Gå til innhold

Vannmelon og tvillingene

Vannmelon

Anbefalte innlegg

:klem: til alle som har vært innom! Jeg kommer nok ikke på noen runde idag, for er sliten i hodet etter tolv aktive timer på jobb (med unntak av en halvtime lunsj og en halvtime fjordland + smasjsjokolade :sjenert:

IKM? Har jeg det? Å.. Hehe. Har visst jobbet litt for mye til å tenke på det. Ingen symptomer på mensen, ingen på graviditet, så vanskelig å si det der. Dvs.. Er veldig fett hår et symptom på noe? Det har jeg hatt de siste par ukene. Må plutselig vaske håret hver morgen... Også røyter jeg mye... Hadde også noen stikke-følelser/sting nederst i magen - venstre side her om dagen, men det gikk over etter noen timer... Ømme pupper hadde jeg en dag for en uke eller to siden, men det gikk også over. Så nei. Egentlig har jeg ingen symptomer på noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Heei! Her var det mye sjokoladesnakk! Men jeg har det ALLER beste: Hjemmelaget sjokoladefondant!! :sikle: Laget det til lørdagskos i går og har litt igjen til i dag! :hoppe:

Sjokoladefondant er det absolutt beste :sikle:

IKM! :hoppe: Har du hatt stabile sykluser eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå det høres ut som noen symptomer jeg da ;)

Kanskje? Hm.. Får se hvordan det går.

Og det er helt greit at man ikke "tar runden" hver gang :klem:

Kom visst tilbake inn hit, men får ha "runden" til gode likevel.

Sjokoladefondant er det absolutt beste :sikle:

IKM! :hoppe: Har du hatt stabile sykluser eller?

Eh.. Det vet jeg ikke. Første pp nå. Siste mens var bortfallsblødning, så IKM er tatt litt ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til med testingen. Håper jeg kommer tilbake til gode nyheter ;)

Blir borte en hel uke jeg, og går glipp av alt dette. Men jeg krysser fingrer og tær for deg.

stor stor lykketil- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Vannmelon?

:sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Jager tanta di, hvis hun ikke har dukket opp allerede?

Krysser fingre og tær for deg! :klem:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iss, Toblerone, Angelou, Liljen, Eeyore, Yamaha og Bippe :klem:

Mensen har ikke kommet så langt, men kjennes ut som om den kommer snart. Lurte riktignok på å kjøpe en test i dag, men rakk ikke apoteket. Hvis den ikke er her i morgen, drar jeg nok innom et apotek da...tror jeg... Så på en på matbutikken, men stolte ikke helt på at den var så sikker. Kvinnekompagniets test, eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du kjøper test vil jeg bare si at jeg har hørt litt negativt om Quick respons (viser positivt, selv om det ikke er det...)

Lykke til med eventuell testing da.

Og en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Får finne en eller annen test og håpe den virker :) Hvis ikke mensen kommer før det. Kjennes ut som det, nemlig :forvirret:

Ser det er maaaange med vannmelonavataren min her. Ikke så rart - den ligger jo i forumet. Må bytte. Kan man hente en vannmelon fra nettet og lagre den, eller må jeg ta bildet selv? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...