Eeyore Skrevet 17. august 2006 #101 Del Skrevet 17. august 2006 Ja, hvorfor finnes det ikke "krysse-figrene-smiley"? Det kunne vi absolutt ha trengt her på Prøverforumet Ha en fin dag Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #102 Del Skrevet 17. august 2006 skremme bort tanta!! Vet hva du mener,, Jeg var også redd for at kroppen ikke fungerte normalt. Men ble gravid før vi begynte prøvinga! Kanskje det skjer denne syklusen... Så, etter helga, da blir det testing?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2006 #103 Del Skrevet 17. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. august 2006 #104 Del Skrevet 17. august 2006 En stor stor til deg. Når skal du teste da?? Må jo følge med vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. august 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Frida Frosk, Eeyore, Epica, Pi@ og Liljen: dere er nå søte, da! -men desverre; det blir ikke behov for testing. tante slem meldt sin ankomst i dag morges så nå er jeg litt lei av denne prøvingen hadde aldri trodde det skulle ta sååå lang tid - det føles som en evighet... Endret 18. august 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. august 2006 #106 Del Skrevet 18. august 2006 Så, så Tro meg, jeg vet akkurat hvordan du har det akkurat nå Det jeg opplevde, var at jeg ble ikke så skuffet når jeg fikk mensen etter PP6, da var jeg forberedt på at det kunne ta tid, men var samtidig positiv og forberedt på utredning. Det slapp vi jo heldigvis. Men det klaffer for dere også før du aner der, også må du jo huske på at det ikke er uvanlig å bruke opptil ett år (ja, jeg vet at det ikke er mye trøst i det). Stoooor trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. august 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 18. august 2006 Yamaha: takk for trøsteklemmen uff ja, jeg vet jo at det ikke er uvanlig at det tar lang tid. jeg blir bare litt demotivert innimellom. men nå har jeg ihvertfall bestemt meg for at jeg skal ringe og bestille legetime på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. august 2006 #108 Del Skrevet 18. august 2006 Du, dette kommer til å gå så bra vet du, før du aner det sitter du der med positiv test -det er jeg helt sikker på. Som Yamaha sa, det kan jo ta opptil ett år, uten at det betyr at det er noe galt av den grunn. Stor klem (og ja, nå er jeg tilbake fra ferie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. august 2006 #109 Del Skrevet 18. august 2006 Uff, så kjedelig. Men kan jo ta litt tid uten at noe er i veien av den grunn. Likevel er det bra du skal bestille time hos legen, så slipper du gå å lure på om noe er galt. Klem fra frosken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. august 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 18. august 2006 angelou:: så hyggelig at du er tilbake! takk for oppmuntrende ord Frida Frosk:: nei, nå skal jeg slutte å være negativ , og heller prøve å være litt positivt. det er jo helg!! ha en fin helg, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. august 2006 #111 Del Skrevet 18. august 2006 dumme dumme tante slem Jeg forstår og hva du mener.. veldig godt... så og enda en Jeg er sikker på at det klaffer for dere. Yamaha har helt rett.. det kan dessverre ta litt tid før den sitter.. Håper likevell du får en stråålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. august 2006 #112 Del Skrevet 18. august 2006 Ikke greit dette her nei... Bestill time du, så skal du se at du ikke får bruk for den, slik som Yamaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. august 2006 #113 Del Skrevet 18. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. august 2006 #114 Del Skrevet 18. august 2006 Fikk mensen idag jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2006 #115 Del Skrevet 20. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #116 Del Skrevet 20. august 2006 Titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. august 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 21. august 2006 Liljen: takk! har hatt en veldig fin helg! Eeyore: skal forsøke å få bestilt time i dag Pi@: iss: uff, får håpe vi har mer flaks neste måned... Yamaha: Frysepulver: hyggelig at du stikker innom. da var helgen desverre over... har hatt en veldig fin helg - slappet av og fått vært sammen med venner som jeg ikke har sett på en stund pga ferie... skal prøve å få bestilt legetime i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. august 2006 #118 Del Skrevet 21. august 2006 Fikk du bestillt legetime?? Håper du får en stråålende helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. august 2006 #119 Del Skrevet 21. august 2006 Hvordan går det med Petra om dagen? Håper humøret er blitt litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. august 2006 #120 Del Skrevet 22. august 2006 Håper det står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå