Petra Prøvedokke Skrevet 15. august 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 15. august 2006 hei jenter, da var jeg tilbake fra ferie!! Minnie27, Pi@, Lucky117, Liljen, Yamaha, shatika, cymbidium og Beckybloom og en ekstra stor klem til Vannmelon for vanning av blomster og grattis til Yamaha med spire i magen!!! har hatt en fantastisk fin ferie, tok en ekstra liten feriedag i går, så i dag er første dag på jobb. nok å ta tak i, men skal forsøke å få tatt en dagbokrunde i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. august 2006 #82 Del Skrevet 15. august 2006 Så gøy at du er tilbake Takk for gratulasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 15. august 2006 #83 Del Skrevet 15. august 2006 Heeeiii VELKOMMEN TILBAKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. august 2006 #84 Del Skrevet 15. august 2006 Velkommen tilbake Hvordan ligger du an i syklusen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. august 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 15. august 2006 Yamaha: Beckybloom og Eeyore: takk for det!! nå har jeg rukket en kjapp dagbokrunde! det var på tide. syklusen, ja... den er jo litt ustabil, så jeg er litt usikker. hvis jeg har like lang syklus nå som jeg hadde sist så skal jeg få mensen i dag. meeen, hvis jeg har like lang syklus nå som jeg hadde for to sykluser siden, så får jeg ikke mensen før neste mandag... så det er ikke godt å si. håper den ikke dukker opp i det hele tatt mannen og jeg har ihvertfall gjort vårt i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. august 2006 #86 Del Skrevet 15. august 2006 Der var du tilbake! Vært innom og sett etter deg men det var ingen hjemme her IKM snart her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. august 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) iss: så hyggelig at du har vært innom! ja, snart IKM. kunne bare ønske syklusenen mine var litt mer forutsigbare.... Endret 15. august 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #88 Del Skrevet 15. august 2006 Ble det noe i ferien?... Har du kost deg? Håper du har en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #89 Del Skrevet 15. august 2006 OI.. jeg så deg ikke der!! Godt å høre dere har stått på! Ahhhh.. dumme sykluser! Spennende... Å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. august 2006 #90 Del Skrevet 15. august 2006 Velkommen tilbake fra ferie Bra dere har hatt det bra, men sånne dumme sykluser Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 15. august 2006 #91 Del Skrevet 15. august 2006 Heeeeeei vennen!! hjem fra ferie! Synd med uforutsigbare sykluser da, men jeg skal i alle fall krysse fingrene for at tanten holder seg laaaaaaaaaangt unna!! Skremselspropaganda: SÅNN! Ha en strålende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2006 #92 Del Skrevet 16. august 2006 Dumt med ustabile sykluser da. Skal gjøre alt jeg kan for å skremme vekk tanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. august 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 16. august 2006 Epica, Lucky117, Netten og Yamaha veldig hyggelig at dere stikker innom!! jeg har kost meg veldig i ferien, leie hus i syden og bare slappe av og nyte livet er absolutt å anbefale!! ustabile sykluser er veldig vanskelig å forholde seg til, ja.. men såvidt jeg kan huske fra tiden før p-piller, så tror jeg at jeg alltid har vært sånn... uff, det føles som om mensen er like rundt hjørnet til alle god-jentene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2006 #94 Del Skrevet 16. august 2006 spennende altså, syns nå jeg *skremme bort tanta* sånn når skal du teste da?? Åååhh livet i syden er aldeles herlig. Jeg er så missunnelig på deg som akkuratt har hatt ferie. Det er 2 mnd siden min var... Ha en aldeles stråålende onsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. august 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 16. august 2006 Liljen: Ja, det er litt spennende... men samtidig er jeg veldig overbevist om at den slemme tanta dukker opp som vanlig hvis den slemme tanta mot formodning ikke skulle dukke opp, så blir det nok ikke testing før til uka... ha en strålende onsdag du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. august 2006 #96 Del Skrevet 16. august 2006 Stemmer i og skremmer tanta Deilig me ferie ja Nå har jeg allerede begynt nedtellingen til neste ferie, og det er sannlig ikke lenge til. Bare 1 1/2 mnd...tji-hi Håper alt står bra til ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. august 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 16. august 2006 Eeyore: nå håper jeg virkelig det hjelper at dere skremmer bort tanta alle sammen åååå, du er heldig som skal ha ferie igjen om halvannen mnd... tror ikke det blir noe fri på meg før jul... ellers er alt tipp-topp! nå skal jeg komme meg hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. august 2006 #98 Del Skrevet 17. august 2006 Hvis det mot formodning ikke skulle klaffe for dere ganske fort, og du fortsetter å ha ustabile sykluser, så ville jeg oppsøkt lege lenge før det har gått ett år. Det er som regel en grunn til at de er ustabile. Men jeg håper jo selvfølgelig at det klaffer fort for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. august 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 17. august 2006 Yamaha: har tenkt å kontakt lege hvis det ikke klaffer snart! jeg kjenner at jeg blir mer og mer skuffet for hver gang tante slem dukker opp., det er ikke det at jeg tatt MÅ bli gravid akkurat nå - det passer like fint om et år... det er bare det at man blir så usikker på om kroppen fungerer som den skal men jeg håper det klaffer snart, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. august 2006 #100 Del Skrevet 17. august 2006 Hei, og takk for at du stakk innom meg og hilste på Håper det klaffer for deg denne måneden. (Skulle hatt en krysse-fingre-smiley...) Skal skremme tanta litt jeg også Håper du får en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå