angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #281 Del Skrevet 8. september 2006 Nei, men fordi om jeg får hint er det jo ikke sikkert at det klaffer noe fortere for det - tror ikke det har så mye med saken å gjøre Har tenkt å spare EL - tester til det eventuelt har gått ett år jeg, det er greit å ha en reserveplan hvis ting tar tid, noe man kan ha i backup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #282 Del Skrevet 8. september 2006 nei - om det klaffer står og faller nok ikke på om kroppen gir deg hint eller ei har vurdert EL-tester, men venter til jeg har vært hos gynekologen... nei, nå ble det mye prat om ting man ikke skal tenke så mye på, gitt!! skal du noe gøy i helgen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 #283 Del Skrevet 8. september 2006 Svært så negative dere er i dag da jenter.. Smil og vær glad! Det hjelper Stor til deg angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #284 Del Skrevet 8. september 2006 Nei, vi er da ikke negative Skal ikke noe spesielt i helgen nei, og det er slik jeg liker det. Bare kose meg hjemme, håper det blir fint vær, da skal jeg ut på tur. Elsker den klare friske høstlufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #285 Del Skrevet 8. september 2006 vi er jo positive som bare det! det er deilig å gå tur om høsten, ja! flott lys, flotte farger og frisk luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #286 Del Skrevet 8. september 2006 Mrs N er gravid jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #287 Del Skrevet 8. september 2006 Mrs N er gravid jo ← jepp!! -og jeg var fusa til å gratulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 #288 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, jeg ble visst det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 Forfatter #289 Del Skrevet 8. september 2006 DET var koselig, men jeg har nok ant ugler i mosen en stund, Mrs N, du som har vært kvalm og alt mulig. Veldig koselig nyhet iallefall Håper du har startet en trend Ha ei fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 #290 Del Skrevet 8. september 2006 Det håper jeg og angelou Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. september 2006 #291 Del Skrevet 8. september 2006 Kroppen min har visst heller ikke tenkt å hinte om noe som helst. Men da unngår jeg jo å stresse med tankene da, det er lettere å ta ting som de kommer. Iallfall når jeg er så tidlig i prøvinga som jeg er. Det er best å se det på den positive siden. Ha en god helg, Angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. september 2006 #292 Del Skrevet 8. september 2006 Svært så negative dere er i dag da jenter.. Smil og vær glad! Det hjelper Stor til deg angelou ← Det er lett for deg å si det du ER jo gravid.... *later som jeg sturer litt borte i hjørnet her...* Ha en fin helg Angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. september 2006 #293 Del Skrevet 8. september 2006 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #294 Del Skrevet 8. september 2006 god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. september 2006 #295 Del Skrevet 8. september 2006 Hei hei. Her skal vi ikke være så negative da. Husk den tålmodigheten vi sanka inn i går. Nå er det endelig helg og da skal vi være glade og fornøyde.. Det var dagens skjennepreken Jeg må si at jeg er faktisk veldig spent på hvordan det går denne måneden uten testing og telling jeg.. gleder meg faktisk til å tenke på andre ting jeg.. Ha en strålende helg.. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #296 Del Skrevet 9. september 2006 Hei angelou, gratulerer med ny avatar. Den var kjempefin Håper du har en nfin og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #297 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan går det angelou? Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 10. september 2006 #298 Del Skrevet 10. september 2006 Hei hei Angelou! Ha en riktig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. september 2006 #299 Del Skrevet 10. september 2006 Innom med en helge- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2006 #300 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Angelou Håper du har det bra og koser deg i det fine høstværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå