~Capricorn~ Skrevet 3. august 2006 #81 Del Skrevet 3. august 2006 Gratulerer såå mye med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 4. august 2006 Forfatter #82 Del Skrevet 4. august 2006 Dag 25 (10 DPO) Tusen takk for alle gratulasjoner!! Kvalmen i går ga seg ut på dagen.. Og jeg følte meg i toppform resten av dagen. Nå i dag føler jeg meg uggen igjen, så kan hende det er sånn mellom 10-14 uggenghet som jeg hadde sist jeg var gravid... Har menssmerter også idag.. i rygg og mage. Ikke så gale da, men kjenner de godt. Stikker og svir også. Brystene er ennå ikke vonde. Kommer til å bli en lang graviditet dette her! -med tanke på at det fortsatt er 3 dager til jeg er 4 uker på vei! Tenkte jeg skulle flytte denne over til graviditetsbøkene, noen som vet hvordan jeg gjør det?! I mellomtiden får dere som fortsatt er prøvere ha lykke til, og gleder meg til å se dere under graviditetsdagbøkene alle mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2006 #83 Del Skrevet 4. august 2006 Næææhhh??? SÅ UTROLIG GØY DA GRATULERER SUPERUTROLIGKJEMPEMYE MED SPIREN Kos deg kjempemasse, jeg er så glad på deres vegne superstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2006 #84 Del Skrevet 4. august 2006 Skal du flytt så snart ? Ja, ja, vi håper jo alle på det en gang Bare gå inn på ris/ros sidene og spør om å få dagboken flyttet, så ordner de det for deg Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 4. august 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 4. august 2006 Takk Liljen, og ja Eeyore, jeg føler jeg nettopp kom hit, men likevel må jeg flytte! -og nå som jeg hadde fått så gode venner Håper så inderlig dere kommer snart etter! -uansett skal jeg følge med dere her inne! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2006 #86 Del Skrevet 4. august 2006 Håper så inderlig dere kommer snart etter! -uansett skal jeg følge med dere her inne! :kgblunk: ← Vi gjør jo det vi kan for å komme etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måvite Skrevet 5. august 2006 #87 Del Skrevet 5. august 2006 Gratulerer SÅÅÅÅÅ masse! En 2007 bolle er kommet i ovnen Ikke glem å send masse babystøv til oss andre prøvere så vi får komme etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. august 2006 #88 Del Skrevet 5. august 2006 Hvordan står det til med den nygravide?? Ha en strålende helg, vennen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. august 2006 #89 Del Skrevet 5. august 2006 Innom for å ønske den nygravide ei riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. august 2006 #90 Del Skrevet 6. august 2006 Håper du svever rundt på en rosa sky om dagen Det ville i alle fall jeg ha gjort Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 6. august 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 6. august 2006 Ååå, takk dere!! Svever på en rosa sky ja, det kan du si! I morgen er IKM, og jeg føler at jeg har vert gravid i en evighet allerede! Vel, i går var jeg jo på utdrikkingslag! -kjøpte meg en alkoholfri vin, og helte over på en flaske med etikett som vanlig vin. Fungerte kjempebra, men ble jo tidlig trett på kvelden da... så i dag er jeg helt kake... Har tenkt å fortelle det til familien rundt uke 10, eller noe, men må nesten se an hvor dårlig jeg blir eller om magen vokser forrt da.. Men gruer meg ikke til å fortelle det til folk slik som sist! -da strevde vi i en uke med å fortelle det.. er jo så vanskelig å si ordene "jeg er gravid"!! Men er litt enklere med nummer to, tror jeg, for da forventer alle at det skal komme en til etter et par år uansett! Har ikke vert noe særlig kvalm verken i går eller idag. Men hadde litt smerter i symfysen og underlivet i dag tidlig, og hadde vondt i ryggen i går. Tror jeg har mer synlige blodårer på brystene også, men brunfargen gjør at det er litt vanskelig å se. Ømme er de iallefall ikke blitt, men synest kanskje de har vokst litt. Aerola også Det som er så bra med å vere gravid, er at du har noe å se frem til. Nå kan jeg se frem til høsten og vinteren, selv om jeg vanligvis synest vintermnd,. er laaange og trasige, hjelper det på å vere gravid da! Føler meg også mye roligere til sinns nå når det har klaffet, for når man går og er baby-syk blir man litt sånn urolig i kroppen, utålmodig, og sånn..(noen som kjenner seg igjen?! ) Og særlig når man går i månedsvis og venter på å bli prøvere,.! Men når det klaffer får man en ro over seg som er deilig. Selvsagt går man å bekymrer seg de tre første mnd. over SA og slikt, men likevel.. Håper bare dere andre her også får oppleve den gode roen man får når man er/blir gravid! NÅ tror jeg at jeg flytter over til de gravide! (ikke lett å forlate dere her nei! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. august 2006 #92 Del Skrevet 6. august 2006 ...for når man går og er baby-syk blir man litt sånn urolig i kroppen, utålmodig, og sånn..(noen som kjenner seg igjen?! ) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 6. august 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 6. august 2006 til deg Capricorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 #94 Del Skrevet 9. august 2006 Vafforno? Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 9. august 2006 #95 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 9. august 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Ehmmm.,.,, kan jeg få komme tilbake til gamle-dagboken min? Begynte å blø i natt, så jeg mistet lille baby-spiren.. ..selvsagt fryktelig trist, men nå er det på`an igjen! Dere må bare minne meg på at neste gang må jeg klare å holde meg fra å teste så alltfor tidlig. Er jo mange som blir gravide, men får tidlig SA (eller heter det MA når det skjer så tidlig?!), og da synest jeg nesten det er bedre å ikke vite om graviditeten i det hele tatt! (men jeg følte meg jo såå gravid at jeg måtte bare teste, og det stemte jo.. en liten stund.. ) Vel, viss syklusen min ikke er fullstendig ute av kontroll nå, så har jeg sikkert EL rundt den 22. august, og IKM rundt 5. september. Jeg er i grunnen ikke så sabla hysterisk på å bli gravid med det samme, hadde det ikke vært for at jeg føler vi "manger" noen for å bli en fullverdig familie. Vi vil også at barnet vårt skal få søsken før det (etter vår mening) blir for gammelt.. har selv søsken tett i samme alder som meg, og vet hvor fint det er. Da er det bare å nyyyte mensenuken for alt den er verdt og glede seg til de kommende ukene med barneproduksjon-prøving! Endret 9. august 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2006 #97 Del Skrevet 9. august 2006 Trist å høre 83' Syns du tar dette veldig bra, og ser fremover, og det tror jeg er veldig positivt Håper det klaffer fort for dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. august 2006 #98 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. august 2006 #99 Del Skrevet 9. august 2006 Ånei....så utrolig trist! Stoooooor til deg, '83! Det er en tanke jeg også har hatt ang det å teste tidlig. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av... Håper du får en veldig bra onsdag til tross for de triste hendelsene. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. august 2006 #100 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Nei og nei Dette var kjempetrist Synes du tar utrolig bra! Hadde det vært meg hadde jeg vel sittet på badegulvet og stortutet. Og selvom det er trist, så er du hjertelig velkommen tilbake Endret 9. august 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå