Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!


Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Epica: to blå etter ferien hadde vært strålende! jeg skal ihvertfall gjøre mitt :sjarmor:

her er det fryktelig stille i dag... både på jobb i dagboka mi... -og jeg som kjeder meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG er jo her :) Kjedelig på jobb, skriver noen mailer innimellom men, har i grunnen litt ferie inni hodet mitt . Går prøvinga bra? Er litt slik jeg at hvis tanta skal komme, så skal hun komme NÅ! Slik at vi får satt igang en ny PP, come on!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: så bra at det noen andre her også... dagene på jobb går så sakte. og jeg gleder meg skikkelig til ferie (har vært i feriemodus lenge)

prøvingen går fint, dvs. jeg blir stadig vekk lurt av en noe ustabil syklus. sist fikk jeg mensen en uke før jeg trodde den skulle komme - og dvs at jeg tror jeg var litt sent ute med :humpe: i forhold til EL forrige syklus... men nå er det ca en uke siden jeg fikk mensen, så nå skal vet jeg hva jeg skal bruke ferien til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - jeg også :sjarmor: Hvis tanta kommer når den skal nå, så skal jeg nok passe på å få "orna" litt i ferien ja :ler: Ustabile sykluser er noe ordentlig herk, men da må man bare satse på at naturmetiden hjelper da, det vil si :humpe: med jevne mellomrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ustabile sykluser er noe driiiit, ja... :humpe: med jevne mellomrom hadde vært det beste, men jeg blir litt smålei innimellom :sjenert: så da prøver jeg om ikke annet å være ekstra aktiv rundt EL.

nå tror jeg det er på tide med en liten ispause :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

:velkommen: hit, og masse, masse lykke til med babylagingen :)

Tusen takk for hilsenen i dagboken min. Satte stor pris på det :Nikke:

Ha en superstrålende mandagskveld.

:klem: fra meg.

Og ja... tålmodighet er en kunst har jeg og funnet ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med dagbok :)

Spennende med prøving, blir nok ikke så altfor lenge til jeg blir prøver heller :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse besøk!! så hyggelig! :enig:

Pi@: der var du, ja! hyggelig at du legger igjen spor etter deg denne gangen :klem:

Liljen: takk :) skal nok stikke innom dagboka di flere ganger :klem:

Eeyore: :klem:

Frysepulver: :vinke:

Lucky117: takk for det! du får selv ha lykke til når dere velger å sette igang med prøving! :klem:

ahhh, tirsdag, sol og snart ferie :hoppe:

måtte denne arbeidsdagen gå fort.....

ellers lite spennende fra denne fronten. gårsdagen ble tilbrakt på verandaen med en god bok. fikk også unna litt klesvask, må jo være ren og pen på ferie! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

God ettermiddag! :ler2::Hehe:

Her sitter jeg og kjeder meg på jobben, egentlig er det litt å gjøre, men er bare i sååååååå feriemodus at du aaaaaner ikke.! Eller jo, det gjør du nok, for du har jo samtidig som meg!!! :legrine:

Ha en fortsatt fin (og laaaang) arbeidsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var koselig at du stakk innom dagboka mi. Da måtte jeg en tur inn og "se på deg" også :)

Lykke lykke til videre med prøvingen, jeg skal komme inn her og heie på dere innimellom :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beckybloom: ja, jeg vet nok alt om å være i feriemodus! gjør alt jeg kan for å få dagen til å gå fort, men det går så saaaakte... men snart er det ferie :hoppe:

:klem:

Vannmelon: takk for besøk :bukke: stikk innom så ofte du vil!

hmmm... snart bare tre dager til ferie. urettferdig at jeg må sitte på jobb når det er så strålende varmt vær ute. jeg vil på stranda!! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

juhu! :hoppe: jeg har gått fra nybegynner til ganske godt kjent! :ler:

sånn går det når man når man er i feriemodus og konsentrer seg om KG og ikke om jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tallet på meldinger kryper fort oppover når man blir hekta på KG, det skal være sikkert :) Jeg nyter det nå på sommeren jeg, for vet at til høsten blir det kaostider igjen, så deilig å ha det litt stille nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: ja, jeg er igrunn imponert over egen innsats :ler:

det er vel best å nyte at det er stille nå om sommeren. gudene skal vite at det blir nok å gjøre når man kommer tilbake fra ferie.

*note to self: slutte å klage og bare nyte * :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffja.. Det er deilig når det er rolig også og man kan surfe KG såmye man orker! :sjarmor::ler:

3 dager til ferie bare! HELDIGGRIS!! :hoppe:

Må se å komme tilbake med to blå! :fy_fy::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...