Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tar jeg KG fri for idag. Skal kose meg på sofan :Gjesp:

I morgen er det legetur som står på programmet. Armen er vond enda :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Alltid noen morsomme kommentarer i dagboken til monja!

Så Torstein har matlager han ja, luring det! Leste det innlegget litt fort og da jeg kom til fluortablett så leste jeg i farte at Torstein måtte ta fluelort..... :overrasket: ....så da måtte jeg lese en gang til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfar ringte nettopp.

Farmora til mannen min døde for 15 minutter siden :grine:

Sovna stille inn. Det var jo venta, men det er fryktelig trist da.

Og stakkars mannen min som ikke er hjemme enda da. Først må jeg overbringe det triste budkapet og så må han ringe til pappa'n sin. Jeg kan liksom ikke si at han må ringe pappa'n uten å si hva det gjelder.

:grine: :grine: :grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:(

Så trist...men likevel godt at det ikke var "uventa" da, hvis du skjønner hva jeg mener...man er i hvertfall litt forberedt da, selvom det selvsagt er like vondt for det.

Er det lenge til mannen er hjemme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig ventet. Hun har jo hatt utallige slag, blodpropper, hjertesvikt og operasjoner for å rette på dette siden begynnelsen av desember. Hun var lei av livet og ville bare slippe. Stakkars dame, at det er lov å holde folk i live når det innebærer masse smerter, og den siste tiden neddopa på morfin hele tiden. Vi har faktisk venta på dette siden før jul. Stakkars......,men hun har det bra nå da :tristbla:

Aner ikke når gubben kommer hjem. Det blir sikkert ikke lenge til nå. Enn å legge styremøtet på en søndag da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg litt for å fortelle han det, for han er en veldig følsom person, og det blir masse tårer. Men det er sunt at han tør å gråte synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å lese om farmoren til mannen. :tristbla:

Men noen ganger er det bedre at de får slippe, ihvertfall når man har vært igjennom det hun har. Håper mannen din kommer hjem snart da.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall bra at mannen har evnen til å vise følelser og få dem ut. Men jeg skjønner godt at du ikke gleder deg til å fortelle han det...men kanskje greit å gjøre det når han kommer hjem, og ikke over telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...