AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14201 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde et par varianter av denne i dag. Anonymkode: 379a7...032 Hvis man går på youtube og søker opp Scott Seiss retail får man opp hele videoen, det er mye der jeg kjenner meg igjen i. Dvs ting jeg gjerne skulle svart til kundene. Hadde jo aldri gjort det da, men det er mye man skulle respondert med på spm som "jobber du her" eller når kunden begynner å fortelle i det langtekkelige om hva de skal bruke varen til etter du har sagt du dessverre ikke fører den varen. Anonymkode: 6b52b...422 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14202 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jeg hadde denne gjesten i dag.🤪 Jeg satte ut frokosten på hotellet, og der har vi sånne veldig tynne gjennomsiktige gardiner rundt buffet området, som jeg holder lukket til jeg er klar for åpning. 15 min før åpning kommer det en gjest og åpner litt av gardinen og går inn. Han spør meg litt forundret om hvorfor jeg har gardinene lukket. Jeg smiler og svarer rolig at jeg holder de lukket mens jeg jobber med å gjøre ferdig frokosten slik at ingen skal komme inn før jeg er ferdig. Han bare "Åja, jeg forstår" sier han og smiler, før han går til buffeten og begynner og forsyner seg med mat. jeg ble så paff at jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, og måtte bare le for meg selv. 😆 Anonymkode: 027ce...4da 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14203 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 23.10.2020 den 20.34): Fordi da må vi ha en ansatt som kun står og smører rundstykker, og det er det ikke kapasitet eller plass til. Plassen vi står og smører rundstykker på morgenen på, blir brukt til prep, baking av kaker og lignende resten av dagen, og i bongen er det som regel fullt opp med annen mat. Vi smører et og et i de aller fleste tilfeller når noen spør, men grunnen til at vi ikke smører opp hele brett når de første vi smører er tomme er for å slippe så kaste mye på slutten, i tillegg til kapasitet. Det er kun på formiddagen det går påsmurt, stort sett, så det er ikke lønnsomt å smøre rundstykker i massevis. Anonymkode: 0c868...192 Burde være noe info om dette da. Noen tror dere har rundstykker på dagsmenyen, så har dere ikke det. " vi har rundstykker frem til de er spist opp." Anonymkode: a4965...9f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14204 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Burde være noe info om dette da. Noen tror dere har rundstykker på dagsmenyen, så har dere ikke det. " vi har rundstykker frem til de er spist opp." Anonymkode: a4965...9f0 Håper denne rundstykkesituasjonen har løst seg da det er omtrent ett år siden 🤣ingen grunn til å ta opp svsporingen igjen 😅 Anonymkode: a6878...2bb 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14205 Del Skrevet 20. oktober 2021 Jobber i klesbutikk og i dag ringte en dame: Hun: Hei, jeg kjøpte en genser hos dere her om dagen og jeg lurer på om dere har den i andre farger. Jeg: Hvilken genser er det snakk om, har du fremdeles tagen på sånn at jeg kan søke den opp i systemet vårt? Det hadde hun ikke. Meg: Har du kvitteringen så jeg kan slå opp artikkelnummeret? Hun: Nei Jeg: Hvordan ser genseren ut? Hun: Svart med noe hvitt på Vi har sikkert 50 gensere som er svarte med noe hvitt på Jeg: Kan du se på vaskelappen inni genseren, der skal modellnavnet på genseren stå. Altså ikke lappen i nakken på genseren, men på siden nederst på genseren. På baksiden av den lappen står modellnavnet Hun begynner å lese på lappen i nakken hvor der kun står navnet på forretningen Jeg: Nei, ikke den lappen. Den på siden av genseren, der hvor vaskeanvisningen og sånn står. På baksiden av den lappen står modellnavnet til genseren. Hun: Her står det "håndvaskes på.." Jeg: Nei På baksiden Hun: Åja. Leser opp modellnavn. ------- Mulig å forberede seg LITT hvertfall før man ringer en travel klesbutikk eller? Anonymkode: d2150...568 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14206 Del Skrevet 20. oktober 2021 Meg over. Legger til at vi får sånne tlf litt for ofte, og de tar sykt lang tid. Gjerne stamkunder og gamle folk som ikke gidder ta turen til butikken selv. Og nettbutikken rører de ikke. Anonymkode: d2150...568 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14207 Del Skrevet 20. oktober 2021 For mange år siden Jeg jobbet i et forretningsreisebyrå og hadde nok noe mindre tålmodighet enn i dag. Titt og ofte var det streik som rammet kundene våre, flygeledere, piloter, stuere osv og vi ble nedringt. Da jeg fikk den n’te telefonen med samme spørsmål om «når vil streiken være over» (!) datt det ut av meg: «Hvis jeg hadde kunnet spå i arbeidskonflikter, ville jeg nok hatt en annen jobb» Anonymkode: 5bfc2...c57 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. oktober 2021 #14208 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Meg over. Legger til at vi får sånne tlf litt for ofte, og de tar sykt lang tid. Gjerne stamkunder og gamle folk som ikke gidder ta turen til butikken selv. Og nettbutikken rører de ikke. Anonymkode: d2150...568 Den der er som tatt ut av min arb.dag. I tillegg til "den grønne genseren på nettsida deres, har dere den"? I dag har jeg blitt beskyldt for å gå og prise opp varene dyrere enn det de koster i nettbutikken. Jeg sa at prisene skal være like så det kan nok ikke stemme. Da klikket damen i vinkel, og løp inn til nabobutikken for å fortelle at jeg hadde nektet å gå på lageret for å se etter riktig størrelse til damen. Til meg nevnte hun ikke et pip om verken lager eller størrelse. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14209 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 23.02): I skobutikken jeg jobbet i: Kunde: jeg vil levere tilbake et par sko jeg kjøpte her tidligere i uka. Jeg: Den er grei. (slår de i retur) vær så god her er pengene dine. Kunde: De koster jo 1000 kr ordinært! Du har bare gitt meg 800! Jeg: Ja jeg ser på kvitteringen din at du kjøpte de på salg til 800 kr. Kunde: Ja, men herregud de er jo verdt 1000 kr! Får jeg bare 800 tilbake? Jeg: Ja du får igjen det du har betalt. Kunde: Ja men de er jo verdt 1000. Dette er dårlig. Misfornøyd kunde forlater butikken.. Anonymkode: eb988...429 Åh herregud det har jeg også opplevd. En kunde hadde handlet masse klær på - 30% og ble helt sjokkert og kranglet i en evighet når hun fant ut at hun kun fikk tilbake eksakt det hun hadde betalt for varene. Anonymkode: a205f...c03 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14210 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man går på youtube og søker opp Scott Seiss retail får man opp hele videoen, det er mye der jeg kjenner meg igjen i. Dvs ting jeg gjerne skulle svart til kundene. Hadde jo aldri gjort det da, men det er mye man skulle respondert med på spm som "jobber du her" eller når kunden begynner å fortelle i det langtekkelige om hva de skal bruke varen til etter du har sagt du dessverre ikke fører den varen. Anonymkode: 6b52b...422 Har sett videoene og jeg må si han treffer spikeren på hodet. Mye av det han sier skulle jeg gjerne respondert med når kunder kommer med urimelige ønsker/krav. Grunnen til at jeg kun postet den lille snutten var at jeg i går hadde flere interaksjoner med kunder av typen han adresserer der. Kan jo komme med et par eksempler: 1: Kunde kommer inn i butikken og passerer kassedisken der jeg står å sjekker noe i butikkdatasystemet for en annen kunde, jeg ser opp og sier "hei" til kunden. Kunden svarer surt at det må da være lov å kikke uten å bli mast på. Altså...jeg sa "hei". Det normale da er å svare "hei" tilbake. Det kalles å hilse og er normal høflighet. Noe folk dessverre har en tendens til å glemme når de går inn i en butikk. Da virker det som enkelte tror det er fritt frem for å finne frem sin indre neandertaler. 2: Kunde kommer inn i butikken og passerer meg som står å pakker opp varer fra en pall. Jeg ser opp og sier "hei" til kunden. Kunden svarer surt at hun gidder ikke handle i butikker hvor de ansatte ikke lar henne gå i fred og snur og går ut igjen. Nok en gang; jeg sa "hei". Ikke noe mer. Normal høflighet ville vært å si "hei" tilbake og gå videre, men sånne enkle ting er for mye å forlange av enkelte. Anonymkode: 379a7...032 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #14211 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kom på en historie til: Kunde (godt voksen dame): Hvor er Tilbords på senteret? Meg: Det er ikke Tilbords på senteret. Den butikken ble lagt ned for noen år siden. Kunde: Det står på nett at det er Tilbords her. Er du sikker? Meg: Ja, helt sikker. Det nærmeste man kommer på dette senteret er Kitch'n, de kjedene har samme eier. Kunde: Men det står på nett at det er Tilbords på senteret sier jeg jo. Meg: Hvor på nett? På senterets hjemmeside? *sjekker butikkoversikten på senterets hjemmeside* Kunde: På nett sier jeg jo. Meg: Jeg finner ikke Tilbords i butikkoversikten på senteret i alle fall, *går inn på hjemmesiden til Tilbords og sjekker butikkoversikten der* og det står ingenting på hjemmesiden til Tilbords om at de har butikk her heller. Kunde: Så rart. Det står på nett, jeg sjekket før jeg dro hjemmefra. Meg: Vel, jeg vet ikke annet enn det som står på hjemmesidene til senteret og Tilbordskjeden. Du får eventuelt kontakt senterkontoret og høre med dem. Kunde: Men det står jo på nett at det er Tilbords her.... Makan! *går ut av butikken* Meg: 🤯 Anonymkode: 379a7...032 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg #14212 Del Skrevet 22. oktober 2021 Kunde kommer til kassa og setter en vare på disken, mens hun snakker i mobilen. Samtalen omhandler tilsynelatende noe så "viktig" som å invitere noen på middag en dato i slutten av november. Ettersom varen kunden har satt på disken er på halv pris for medlemmer av kundeklubben vår må jeg registrere medlemskapet før jeg slår inn varen for at kunden skal få tilbudsprisen. Derfor venter jeg på at kunden skal legge på så jeg får spurt om hun er medlem osv. før jeg foretar meg noe mer. Dette irriterer tydelig kunden og hun peker på varen og kassa og gjør tegn til at jeg skal slå inn varen. Prøver da å spørre om hun er medlem i kundeklubben, men da hysjer hun på meg og peker irritert på telefonen sin. Dette gjentar seg et par ganger og til slutt bestemmer jeg meg for å slå inn varen til full pris og holder opp en bærepose og peker på den. Kunden nikker bekreftede på at hun ønsker pose. Når hun sluttsummen blir hun irritert og ber vedkommende hun snakker med vente. Kunde: Det er feil pris. Det står 699,- på plakaten der borte. Meg: Det er et medlemstilbud og siden du var opptatt i telefonen og ikke ville svare på om du er medlem kunne jeg ikke slå den inn med medlemspris. Kunde: Men ærlig talt da, alle er jo medlem. Snakk om å gjøre seg vanskelig. *tar opp telefonen og avslutter samtalen fordi jeg er så ubrukelig og må ha ting inn med teskje* Meg: For å gi kundeklubbpris må vi registrere medlemskapet og da må vi ha telefonnummeret ditt. Vi har ikke lov til å selge varer til klubbpris uten å registrere på et medlemskap. Om du er medlem legger jeg det inn og du får medlemsprisen. Kunde: Nå gjør du deg bare vanskelig. Meg: Jeg forholder meg bare til retningslinjene fra ledelsen. Er du medlem trenger du bare å oppgi telefonnummeret ditt, så får du medlemsprisen. Er du ikke medlem kan jeg registrere deg som medlem. Kunde: Selvsagt er jeg medlem. Nummeret er 9........ Meg: *legger inn nummeret og korrigerer prisen* Da blir det 701 kroner. Kunde: Det står 699,- på plakaten. Meg: Ja, og to kroner for posen. Kunde: *sukker og betaler* Meg: *putter kvitteringen i posen med varen og rekker posen til kunden* Takk for handelen. Kunde: *tar posen og forlater butikken uten et ord* .... Altså, hvor vanskelig er det å la telefonen ligge i noen få minutter mens du blir ekspedert i butikken? Vi bak kassa er faktisk mennesker som setter pris på litt normal høflighet. Tro det eller ei. Minnet meg om denne Scott Seiss videoen: https://www.instagram.com/p/CQWtKhBAL9R/ Anonymkode: 379a7...032 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 Populært innlegg #14213 Del Skrevet 22. oktober 2021 Denne tråden bringer opp minner fra tiden jeg jobbet i butikk 😂 Som kunden som somlet uvanlig mye etter stengetid. Mange kunder somler, men de fleste skjønner greia og drar uten stort om og men når vi sier vi stenger men denne kunden var spesiell. Så ved stengetid går jeg altså bort til alle kundene og informerer om at nå må de gå i kassen for nå stenger vi. Ja da svarer denne kunden mens hun fortsetter å titte på varer. Etter en stund har kollegaen min ekspedert de andre kundene og jeg gjentar for somlekunden at nå må hun gå i kassen. Hun snur uten å si noe ryggen til meg og går i motsatt retning av kassen. Jeg Vi skrur av lys, tar ned gitter og gjør så mye vi kan av stengeprosedyren med denne kunden fortsatt hengene i butikken. Etter enda en stund går min kollega bort beklager (kollegaen min er alltid så høflig ) at vi maser men senteret er altså stengt. Igjen - ingen respons. Vekteren kommer og sier at nå stenger han dørene så nå må hun dra. Svaret hennes er irritert himling med øynene. Nå har det gått nesten tre kvarter. Så endelig går hun av seg selv til kassen (hurra), bruker evigheter på å bestemme og ombestemte seg før hun endelig! betaler. Ved porten blir hun fortørnet over over at den er tatt ned for hun gidder ikke dukke seg bare så jeg vet det altså. Jeg hever gitteret og slipper henne ut i det nå nesten mørklagte tomme senter. Vi stresser med siste greiene nå over en time på overtid. Plutselig hamres deg høyt på porten hvor damen skriker at dørene ut er låst og lyset er skrudd av rulletrappen ikke kjører. Jeg går bort og informerer om at ja det er helt vanlig når et senter har vært stengt en stund. Hun sier masse sint om dårlig servise for hva skal hun gjøre nå? Jeg svarer at enten får hun prøve å finne vekteren så han kan låse henne ut eller også får hun vente på vi er ferdige så hun kan bli med oss ut senterets personalinngang. "Men jeg har jo travelt! Jeg har planer i kveld". For det hadde ikke vi liksom Jeg syns vi var snille og ikke ba vekteren kaste henne ut for lenge siden. Hadde jeg ikke opplevd dette selv hadde jeg ikke trodd noen kunne være så respektløse med andres tid Anonymkode: 70c0b...979 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #14214 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 23.01): Har sett videoene og jeg må si han treffer spikeren på hodet. Mye av det han sier skulle jeg gjerne respondert med når kunder kommer med urimelige ønsker/krav. (...) Anonymkode: 379a7...032 Det med å si "hei" til kundene husker jeg fra da jeg jobbet i en mindre butikk, da kunne de gjerne gå rett til "jeg bare ser" dersom jeg bare hilste på dem. Fikk alltid så lyst til å svare "greit det, jeg hilste bare". AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunde kommer til kassa og setter en vare på disken, mens hun snakker i mobilen. Samtalen omhandler tilsynelatende noe så "viktig" som å invitere noen på middag en dato i slutten av november. (...) Anonymkode: 379a7...032 Nå jobber jeg i et varehus med et høyt trykk og selvfølgelig medlemsfordeler, så vi spør alle om de er medlem. Jeg kan gjerne spørre om de er medlem og om de skal ha pose mens de snakker i telefonen, altså nesten avbryte de. Hittil er det ingen som har reagert, alle stopper bare opp og sier nummeret sitt og fortsetter fornøyd med samtalen sin - så gir jeg heller tegn om pose og kvittering. Synes det er frekt å stå i telefon når du skal handle og dermed kommunisere med den ansatte, så da er jeg "frekk" tilbake. Heller det enn at det skal bli lang kø. Med måten jeg gjør det på er jeg bare et blaff i hverdagen deres og slipper å forstyrre den travle tiden deres. Og motsatt. Win win. Anonymkode: 6b52b...422 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14215 Del Skrevet 23. oktober 2021 SW20 skrev (På 12.7.2006 den 15.14): Klassikeren på sommerjobben min er kunder som kommer og spør "Jobber du her?" og venter på svar, mens jeg står der i rød og grønn uniform med diger logo på brystet. En gang svarte jeg nei, og da bare gikk damen bort og fant noen andre 😄 haha JIIISES! Hårsår ansatt her? "Jobber du her?" er jo bare en høflig, formell måte å innlede en samtale med en butikkansatt på. Anonymkode: 56eb0...3be 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 23. oktober 2021 #14216 Del Skrevet 23. oktober 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: JIIISES! Hårsår ansatt her? "Jobber du her?" er jo bare en høflig, formell måte å innlede en samtale med en butikkansatt på. Anonymkode: 56eb0...3be Innlegget du siterte er 15 år gammelt... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 9. november 2021 #14217 Del Skrevet 9. november 2021 Husker en kunde som en gang sa at hun ikke likte at serviceansatte sa "vær så god" til henne når hun fikk kaffen eller maten sin, for da virket det som om de gjorde henne en tjeneste som hun skulle være takknemlig for, noe de ikke gjorde siden de kun var på jobb. Dette var etter jeg sa vær så god til henne. Hun skulle også alltid ha den nederste havrekjeksen i cookie-glasset. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 9. november 2021 #14218 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 12.18): Dette skjer flere ganger i uka; Kunde: Hvor har dere X? *snur seg rundt og ser vekk* Ansatt: De har vi her borte. *peker* Kunde: *ser seg rundt med ryggen til* Ansatt: Hvis du ser HER borte så ligger de til venstre. *peker* Kunde: *fortsetter å stå ned ryggen til* Ansatt: Hvis du snur deg rundt og ser bort her *peker* Kunde: Ååååja der var den! Ansatt: ... Altså, selv hunden min følger med på hvor jeg peker når jeg sier "her". --- Er jente og jobber i farvehandel så opplever veldig ofte at folk tviler på det jeg sier, avbryter meg midt i en setning og er generelt ganske nedlatende. Men noen av kundene er livredde for at jeg skal gjøre feil eller at jeg ikke kan jobben min, som denne typen her for eksempel: Kunde: jeg skal ha tre liter 1346 stockholmsgrønn s 3407-B63G til gangen. Ansatt: ok. *memorerer koden mens jeg går bort til blandemaskinen* Kunde: Er den mørkere enn s 3726-B76G? Og er den fin til s 4523-Y34R? Ansatt: *går tilbake til disken og viser farger og svarer, memorerer koden på nytt og går tilbake til blandemaskinen* Kunde: Du blander riktig base nå ikke sant? Her står det base z, er det riktig? Det MÅ VÆRE RIKTIG BASE! Ansatt: jada, jeg blander den i riktig base. Kunde: da fikk du med deg at det var 1346 stockholmsgrønn? Ansatt: *holder på å blande malingen* ja, det er stockholmsgrønn. Kunde: jeg får maling til gang nå ikke sant? 3 liter??? Ansatt: ja. *setter spannet på disken* Kunde: *ser på lokket* MEN TALLENE HER ER IKKE LIKE SOM DEN JEG FIKK SIST?!?! Ansatt: da fikk du kanskje et større spann sist? Da vil det være større mengder pigment også. (Det står antall dråper på lokket) Kunde: *skuler på meg og dobbeltsjekker alt* ok. Normale folk bare sier det de skal ha, og så sjekker de kjapt at alt er riktig når det står på disken. Er det ikke riktig så retter vi det opp med en gang. Helt unødvendig å dobbeltsjekke hver minste lille ting underveis. Og hvis man vil unngå feil er det i hvert fall lurt å droppe maset akkurat når den ansatte skal slå inn fargekodene dine 🙃 Anonymkode: 177e7...abc Kanskje sånne kunder jobber også i butikk og er vant til å måtte forklare alt med teskje! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14219 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 18.56): Åh herregud det har jeg også opplevd. En kunde hadde handlet masse klær på - 30% og ble helt sjokkert og kranglet i en evighet når hun fant ut at hun kun fikk tilbake eksakt det hun hadde betalt for varene. Anonymkode: a205f...c03 Ja, jeg jobber i en bokhandel og vi hadde en dame som kom og kjøpte bøker på Mammutsalg for så å returnere de etter noen dager og samtidig kreve å få de reservert igjen. Dette gjorde hun for å sikre seg populære titler (som vi går tomme for) fra starten av og samtidig sørge for å få de til 50% av Mammutpris, når den offisielle salgsperioden er over. Hun var var helt ekstremt frekk og ufin i tone og tale, så jeg bare "det var fint, for vi har venteliste på de bøkene" og gikk og la de av på bakrommet. Vet ikke om hun fikk tak i de, ikke hos oss i hvertfall 👹 Anonymkode: fc685...3df 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 10. november 2021 #14220 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja, jeg jobber i en bokhandel og vi hadde en dame som kom og kjøpte bøker på Mammutsalg for så å returnere de etter noen dager og samtidig kreve å få de reservert igjen. Dette gjorde hun for å sikre seg populære titler (som vi går tomme for) fra starten av og samtidig sørge for å få de til 50% av Mammutpris, når den offisielle salgsperioden er over. Hun var var helt ekstremt frekk og ufin i tone og tale, så jeg bare "det var fint, for vi har venteliste på de bøkene" og gikk og la de av på bakrommet. Vet ikke om hun fikk tak i de, ikke hos oss i hvertfall 👹 Anonymkode: fc685...3df Nå følte jeg meg litt dum, men denne her skjønte jeg ikke, hvordan tjener hun på det? Teskje takk😅 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå