Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å se det er flere som sitter ivrig foran tv-skjermen ;) . Det sølvet der var en utrolig prestasjon, han lå jo laaaangt bak rett før slutten jo. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig spennende med den spurten ja. Ikke bare spurten men hele løpet egentlig.

Og selvfølgelig er det kake til alle ;)

God morgen!!! :vinke:

Idag sov jeg og smurfen til klokka halv 8. Det var deilig det. Men så la han seg ikke før klokka var nesten 21 heller da. Ble litt sent i går.

Nå koser han seg med brødskiver og melk mens jeg oppdaterer litt her.

Var jo ikke her i går kveld :overrasket:

Har ikke bestemt meg for om han skal i barnehagen enda. Jeg har ringt dem for å si at han kanskje kommer da. Det er jævlig glatt ute - og tåke tykk som fy, så det er ikke så fristende å kjøre akkurat. Vi får se.

Han burde jo vært der for han blir jo turbo uten like når han ikke er der. Hadde hatt godt av å rase av seg litt energi.

Ellers:

Ingen tegn til mensen enda heller :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, snuppa! :)

Hadde det ikke vært for at jeg forspiste meg på kake i går, så hadde jeg vel vært totalt kakesjuk etter å ha oppdatert meg i dagboka di! ;)

Vet ikke om du har rukket å lese i dagboka mi jeg, men jeg er ihvertfall hjemme i dag også... :sur: Takk og LOV for OL!

Håper du får en fin dag - og vær forsiktig om du skal ut og kjøre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventa mens (siden den forrige syklusen var 26 dager) på lørdag. Da testa jeg negativt med en QuickResponse test på lørdag på dagen. Nå er jeg på dag 28 og jeg har ikke sett snurten til mensen. Og jeg som bruker å være som ei klokke :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen er i seng. Han begynte å bli bra trøtt i kvart over 10 tiden, så da var det ingen bønn når klokka ble halv 11. Protestene haglet, men til slutt ble det da stille. Nå bør han sove et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper smurfen sover litt nå da!

Når tester du igjen da monja? Er bra spent jeg altså!

Det er jo et godt tegn at mensen holder seg borte ikke sant? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kommer vel til å teste på onsdag eller nærmere helgen om ikke mensen kommer. Men med CB den gangen da. Det er jo veldig merkelig at ikke mensen kommer synes jeg, men dog et godt tegn :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen - på selveste kjærlighetens dag - skal vi i begravelse til mannens farmor. Det er mannen og 5 av hans søskenbarn som skal bære kista ut (4 menn og 2 damer). Tror han synes det er ærefullt å få dette oppdraget, men han gruer seg litt, for han kommer til å bli helt knust under seremonien. Jeg gruer meg litt jeg og.

Vi har bestemt oss for å bruke barnehagen som barnevakt akkurat mens vi er i kirka. Torstein skal dit når vi reiser inn og vi henter han når vi er ferdige på kirkegården. Da skal han være med oss til minnesamvær med middag.

Jeg har en litt dårlig smak i munnen med tanke på å bruke bhg til barnevakt, men vi snakka med dem idag og de sa det var OK. Han kunne jo vært til mamma, men hun er på tidligvakt i morgen. Jeg tror ikke jeg vil ha med meg lille turbo i kirka. Han sitter ikke i ro i ett sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lenge tenkt på å ordne bankboks for å oppbevare bilde DVD'er vi brenner, fødsels/dåps/vielsesattester etc, film DVD'er vi lager av smurfen etc i. Altså kopier av DVD'ene.....vi skal jo ha et eksemplar hjemme og.

Idag ringte jeg en bank her, og vi får leie bankboks der om vi vil. Alt etter str koster de 150 - 450 kr + mva pr år. Det synes jeg ikke er så ille da. Og da er jo bilder etc rimelig sikre mtp brann etc.

Jeg og mannen skal dra å se på dem i morgen. Men nå blir det iallefall bankboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bytte karnevaldrakten jeg kjøpte til smurfen på fredag. Den var jo såklart for liten :sur: Enda den så stor nok ut i butikken. Det er str 1 - 1 1/2 år, men nei. Vi må nok ha 2 år. Da blir han ikke tigergutt heller :sur: Da blir han mest trolig Ole Brumm :hjerter: Kan jo bli bra likevel det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der skiskytinga ser ut til å bli litt spennende likevel den. Om ikke de norske - eh, Liv Grete, dummer seg ut sånn som tyskebertene :ler:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...