Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!


Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Så var det altså min tur til å lage en dagbok.

har vært inne her på forumet (som leser...) leeenge, og sluttet på pillene i november i fjor. Hadde et håp om at det å slutte på pillene før vi begynte å prøve var lurt, men er i PP6 nå, og disse syklusene er fortsatt veldig lite forutsigbare....

Ellers er jeg gift, 31 år og forferdelig utålmodig... :ler:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger jeg inn først hilsen altså? Najs!

Sender over en liten pakke tolmodighet, for jeg klarte ikke å mane fram så mye

:gave:

Lykke til med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! :hoppe: Min første hilsen! Zupernajs!!

Takker og bukker for den lille pakken med tålmodighet. :kose:

-og ikke minst; takk for lykkeønskninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Velkommen som prøver!

Sluttet med pillene omtrent samtidig som deg, men er i pp9 nå. Regelmessig mens, men ikke noe resultat enda! Venter mensen nå på søndag...

Skal følge med her inne, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!! :hoppe: hilsner i dagboka mi! så koselig!!

:velkommen:

Lykke til med forstatt prøving. Håper det gir snarlige resultater nå :)

takk for det!!! det er litt for lett å miste motet, men det vel bare å stå på!

Velkommen som prøver!

Sluttet med pillene omtrent samtidig som deg, men er i pp9 nå. Regelmessig mens, men ikke noe resultat enda! Venter mensen nå på søndag...

Skal følge med her inne, ja!

ja, vi hadde noen måneder med trening i sikre perioder etter pilleslutt - derfor ligger jeg vel litt etter på antall pp'er....

men jeg er desverre langt fra regelmessig. kroppen min er ikke helt samarbeidsvillig foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenta

Hei hei :)

Gratulerer med dagbok og velkommen som prøver :)

Håper det kommer til å klaffe fort for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Grattis med dagbok!! :klem:

Sender over <<<babyvibber>>>

:sjarmor:

Kjipt du ikke har regelmessige sykluser..

Men håper det ikke tar lang tid og at du snart får to blå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Hei på deg!

Ja tålmodighet er en kunst jeg ikke helt har lært meg merker jeg..! På de fleste andre ting i livet kan man jo styre selv, og bare gjennomføre det man har lyst til. Men når det gjelder å bli gravid, er det jo ikke mulig å kontrollere! :frustrert: Får bare håpe at det klaffer for oss alle en eller annen gang, og gud vet at disse små nurkene som blir unnfanget rundt omkring i landet er etterlengtede! :Nikke:

Så jeg sender over tonnevis med :tommel::tommelsmil::kose::tommelsmil::tommel::dusje: (dusj med babystøv) som skal hjelpe deg på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Gratulerer med ny dagbok!

Vet alt om det å vente på en liten spire, selv om min opplevelse av det å vente på en spire er helt annerledels enn din. Lengten etter en liten en er vel den samme likevel!

Håper det snart klaffer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gøy med masse besøk i dagboka mi!! :danse:

Zenta: takk for det! -og velkommen hit!

Epica: takker og bukker for babyvibber :bukke: uregelmessige sykluser er noe herk. ikke at de er VELDIG uregelmessige - men uregelmessige nok for en kontrollfrik som meg.

Beckybloom: ja, det er akkurat det at man ikke får kontrollert det som er så irriterende. men vi får vel satse på at vi får det til tilslutt!

Angelou:ja, det håper jeg også!

Xavia: jeg har jo vært snikleser lenge, så jeg har fått med meg "ventetiden" din med oppturer og nedturer. Det var veldig hyggelig når den satt tilslutt!

dette dagbok-prosjektet er igrunn mye morsommere enn jeg hadde trodd. så hyggelig med folk som stikker innom!!!

og så går jo arbeidsdagen litt fortere når man kan gjøre litt andre ting også - juli er ikke akkurat den mnd det skjer mest... godt det bare er en uke til ferie :)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper du får en suuuper helg! :klem:

Sender over masse babystøv også! :sjarmor::sjarmor:

Ja ikke sant det er gøy med dagbok!

Særlig i disse dager når det er sååååååå dødt på jobb! :Gjesp:

Når er IKM? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enda mer besøk! så hyggelig :hoppe:

Epica:ha en fin helg du også! jeg koser meg i babystøvet, og håper det hjelper :sjarmor: dagbok er strålende når man kjeder seg på jobb... er litt usikker på IKM pga disse hersens syklusene som varierer - men det skal være mellom 15 og 21 august... dvs. at jeg skal bruke hele ferien til "prøveproduksjon"! :ler:

Netten: :klem:

angelou: ha en superduper helg du også!!

Nå er det vel på tide å komme seg hjem fra jobb. Kan ikke overdrive jobbingen nå i disse sommerferietider... :sjenert: Ønsker alle en strålende helg!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Eeyore og Lilletrollet

da var helgen over - og det er bare fem dager til ferie :hoppe:

har som vanlig vært veldig deilig med helg. har fått drukket litt god vin (må man jo gjøre mens man kan ;) ) og slappet av i sommerværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...