monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6961 Del Skrevet 6. februar 2006 Tror nesten dere blir mer skuffet enn meg om mensen kommer til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6962 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg var heller ikke i form de ukene før jeg visste at jeg var gravid. Generelt dårlig form. OK - jeg skal slutte å mase, men jeg er veldig spent...det kan jo selvfølgelig være tilfeldig at det er sånn, men jeg håper så veldig på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 6. februar 2006 #6963 Del Skrevet 6. februar 2006 Er ikke helt inne på sånne gravid-ting jeg, så legger bare igjen en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6964 Del Skrevet 6. februar 2006 DIVORCED BARBIE One day a father gets out of work and on his way home he remembers that it's his daughter's birthday. He pulls over to a toy store and asks the salesperson, "How much is the Barbie on the display window?" The salesperson answers, "Which one? We have: Work out Barbie for $19.95 Shopping Barbie for $19.95 Beach Barbie for $19.95 Disco Barbie for $19.95 Divorced Barbie for $265.95 The amazed father asks: "What? Why is the Divorced Barbie $265.95 and the others only $19.95?" The salesperson annoyingly answers: "Sir..., "Divorced Barbie comes with: Ken's Car, Ken's House, Ken's Boat, Ken's Furniture, Ken's Computer and one of Ken's Friends" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6965 Del Skrevet 6. februar 2006 Neida, bare mas dere.....jeg lar meg ikke stresse Selvfølgelig er det hele spennende, men klaffer det denne mnd blir jeg rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6966 Del Skrevet 6. februar 2006 Festlig historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6967 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er vel sånn det er.....likte spesielt at du fikk med en av Kens venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. februar 2006 #6968 Del Skrevet 6. februar 2006 DU GLEMTE TRØTT!!! ← My God, det kommer til å ende med at jeg føder en voksen mann, så trøtt som jeg er alltid. Guiness rekordbok for verdens lengste graviditet. Plutselig skjønner jeg hvor de ekstra kiloene kommer fra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6969 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6970 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6971 Del Skrevet 6. februar 2006 Huff, som han hoster inne på rommet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6972 Del Skrevet 6. februar 2006 HC tid. Og BB etterpå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6973 Del Skrevet 6. februar 2006 Syns HC har tatt seg bittelittegranne opp nå...eller er det bare jeg som har blitt hjernevaska? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. februar 2006 #6974 Del Skrevet 6. februar 2006 Morsom den Barbie-historien! Synes du har ganske mange velkjente symptomer jeg... Tipper at mensen uteblir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6975 Del Skrevet 6. februar 2006 Syns HC har tatt seg bittelittegranne opp nå...eller er det bare jeg som har blitt hjernevaska? :klø: ← Neida, du er nok ikke hjernevaska. Jeg synes og at HC har begynt å ta seg opp jeg og. Eller kanskje vi er hjernevaska begge to :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6976 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er det som er så skummelt med hjernevasking, monja, det rammer som oftest mange på en gang... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6977 Del Skrevet 6. februar 2006 Tipper at mensen uteblir! ← Tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6978 Del Skrevet 6. februar 2006 Må dessuten prøve å slappe av i armen. Tror ikke det blir så enkelt akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6979 Del Skrevet 6. februar 2006 Sove godt da, vennen min! Og gooood bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6980 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, altså det tar litt tid med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå