monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7221 Del Skrevet 9. februar 2006 Vi bruker å kjøpe av kommunen vi. De har et dagsenter for psykisk og fysisk utviklingshemmede og der bruker de det meste av dagene til å produsere ved. De er kjempeglade for å få solgt veden sin. Det er blandingsved, lagt i sekker a 40 liter. De selger den til 25 kroner pr sekk - noe som gjør den litt dyrere enn favnved, men det spiller ikke noen rolle synes jeg. Liker å få den i sekker, og dessuten er vi jo med på å opprettholde et fantastisk tilbud for disse brukerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7222 Del Skrevet 9. februar 2006 Har klart å sette på vaskemaskin og holder på å lage meg frokost (pizza ) uten KG pause Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #7223 Del Skrevet 9. februar 2006 ....men det hadde utvilsomt blitt det beste brødet monja har smakt... ← Jeg tror det var bra du satte en advarsel på dagboka di nå. Den er definitivt ikke for sarte sjeler Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7224 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, det tror jeg var bra og, Alwa. Det er vel ikke lenge før det kommer aldersgrense og sensur her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #7225 Del Skrevet 9. februar 2006 Eh, jenter, dere må vel ha sett at det ikke er mer ved igjen før det er helt skrapa eller! :klø: Det blir jo ikke bare plutselig tomt! Syns det ser dårlig ut med pause på deg i dag jeg, monja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7226 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg henter jo aldri ved jeg *forsvarer seg* Det er mannfolkjobb her i huset og det er ikke så overraskende at han ikke sier fra om at det holder på å minke *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7227 Del Skrevet 9. februar 2006 vaske klær lage pannekakerøre støvsuge stue og kjøkken spise frokost ut med bisken dusje tatt ut av oppvaskmaskina satt på ny oppvaskmaskin vaske kjeler og andre store ting vaske kjøkkenbenker vaske komfyr og kjøleskap (på utsiden av skapet) Puh, må ha en husmorpause nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. februar 2006 #7228 Del Skrevet 9. februar 2006 og når du er ferdig.. kommer du hit og `vasker her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7229 Del Skrevet 9. februar 2006 :hår: Ikke så glad i å vaske da, men...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7230 Del Skrevet 9. februar 2006 Nå er det nydelig vær her. Akkurat passe med snø - et par varmegrader - sol fra skyfri himmel. Får litt assosiasjoner til påske jeg. Skikkelig Kvikk Lunsj vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2006 #7231 Del Skrevet 9. februar 2006 Lurt med advarsel. Tror det var nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7232 Del Skrevet 9. februar 2006 Ja, du holder jo på å bli en av rå'ingene i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2006 #7233 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Sånn blir det når jeg bor hjemme i Nord-Norge igjen. Endret 9. februar 2006 av Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 #7234 Del Skrevet 9. februar 2006 Flinke monja! Fikk lyst til å ha pannekaker i morgen jeg! Hvordan står det til med kvalmen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7235 Del Skrevet 9. februar 2006 Idag har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7236 Del Skrevet 9. februar 2006 Skal snart begynne på flere oppgaver i heimen.....snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 #7237 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 #7238 Del Skrevet 9. februar 2006 På sin plass med advarsler i dagboka di forresten - her foregår det jo litt av hvert! Aldersgrense også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #7239 Del Skrevet 9. februar 2006 Kanskje jeg burde hatt 18 års aldersgrense på boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 #7240 Del Skrevet 9. februar 2006 Minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå