Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var heller ikke i form de ukene før jeg visste at jeg var gravid. Generelt dårlig form.

OK - jeg skal slutte å mase, men jeg er veldig spent...det kan jo selvfølgelig være tilfeldig at det er sånn, men jeg håper så veldig på dine vegne.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIVORCED BARBIE

One day a father gets out of work and on his way home he remembers that it's his daughter's birthday.

He pulls over to a toy store and asks the salesperson, "How much is the Barbie on the display window?" The salesperson answers, "Which one? We

have:

Work out Barbie for $19.95

Shopping Barbie for $19.95

Beach Barbie for $19.95

Disco Barbie for $19.95

Divorced Barbie for $265.95

The amazed father asks: "What? Why is the Divorced Barbie $265.95 and the others only $19.95?"

The salesperson annoyingly answers: "Sir..., "Divorced Barbie comes with:

Ken's Car, Ken's House, Ken's Boat, Ken's Furniture, Ken's Computer and one of Ken's Friends"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare mas dere.....jeg lar meg ikke stresse :sjarmor:

Selvfølgelig er det hele spennende, men klaffer det denne mnd blir jeg rimelig :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DU GLEMTE TRØTT!!!

My God, det kommer til å ende med at jeg føder en voksen mann, så trøtt som jeg er alltid. Guiness rekordbok for verdens lengste graviditet. :ler: Plutselig skjønner jeg hvor de ekstra kiloene kommer fra også! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns HC har tatt seg bittelittegranne opp nå...eller er det bare jeg som har blitt hjernevaska? :klø:

Neida, du er nok ikke hjernevaska. Jeg synes og at HC har begynt å ta seg opp jeg og. Eller kanskje vi er hjernevaska begge to :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...