MiNNieMooSe Skrevet 27. juli 2006 #61 Del Skrevet 27. juli 2006 Er litt treg og henger litt etter jeg... Men, ville bare ønske deg masse tillykke i jakten på de to blå! Blir spennende å følge med her inne.. Spennende prosess! Masse fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 #62 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, nå er det bare 1 og 1/2 arbeidsdag igjen Heldigen. Er så missunnelig atte.. Ha en aldeles strålende torsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. juli 2006 #63 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå er det to dager til du får ferie , din heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 27. juli 2006 Epica: takk for det, vennen iss: Bethina: et nytt ansikt. så koselig ja, det er en veldig spennende prosess - bare så lett å bli skuffet når det ikke går så fort som man kunne ønske... Liljen: nå er det bare 1 arbeidsdag igjen, for nå skal jeg hjem. men jeg har mye å gjøre i morgen ha en flott torsdag du også Pi@: nå er jeg litt fornøyd med meg selv, for jeg har fått gjort masse på jobb i dag! meeeen, jeg har tydeligvis ikke vært effektiv nok, for det er plenty å gjøre i morgen også. men det får bare vente, for nå vil jeg hjem. ha en strålende dag jenter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. juli 2006 #65 Del Skrevet 27. juli 2006 Ha en god ferie Petra!!! Får håpe du har gledelige nyheter når du kommer tilbake. Stå på !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. juli 2006 #66 Del Skrevet 27. juli 2006 Gooood ferie! Husk at ferie gir mye rom for hardt arbeid Og det beste er at den typen arbeid er helt greit Kos deg på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 27. juli 2006 #67 Del Skrevet 27. juli 2006 Ha en strålende ferie!! Og kom for all del tilbake med gode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. juli 2006 #68 Del Skrevet 28. juli 2006 Innom og hilser på. Ser du skal ha ferie. Kos deg masse, så skal du se den sitter i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 28. juli 2006 åååååå, så hyggelig at dere er innom og ønsker meg god ferie Eeyore, Vannmelon, Netten og Frida Frosk I dag har det gått i ett. var tidlig på jobb, og har jobbet og jobbet og jobbet og er endelig ferdig nå. Det skal bli sååå godt med ferie!!! har fått tatt en rask dagbokrunde, men hvis jeg har glemt noen så får dere alle ha en fortsatt fin sommer! -jeg lover å komme sterkt tilbake etter ferien og hvis noen ønsker å ta ansvar for å holde litt liv i dagboka mi mens jeg er borte, så er det veldig hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 28. juli 2006 #70 Del Skrevet 28. juli 2006 God ferie!!! Håper sommerferien bærer frukter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juli 2006 #71 Del Skrevet 28. juli 2006 God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. juli 2006 #72 Del Skrevet 28. juli 2006 God ferie og ha en fin sommer Jeg begynner å jobbe igjen på mandag jeg da Kos deg masse i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. juli 2006 #73 Del Skrevet 29. juli 2006 Gooood ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. juli 2006 #74 Del Skrevet 30. juli 2006 Håper du koser deg på ferie. Stakk bare innom for å se at alt var i orden her inne. Ser bra ut, så trasker ut i natten igjen... :storfot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. august 2006 #75 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, og takk for hilsen i dagboka mi Håper du har det fint på ferie, og at dere får tid til masse Skal bli gøy å følge deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. august 2006 #76 Del Skrevet 2. august 2006 Her var det stille og rolig. Har vannet litt blomster og nå drar jeg på ferie selv. Håper du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. august 2006 #77 Del Skrevet 2. august 2006 Håper du har en fin ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 6. august 2006 #78 Del Skrevet 6. august 2006 Håper dere koser dere på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 9. august 2006 #79 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg føyer meg inn i rekken med ferieønsker, blir gøy å høre om hva dere har gjort når du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. august 2006 #80 Del Skrevet 11. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå