Malou Skrevet 6. februar 2006 #6981 Del Skrevet 6. februar 2006 Det kan jeg godt se, for klokka er 21.50 og du er fortsatt on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. februar 2006 #6982 Del Skrevet 6. februar 2006 Vil du ha litt snø av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6983 Del Skrevet 6. februar 2006 Snø??? :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6984 Del Skrevet 6. februar 2006 Det kan jeg godt se, for klokka er 21.50 og du er fortsatt on. ← Hvorfor følte jeg at jeg fikk en potet i halsen da jeg leste den delen av setningen? Minner om typisk dansk skrivemåte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6985 Del Skrevet 6. februar 2006 Kan noen vennligst jage meg i seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6986 Del Skrevet 6. februar 2006 Potet i halsen! Da kan du i hvertfall ikke legge deg, for det er farlig å legge seg med noe i munnen. Det lærte jeg da jeg var liten. Man kan sovne før man har svelget det, og da kan man bli kvalt. Spesielt farlig er det nok med poteter tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6987 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er som oftest ikke potet jeg har i munnen etter at jeg har lagt meg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6988 Del Skrevet 6. februar 2006 DET MÅTTE JO KOMME!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6989 Del Skrevet 6. februar 2006 Men nå er det natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6990 Del Skrevet 6. februar 2006 Natta! *føler at jeg gjentar meg selv her nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. februar 2006 #6991 Del Skrevet 6. februar 2006 Monjas bok kan more deg Hver gang du er trist og lei Ta en titt, du blir ei skuffet men om mulig litt forbluffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. februar 2006 #6992 Del Skrevet 6. februar 2006 Og her er alt som det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. februar 2006 #6993 Del Skrevet 6. februar 2006 God natt, tullejenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #6994 Del Skrevet 7. februar 2006 Monjas bok kan more deg Hver gang du er trist og lei Ta en titt, du blir ei skuffet men om mulig litt forbluffet. ← Jøss.....du er jo en skikkelig poet du, Rognebær Kjempehyggelig at du føler det sånn da. Det skal jo være litt underholdende - og forbluffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #6995 Del Skrevet 7. februar 2006 Og jeg er jo så glad i alle dere herlige sjeler som titter innom boka mi *tilber* God morgen! Jeg sov lenge idag og gitt - var fryktelig vondt å ligge i natt. Jeg måtte tørke litt tårer når jeg la meg over på den vonde skuldra et par ganger. Nesten mer sliten enn før jeg la meg i går Men jeg er hjemme alene. Mannen tok med smurfen da han dro på jobb i morges, sånn at jeg skal få slappe av helt. Og så har jeg ikke bilen min hjemme (fikk ikke kjøre noe sted i går etter å ha vært til legen) så det ligger an til at det blir en pusle hjemme dag idag. Har allerede en vaskemaskin gående nå. Skal sette inn i oppvaskmaskina snart og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2006 #6996 Del Skrevet 7. februar 2006 Huff, håper skulderen din blir bedre snart! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #6997 Del Skrevet 7. februar 2006 Monjas bok kan more deg Hver gang du er trist og lei Ta en titt, du blir ei skuffet men om mulig litt forbluffet. ← SÅ UTROLIG BRA SKREVET, ROGNEBÆR!!! God morgen, monja! Jeg ser du er i gang meg div. huslige sysler allerede - det er mer enn jeg kan påstå...jeg skal i dusjen nå og avgårde med bilen min så jeg får kjappe meg litt! Vi ses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #6998 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg sliter meg ikke akkurat ut for å si det sånn Vasker ulltøyet til smurfen. Så jeg irriterer meg litt over at jeg ikke får fyllt maskina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #6999 Del Skrevet 7. februar 2006 Og der hadde jeg skrevet det lange innlegget om amming i Kverula boka Jeg blir så provosert over ammepress og ammehysteri, så når jeg først får sjansen hamrer jeg løs på tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #7000 Del Skrevet 7. februar 2006 Må ha frokost....... Det rumler skikkelig i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå