Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!


Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Er litt treg og henger litt etter jeg... Men, ville bare ønske deg masse tillykke i jakten på de to blå!

Blir spennende å følge med her inne.. ;) Spennende prosess!

Masse :klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå er det bare 1 og 1/2 arbeidsdag igjen :hoppe: Heldigen. Er så missunnelig atte.. :sjenert:

Ha en aldeles strålende torsdag. :briller2:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: takk for det, vennen :klem:

iss: :vinke:

Bethina: et nytt ansikt. så koselig :Nikke: ja, det er en veldig spennende prosess - bare så lett å bli skuffet når det ikke går så fort som man kunne ønske... :klem:

Liljen: nå er det bare 1 arbeidsdag igjen, for nå skal jeg hjem. :hoppe: men jeg har mye å gjøre i morgen :sjenert: ha en flott torsdag du også :klem:

Pi@: :klem:

nå er jeg litt fornøyd med meg selv, for jeg har fått gjort masse på jobb i dag! meeeen, jeg har tydeligvis ikke vært effektiv nok, for det er plenty å gjøre i morgen også. men det får bare vente, for nå vil jeg hjem.

ha en strålende dag jenter!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god ferie Petra!!!

Får håpe du har gledelige nyheter når du kommer tilbake. Stå på :humpe:!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood ferie! :klem:

Husk at ferie gir mye rom for hardt arbeid :humpe: Og det beste er at den typen arbeid er helt greit :sjarmor:

Kos deg på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom og hilser på. Ser du skal ha ferie. Kos deg masse, så skal du se den sitter i august. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, så hyggelig at dere er innom og ønsker meg god ferie :kyss:

Eeyore, Vannmelon, Netten og Frida Frosk:klem:

I dag har det gått i ett. var tidlig på jobb, og har jobbet og jobbet og jobbet og er endelig ferdig nå. Det skal bli sååå godt med ferie!!! :hoppe:

har fått tatt en rask dagbokrunde, men hvis jeg har glemt noen så får dere alle ha en fortsatt fin sommer! -jeg lover å komme sterkt tilbake etter ferien :ler:

og hvis noen ønsker å ta ansvar for å holde litt liv i dagboka mi mens jeg er borte, så er det veldig hyggelig!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie og ha en fin sommer :klem: Jeg begynner å jobbe igjen på mandag jeg da :grine:

Kos deg masse i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg på ferie.

Stakk bare innom for å se at alt var i orden her inne. Ser bra ut, så trasker ut i natten igjen...

:storfot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsen i dagboka mi :klem:

Håper du har det fint på ferie, og at dere får tid til masse :humpe:

Skal bli gøy å følge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille og rolig. Har vannet litt blomster :dagens-rose: og nå drar jeg på ferie selv. Håper du koser deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beckybloom

Jeg føyer meg inn i rekken med ferieønsker, blir gøy å høre om hva dere har gjort når du er tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...