Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Liljen: ja, jeg har fått bestilt legetime! :klem:

Eeyore: Petra har det igrunn bra! humøret har absolutt tatt seg opp :klem:

Yamaha: :klem:

Ja, da er legetime bestilt - så jeg skal til legen på fredag. gruer meg litt... vet ikke helt hva jeg skal si... :tristbla:

men utover det så har humøret kommet seg etter "skuffelsen".

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Så bra du fikk bestillt legetime. Det går så bra ser du. Tenker ikke tenke på hva du skal si, vett du, bare si det som det er og slik du føler for å si når du kommer dit. Legen forstår :)

Anyways tusen takk for oppmuntrende ord, vennen. Du er så snill :)

stor stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper du har det fint. :)

Bra at du har fått bestillt legetime. Legen har sikkert hatt maaange innom av samme grunn tidligere, så det er bare å si det som det er og ikke noe å grue seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen: takk det samme :klem:

Netten, Frida Frosk, Eeyore, Yamaha og angelou: :klem:

dere er nå så søte, da!

ja, det er vel unødvendig å grue seg til denne legetimen, det er vel neppe første gangen denne legen har vært borti en slik situasjon... men jeg hadde jo strengt tatt håpet at jeg skulle slippe akkurat dette legebesøket... :sjenert:

men, det er vel bare rette seg opp i ryggen og gå på neste EL med friskt mot :ler:

i går var jeg og trente. har vært litt sløv i sommer, så det var en stund siden sist, men det var sååå godt å komme igang igjen!

ha en fin dag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du mener, har endelig fått begynt treningen jeg også, vært litt flink i sommer, men ikke fått trent så mye som jeg pleier, så nå er det full innsats igjen.

Og du - legebesøket kommer til å gå fint skjønner du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk angelou! :klem:

jeg har egentlig aldri vært så veldig flink til å trene, men jeg prøver stadig vekk å starte ett nytt og bedre liv :ler: men nå var det så godt å komme igang, så nå håper jeg virkelig at holder ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så klarte du iallefall å motivere meg :) Så snart jeg er frisk, er det trening som gjelder. Ingenting er som en passe god treningsøkt på kveldstid med en good dusj etterpå. :Nikke:

Når var det du skulle til legen vennen??

Går så bra atte :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: så bra at jeg klarer å motivere!! :klappe: Men du får passe på å bli frisk først, ja :fy_fy:

skal til legen fredag morgen! prøver igrunn å ikke tenke så mye på det.... men det er ikke så lett.

setter stor pris på at dere er snille og bakker meg opp! :Nikke:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja skal bli frisk først. Lover :Nikke:

Ja prøv å ikke tenke så mye på legebesøket i morgen. Det går så bra atte. :) Skal tenke på deg også, ser du.

Det er klart vi bakker deg opp. Det er det som er så fint med KG venninner. Her hjelper og trøster vi hverandre :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :klem:

Lenge siden jeg har vært her nå :sjenert: Synd det ikke har klaffet ennå da, men får håpe legen har noen gode råd på fredag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: KG-venninner er veldig bra å ha! det hjelper ihvertfall masse på mitt humør når dere er så oppmuntrende! :klem:

Lucky117: :fy_fy: alt for lenge siden sist, ja. :ler: neida, stikk innom når du har tid, du! :klem:

Epica: takk for det :klem:

i dag har jeg vært utrolig lite effektiv på jobb, derfor tror jeg at det er på tide å komme seg hjem. Så får jeg heller ta det igjen i morgen...

I morgen: ny dag - nye muligheter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, det hjelper veldig faktisk  :) 

Hva skal du ellers bedrive dagen med da, vennen??

:klem:  :klem:

:sjenert: og jeg har ennå ikke kommet meg hjem fra jobb.... :ler:

i dag har jeg ingen store planer. tenkte jeg bare skulle slappe av og nyte at det er treningsfri i dag. bare ligge på sofaen og lese bok! -og kanskje jeg får litt KG-tid også, det er ikke ofte jeg rekker det utenom jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hello Petra!

Hørtes ut som en god plan, å bare ligge på sofaen...

Men jeg får vel jobbe litt jeg som har kveldsvakt :tristbla:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...