monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6921 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det kan du....Regner med at det blir et kort navn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6922 Del Skrevet 6. februar 2006 Du vet jo det monja at to svangerskap kan være helt ulike - det oppfordres jo til IKKE å sammenlikne svangerskapene sine siden man ikke har noen garanti for at det som var "normalt" i det første er det som er "normalt" i det andre. KOM IGJEN DA - GI OSS FORHÅPNINGER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6923 Del Skrevet 6. februar 2006 Ingen forhåpninger før til helga iallefall Tålmodighetskrem Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. februar 2006 #6924 Del Skrevet 6. februar 2006 Innom på en liten kikketur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6925 Del Skrevet 6. februar 2006 Koselig at du kikker innom, Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. februar 2006 #6926 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det kan du....Regner med at det blir et kort navn da ← Kanskje JO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6927 Del Skrevet 6. februar 2006 Har du ikke hørt at man skal gi publikum det de vil ha, eller, monja!??! Og i dette tilfellet er det IKKE tålmodighetskrem - her vil vi ha testing og blå streker og voksende mager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6928 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja ja..... *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6929 Del Skrevet 6. februar 2006 *bestille en tønne tålmodighetskrem til Kverula* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6930 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva skal du med den tønna da? Putte'n under gensern de neste 9 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6931 Del Skrevet 6. februar 2006 Tenker jeg putter'n over hodet ditt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6932 Del Skrevet 6. februar 2006 Eller iallefall smøre på et tjukt lag....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6933 Del Skrevet 6. februar 2006 Du er så brutal, monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6934 Del Skrevet 6. februar 2006 Fryktelig voldelig Du får holde ut til lørdag iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6935 Del Skrevet 6. februar 2006 Nuh skal jeg sette ut voffen og dra til byen. Det er fryktelig kaldt her inne idag....brrrr......får tenne opp når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6936 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. februar 2006 #6937 Del Skrevet 6. februar 2006 Dere er noen raringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. februar 2006 #6938 Del Skrevet 6. februar 2006 hvor er det man får tak i sånn tålmodighetskrem da? trur det er en liten ert i magen din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #6939 Del Skrevet 6. februar 2006 AUUUUUUU!!!!!!!!!!!! :grine: Jeg har vært til legen. Og tror dere ikke det har gått betennelse rundt mini - bruddet Noe som betyr betennelsesdempende......men så er legen min totalt sprøytefreak så tabletter er ikke godt nok. Neida, der dra han frem den største sprøytespissen dere kan tenke dere Sikker på at selve nåla var minst 20 cm og tjukk som bare det. Ikke vondt når han stakk - på 7 steder inne i skuldra mi - men nå.....det presser sånn at det er bare sorgen. Jeg sverger på at det var mindre vondt å føde Skal legge meg og synes synd på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6940 Del Skrevet 6. februar 2006 UFFDA... Det høres ikke no' særlig ut i det hele tatt... Syns det er lurt å legge seg nedpå litt og slappe av - og det er OK å syns synd på seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå