Vannmelon Skrevet 13. september 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 13. september 2006 til alle som har vært innom! Jeg kommer nok ikke på noen runde idag, for er sliten i hodet etter tolv aktive timer på jobb (med unntak av en halvtime lunsj og en halvtime fjordland + smasjsjokolade IKM? Har jeg det? Å.. Hehe. Har visst jobbet litt for mye til å tenke på det. Ingen symptomer på mensen, ingen på graviditet, så vanskelig å si det der. Dvs.. Er veldig fett hår et symptom på noe? Det har jeg hatt de siste par ukene. Må plutselig vaske håret hver morgen... Også røyter jeg mye... Hadde også noen stikke-følelser/sting nederst i magen - venstre side her om dagen, men det gikk over etter noen timer... Ømme pupper hadde jeg en dag for en uke eller to siden, men det gikk også over. Så nei. Egentlig har jeg ingen symptomer på noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #242 Del Skrevet 13. september 2006 Syns nå det høres ut som noen symptomer jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #243 Del Skrevet 13. september 2006 Og det er helt greit at man ikke "tar runden" hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. september 2006 #244 Del Skrevet 13. september 2006 Heei! Her var det mye sjokoladesnakk! Men jeg har det ALLER beste: Hjemmelaget sjokoladefondant!! Laget det til lørdagskos i går og har litt igjen til i dag! ← Sjokoladefondant er det absolutt beste IKM! Har du hatt stabile sykluser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. september 2006 Forfatter #245 Del Skrevet 13. september 2006 Syns nå det høres ut som noen symptomer jeg da ← Kanskje? Hm.. Får se hvordan det går. Og det er helt greit at man ikke "tar runden" hver gang ← Kom visst tilbake inn hit, men får ha "runden" til gode likevel. Sjokoladefondant er det absolutt beste IKM! Har du hatt stabile sykluser eller? ← Eh.. Det vet jeg ikke. Første pp nå. Siste mens var bortfallsblødning, så IKM er tatt litt ut av det blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. september 2006 #246 Del Skrevet 13. september 2006 Stemmer det! Husket det når du skrev det... Lykke til i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #247 Del Skrevet 13. september 2006 Lykke til med ikm. Noen planer for når testen skal tas om mensen ikke kommer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. september 2006 #248 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jeg nysgjerrig på også Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. september 2006 #249 Del Skrevet 15. september 2006 Masse lykke til med testingen. Håper jeg kommer tilbake til gode nyheter Blir borte en hel uke jeg, og går glipp av alt dette. Men jeg krysser fingrer og tær for deg. stor stor lykketil- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #250 Del Skrevet 15. september 2006 Lykke til med testingen Når skal du teste forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. september 2006 #251 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hvordan går det Vannmelon? :sinna: :sinna: Jager tanta di, hvis hun ikke har dukket opp allerede? Krysser fingre og tær for deg! Endret 15. september 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. september 2006 #252 Del Skrevet 15. september 2006 Bare litt spent her jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. september 2006 #253 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er også spent! Veldig! Håper vi skravles i løpet av helga. Men hvis ikke, ønsker jeg deg en kjempefin helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. september 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 15. september 2006 Iss, Toblerone, Angelou, Liljen, Eeyore, Yamaha og Bippe Mensen har ikke kommet så langt, men kjennes ut som om den kommer snart. Lurte riktignok på å kjøpe en test i dag, men rakk ikke apoteket. Hvis den ikke er her i morgen, drar jeg nok innom et apotek da...tror jeg... Så på en på matbutikken, men stolte ikke helt på at den var så sikker. Kvinnekompagniets test, eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #255 Del Skrevet 15. september 2006 Før du kjøper test vil jeg bare si at jeg har hørt litt negativt om Quick respons (viser positivt, selv om det ikke er det...) Lykke til med eventuell testing da. Og en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. september 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 15. september 2006 Ok. Skal ta med meg det rådet Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. september 2006 #257 Del Skrevet 15. september 2006 Å, så spennende! Husk å oppdatere oss så fort du vet noe, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. september 2006 #258 Del Skrevet 15. september 2006 Anbefaler quick response jeg da Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. september 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 15. september 2006 Hehe. Får finne en eller annen test og håpe den virker Hvis ikke mensen kommer før det. Kjennes ut som det, nemlig Ser det er maaaange med vannmelonavataren min her. Ikke så rart - den ligger jo i forumet. Må bytte. Kan man hente en vannmelon fra nettet og lagre den, eller må jeg ta bildet selv? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. september 2006 #260 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg fant mitt bilde på nettet, så det er bare å lete i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå