pauserommet til jobben hans Faren er jo at jeg sovner der da :o Tviler egentlig, for han får meg til å le så jeg får kramper i magen. Risikerer gangsperr på lørdag jeg......(*leier de ut rullestoler på IKEA?*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå