AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #13981 Del Skrevet 30. mars 2021 Sugar&Spice skrev (På 30.9.2020 den 19.03): Åh, jeg hadde -elsket- å ha det som jobb. - du ser passe treg ut😂😂... fra en taxi kunde fordi jeg vil unngå fartsbot. I tillegg begynner å gnåle om at .. du må stoppe taxametret jeg har ikke mer penger. - d er greit skal stoppe taxameteret men da får du gå fra her. Ble så han betalte det han skulle..🙈. Anonymkode: bcf88...eb6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #13982 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ååå, foreldrene mine gjør faktisk det. Jeg innså ikke at teppe ikke er teppe, men pledd før jeg var 20+ og møtte mannen min😅 Anonymkode: b025d...16e Jeg bruker ordet "teppe", og ikke "pledd". Tror det er vanlig her jeg bor (Bergen). Anonymkode: cbc39...e4a 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13983 Del Skrevet 31. mars 2021 On 3/30/2021 at 5:52 PM, AnonymBruker said: Jeg bruker ordet "teppe", og ikke "pledd". Tror det er vanlig her jeg bor (Bergen). Anonymkode: cbc39...e4a Vanlig i Oslo og. Jeg strikker babytepper, ikke babypledd. Anonymkode: 79530...14c 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13984 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 5.32): Og hvor mange% utgjorde de 20 kr. Google er lett å endre åpningstider på Anonymkode: 35be3...002 Riktig pris på potta var under 100 kr. Joda, de 20 kronene utgjorde da en stor forskjell. Men å skrike på en ansatt, og få denne til å gråte? Unnskylder du denne oppførselen? Hvis jeg var kunden, ville jeg sagt at potta stod til en annen pris. På en rolig måte. Men hva vet vel jeg, jeg er ingen Karen Anonymkode: 4e032...8f4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 3. april 2021 #13985 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 16.04): Jeg var innom en fastfood kjede som ligger inntil en av hovedveiene inn til hovedstaden her om dagen. Der var det en familie som tok seg til rette og prøvde å sette seg i den avstengte delen med sitteplasser. Mor og barna gikk under sperrebåndene og mor begynte å ta ned stolene som stod på bordet mens far stod å ventet på maten. En ansatt oppdaget det ganske raskt og ga beskjed om at det ikke var greit, at de kun hadde takeaway pga coronarestriksjonene. De ble møkk sure. Skulle de spise i bilen da liksom? De ansatte kunne da ikke mene det? Makan dårlig service og kundefiendtlig innstilling hadde de ikke vært borti. Mor og ungene trampet surt ut og far stod igjen og ventet på maten. Da den ble ferdig fikk den ansatte som leverte den ut en skyllebøtte om hvor dårlig det var at de stakkars barna hans ikke fikk sitte ved et bord å spise. Anonymkode: 379a7...032 Hva sa du til dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orbis Skrevet 10. april 2021 #13986 Del Skrevet 10. april 2021 Bensinstasjon Ikke en spesifikt kunde, men noe jeg har vært borti kunder si mange ganger. Vi er som regel alene på jobb, og vi selger jo ganske mye mat. Har skjedd så mange ganger, at jeg nettopp er ferdig med et lite rush, hvor jeg sjonglerer 3-4 mat bestillinger på en gang, når jeg er ferdig med det og de kundene går, så kommer det en annen kunde et par minutter etterpå: stille i dag? 😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 Populært innlegg #13987 Del Skrevet 13. april 2021 Vi er kun åpne for klikk og hent. Per kommunens retningslinjer har vi ikke lov til å hjelpe kunder som ikke har bestilt, forhåndsbetalt og avtalt henting. Vi har heller ikke lov til å ta imot returer av samme grunn, men alle får selvsagt utvidet returrett til vi åpner igjen. Vi har også skrevet opp nummeret vårt på gitteret, sånn at vi kan hjelpe folk over telefon hvis noen vil handle noe hos oss litt mer spontant. Når man bestiller på nettsiden står det at vi ikke kan ta imot returer i butikk eller har lov til å yte særlig service utover utlevering. En kunde jeg har avtalt med kommer. Hun ser på det hun har handlet, la oss si det var en pakke med 4 såper (for å anonymisere). Kunde: Hæ???? er det bare 4 i en pakke? Meg: ja, antallet står på nettsiden når du bestiller. Vi tar dessverre ikke imot returer akkurat nå, men du får selvsagt utvidet returr- Kunde: KØDDER DU MED MEG!!!!!!!??????? (Jeg skjønner ikke om hun spøker først, hun ser ut som om hun netttopp har fått vite at bestemoren hennes har dødd. Har sjelden kunder som er så dramatiske) Meg: Nei. Vi har dessverre ikke lov til det. Det står også på nettsiden når du bestiller. Til neste gang kan du selvsagt ringe oss hvis du er usikker på noe før du bestiller produktet. (... selv om antall står svart på hvitt når du bestiller) Kunde: Så jeg må BÆRE MED MEG ALT DETTE HJEM NÅ!!!!??? (snakk om typ 100 gram) Det er DÅRLIG! Meg: Dessverre. Kunde: Nei, det er FOR DÅRLIG! Det synes jeg er DÅRLIG! *Begynner å pakke opp noen lys hun også har kjøpt* Ja, jeg måtte bare sjekke at det var riktig farge. Jeg har fått FEIL farge her før også, nemlig! (nå er absolutt alt galt) Meg: Jeg kan dessverre ikke bryte reglene til kommunen eller butikken. Men du får som sagt utvidet returrett. Kunde: Det synes jeg er DÅRLIG!!!! Altfor dårlig!!!!! Nei, det er DÅRLIG! Meg, som allerede har stått og snakket med henne mye lenger enn jeg har lov til og er lei av å bli holdt personlig ansvarlig for ting jeg ikke kan noe for: ok. Hadebra! Anonymkode: 70452...c8b 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #13988 Del Skrevet 26. april 2021 Måtte tidligere på jobb for å henge opp plakater fra taket pga vi skulle kjøre en kampanje med 30% på hele butikken. Var vel 20 minutter til vi åpnet og jeg stresset som en gal for å få hengt opp disse plakatene, sånn at jeg kunne få gjort alt det andre man må gjøre før åpning (ordne veksel, henge på plass prøvde klær fra kvelden før, moppe gulvet osv) Så står jeg da å balanserer i høy gardintrapp, det er VARMT pga x antall spotlights oppi taket der, og plakatene veier et tonn. Og jeg hører noen som banker i gitteret. Fyker ned og tenker det er vareleveranse eller noe, men der står to eldre damer og spørr om jeg ikke skal få opp gitteret så de får handla. Når jeg sa at vi ikke åpnet før 10 så så de på klokka og sa at det kunne da ikke være såå nøye, det var ikke snakk om mange minuttene før jeg åpnet uansett. Nei, jeg har mye jeg skal gjøre før jeg åpner så dere får vente. Snudde meg for å gå men da begynte de å spørre ut om hvor lenge denne tilbudskampanjen foregikk og mye annet og jeg sa at de fikk vente til jeg åpnet. "Du?? DU??!😡 Vi er bekjente av *en eller annen som var butikksjef i kjeden for flere år siden* altså, nå kommer du tilbake og svarer oss!!😡" Så gikk de og surmulte når jeg endelig åpnet og de fikk komme inn, og jeg hadde med å skjerpe meg og behandle stamkundene pent. Herregud. Anonymkode: 12909...53b 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 26. april 2021 #13989 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Måtte tidligere på jobb for å henge opp plakater fra taket pga vi skulle kjøre en kampanje med 30% på hele butikken. Var vel 20 minutter til vi åpnet og jeg stresset som en gal for å få hengt opp disse plakatene, sånn at jeg kunne få gjort alt det andre man må gjøre før åpning (ordne veksel, henge på plass prøvde klær fra kvelden før, moppe gulvet osv) Så står jeg da å balanserer i høy gardintrapp, det er VARMT pga x antall spotlights oppi taket der, og plakatene veier et tonn. Og jeg hører noen som banker i gitteret. Fyker ned og tenker det er vareleveranse eller noe, men der står to eldre damer og spørr om jeg ikke skal få opp gitteret så de får handla. Når jeg sa at vi ikke åpnet før 10 så så de på klokka og sa at det kunne da ikke være såå nøye, det var ikke snakk om mange minuttene før jeg åpnet uansett. Nei, jeg har mye jeg skal gjøre før jeg åpner så dere får vente. Snudde meg for å gå men da begynte de å spørre ut om hvor lenge denne tilbudskampanjen foregikk og mye annet og jeg sa at de fikk vente til jeg åpnet. "Du?? DU??!😡 Vi er bekjente av *en eller annen som var butikksjef i kjeden for flere år siden* altså, nå kommer du tilbake og svarer oss!!😡" Så gikk de og surmulte når jeg endelig åpnet og de fikk komme inn, og jeg hadde med å skjerpe meg og behandle stamkundene pent. Herregud. Det tror jeg er det veeeerste jeg vet, at folk står klint oppi gitteret og venter på at jeg skal åpne. Jeg har en «tvangstanke» om at jeg må gå på do på et visst tidspunkt, og flere ganger har det stått folk utenfor når jeg går ut. Smiler til de, men går fort videre.. De står selvfølgelig der når jeg er tilbake og man ser at de nesten forventer at jeg skal åpne, men da tar jeg opp gitteret akkurat sånn at jeg kan dukke under og går en tur på bakrommet før jeg åpner. Trives med kundeservice og gjør det jeg kan for kundene mine, men innenfor åpningstiden. Har også småting å gjøre før åpning, men liker å ta det i «slappe av» tempo på morningen. Heldigvis har ingen sagt noe til meg enda 😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 4. mai 2021 #13990 Del Skrevet 4. mai 2021 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13991 Del Skrevet 5. mai 2021 qwerty123 skrev (11 timer siden): Herregud, denne er så utrolig spot on! 😂 Anonymkode: c0b1f...bf2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13992 Del Skrevet 5. mai 2021 qwerty123 skrev (17 timer siden): Spot on! Anonymkode: edfae...d8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13993 Del Skrevet 9. mai 2021 Butikken jeg jobber i ligger på et kjøpesenter. Senteret har åpent fra kl. 10 til kl. 21 på hverdager og kl. 10 til kl. 18 på lørdager. Matbutikken på senteret har egne åpningstider, kl. 8 til kl. 22 mandag til lørdag. Senteret er strenge på at det kun er matbutikken (og Vinmonopolet) som har lov til å ha avvikende åpningstider, øvrige butikker må følge senterets åpningstider. Når jeg jobber tidligvakt hender det jeg starter klokka 9. Da har jeg en del ting å gjøre før butikken åpner, f.eks. bytte plakater i taket om det er ny kampanje eller det er varer som må flyttes og/eller prises ned pga at de skal på kampanje. Som regel går den timen fort og jeg har fullt opp. Da er det irriterende når det kommer folk som "skal bare" før åpningstid. De enten har vært eller skal på matbutikken og synes at de må få unnagjort aller ærender når de "først er på senteret". Sorry, klokka er 9:15 og vi åpner om tre kvarter. Jeg har ikke lov til å åpne før resten av senteret åpner. Det synes mange er dårlig service. Det må de gjerne mene, det er ikke jeg som har laget reglene. Om de synes de er dumt at det er sånn får de klage til senterledelsen, det er de som bestemmer reglene for senteret. Ikke de enkelte butikkene. Det opplyser jeg om. Anonymkode: 379a7...032 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 Populært innlegg #13994 Del Skrevet 12. mai 2021 Etter over 20 år i butikk har jeg sluttet å la meg sjokkere over hvor frekke folk kan være, jeg tror jeg har opplevd det meste. Her kommer noen historier: Jeg jobber i en av kommunene i Viken som har hatt høyt smittetrykk og vært en del nedstengt siden nyttår. Kjeden jeg jobber i har vært fleksible med bytte-/returfrister på grunn av nedstengningene, men det er grenser for hvor fleksible vi kan være. Kunden var i dette tilfellet en "fin frue" på 50-60 år. Hun er en gjenganger som stort sett bare handler varer som er satt ned minst 50%. Hun har også en tendens til å komme tilbake med ting etter noen dager fordi hun har funnet ut at hun ikke trenger det allikevel. Irriterende, men siden kjeden har 30 dagers åpent kjøp er det lite å få gjort med det, så lenge hun kommer innenfor fristen. Meg: "Hei, hvordan kan jeg hjelpe deg i dag?" Kunden legger en pose med en vare pakket inn i silkepapir og bølgepapp på disken. Kunden: "Denne skal jeg ikke ha allikevel. Jeg kjøpte den i begynnelsen av mars, så det har jo gått over 30 dager. Da får jeg vel ikke returnert den." Meg: "Joda, det går så fint så. Om fristen for åpent kjøp utløp mens vi var stengt er vi fleksible på det. Har du kvitteringen?" Kunden: "Du får se i posen, den skal ligge der. Men jeg får vel uansett bare en tilgodelapp siden det er mye over 30 dager siden jeg kjøpte den." På dette tidspunktet kjemper jeg hardt for å ikke himle med øynene og/eller sukke, og kikker i posen. Der ligger heldigvis kvitteringen. Som viser seg å være fra midten av januar, rett før vi stengte ned første gang. Da var vi bare nedstengt i et par uker og hun hadde hatt full mulighet til å rekke returfristen. Varen viste seg å være en bolle fra et juleservise, kjøpt på salg med 60% avslag. Meg: "Denne kan vi dessverre ikke ta i retur. Det er en julevare og du kjøpte den i januar, ikke mars. Hadde du kommet tilbake med den da vi åpnet igjen i februar kunne jeg hjulpet deg, men nå har det gått nesten fire måneder og det er alt for lang tid." Kunden: "Dere har jo vært stengt siden jeg kjøpte den. Det er jo alldeles ikke min feil." Meg: "Det stemmer ikke. Vi var bare stengt et par uker i slutten av januar og åpnet igjen 3. februar. Da holdt vi åpent helt til midten av mars før vi ble stengt ned igjen." Kunden: "Det er jo bare tullprat! Makan til elendig service! Her skal jeg aldri handle igjen! Så pakk inn den førdømte bollen igjen da, så får jeg bare la den støve ned i boden." Jeg svarte ikke noe mer, bare pakket inn bollen og puttet den i posen igjen, sammen med kvitteringen. Kunden røsket til seg posen og styrtet ut av butikken. Om hun aldri handler hos oss igjen er det ingen som griner over det. ---- Butikken jeg jobber i er en populær butikk å handle julegaver i. Vi er kjent for å pakke inn fine gaver, med pent papir og bånd. De siste årene har vi også hatt litt ekstra pynt på pakkene til jul, et lite hjerte vi trer på båndet. Et par uker før jul i fjor var vi tom for hjerter og det var også tomt på hovedlageret, så vi fikk ikke påfyll. Det var utrolig mange kunder som var skikkelig sure over at de ikke fikk pynt på pakkene sine. Joda, hjertet var det lille ekstra, men pakkene var jo ellers like fine; samme papir, samme bånd og samme til/fra lapp. For min del var det ganske uforståelig at det var så katastrofalt. ---- Før jul i fjor stod jeg å pakket inn gavene en eldre dame hadde kjøpt og da jeg nærmet meg ferdig satte hun plutselig tre ting kjøpt i en annen butikk på disken og sa "Du pakker jo så pent inn, så du pakker vel inn disse tre for meg også?" Jeg svarte at det kunne jeg dessverre ikke, at vi kun pakker inn varer kjøpt hos oss. Da fikk jeg kjeft, for det var jo ikke hennes feil at det dumme senteret ikke hadde pakkedisker (senteret hadde ikke satt ut selvbetjente pakkedisker av smittevernhensyn) og at butikken hun hadde kjøpt de tre tingene i ikke pakket inn gaver. Hva skulle hun gjøre da, liksom? Nei, jeg vet ikke... Kjøpe gavepapir og bånd på Nille, Europris eller bokhandelen og pakke inn selv kanskje? Anonymkode: 4e972...d85 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 12. mai 2021 #13995 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg slutter aldri å overraskes over hvor utrolig vanskelig enkelte har for å forstå enkle instruksjoner. Vi har en ganske stor butikk så folk spør ofte om veien, og det skjønner jeg godt, men de hører sjeldent etter når jeg forklarer. Vi har for eksempel en del varer utenfor butikken. Kunde: hvor er vare x? Meg: ute, på baksiden *peke* Kunde: ute? Meg: ute ja Kunde: helt ut? Meg: ja, rett frem ut den døren *peke*, og så fortsetter du rett frem til du kommer ut Kunde: *går uten å si noe mer* Jeg ser kunden gå inn den første døren og tar en rett venstre. Så jeg må gå etter å si ifra om at de må fortsette rett frem. Kunde: åja, mente du HELT ut? Samme skjer om noe faktisk er rett til venstre innom døra. Hva gjør kunden? Går rett frem, selvfølgelig. Gjerne helt ut av butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13996 Del Skrevet 12. mai 2021 Behandlingssted, der kunder fort tilbringer et par timer. Salongen er i en gammel bygård, så om man vil låne kundetoalettet er det litt kronglete å finne, man må rundt et par hjørner og ta rett dør (av to). Derfor følger jeg alltid kunden til de ser de to dørene, og ber dem ta den til høyre, og så døra til høyre av de to bak der igjen. Er veldig tydelig når jeg snakker, og bruker færrest mulig ord så det ikke skal bli forvirrende. Det er også skilt med WC på de rette dørene. Likevel vil 85% av alle velge døra rett fram, og ikke den til høyre, selv om jeg sier "rundt hjørnet til høyre for deg nå". Anonymkode: 22ba1...f4c 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13997 Del Skrevet 12. mai 2021 Timeplan skrev (5 timer siden): Jeg slutter aldri å overraskes over hvor utrolig vanskelig enkelte har for å forstå enkle instruksjoner. Vi har en ganske stor butikk så folk spør ofte om veien, og det skjønner jeg godt, men de hører sjeldent etter når jeg forklarer. Kjenner meg så igjen i dette! Butikken jeg jobber i er også ganske stor og i tillegg er enkelte ting litt ulogisk (i mitt hode) plassert. Vi har som hovedregel at vi skal følge kundene til det de spør etter, men vi jobber en del alene og står vi opptatt i kassa og noen spør etter en vare blir det jo til at man peker og gir en "veibeskrivelse". En typisk samtale er: Kunde: "Unnskyld, hvor har dere xxx?" Meg: "Om du går rett frem mot døra du ser foran deg og inn til venstre ved bordet med vasene på finner du dem." Kunde: "Takk!" Hva skjer i ni av 10 tilfeller? Kunden går mot høyre og ender opp langt fra termokannene. Vandrer litt forvirret rundt til jeg blir ferdig med å ekspedere kunden jeg holder på med og går for å lose hen på rett vei. Kunde (når jeg nærmer meg): "Jeg finner ikke termokannene, jeg. Det var jo her du sa de var." Meg: "Du gikk i motsatt retning av hva jeg sa, bli med meg så skal jeg vise deg." Kunde: "Du er ikke så god i å gi veibeskrivelser du skjønner jeg." Jeg har mest lyst til å svare noe om at de ikke er så gode til å ta i mot nevnte veibeskrivelser, men biter det i meg. ---- I fjor sommer var jo mange nordmenn turister i eget land og vi hadde mange kunder som kom fra andre deler av landet. De fleste av dem var hyggelige, men så hadde vi dem som forventet at jeg kunne fungere som turistinformasjon. Som ble sure for at jeg ikke visste hvor alle campingplassene i 10 mils omkrets befant seg eller om hotellet i nabobyen hadde ledige rom. Altså, jeg jobber i butikk. Ikke turistinformasjon. Kan ikke si jeg gleder meg til å jobbe i sommer, for jeg regner jo med at det blir litt av det samme, siden mulighetene til utenlandsreiser ser ut til å bli begrensede i år også. Anonymkode: 4e972...d85 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 Populært innlegg #13998 Del Skrevet 12. mai 2021 Ikke min kunde, men en episode jeg overvar i ettermiddag. Jeg var innom en butikk som selger dameklær i store størrelser, fra str. 42/44 og oppover. Mens jeg gikk å kikket kom det en høy og tynn dame inn og spurte om hjelp til å finne et par jeans. Butikkansatt: "Til deg?" Kunde: "Ja, hvem ellers?" Butikkansatt: "Vi selger kun klær i store størrelser her, så jeg er ganske sikker på at selv den minste størrelsen er for stor til deg. Klærne våre starter på str. 42/44." Kunde: "Men denne toppen er jo i str. S." Butikkansatt: "Small hos oss er 42/44, medium er 46/48, large er 50/52 og x-large er 54/56. Det er mange klesbutikker som selger vanlige størrelser på senteret, de kan sikkert hjelpe deg." Kunde: "Så du vil ikke selge meg en den buksa?" Butikkansatt: "Hvilken størrelse bruker du?" Kunde: "36/38." Butikkansatt: "Jeg skulle gjerne solgt deg en bukse, men de minste buksene våre er str. 42/44 og det blir vel for stort?" Kunde: "Hvorfor sa du ikke det med en gang da?" Anonymkode: 379a7...032 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13999 Del Skrevet 12. mai 2021 Kunde på chat til en stor kjede: Kunde: jeg vil vite om vare X har spesifikasjon Y. *leter lenge på våre nettsider og leverandør/produsent sine sider. Vurderer om jeg skal henvise kunde til å ta direkte kontakt med leverandør slik rutine er, eller sjekke for han* Meg: beklager, dette var ikke så lett å finne, verken vi eller leverandør har dette tilgjengelig men jeg sjekket dette opp med produsent nå, og om jeg får din email kan jeg sende deg detaljene med en gang jeg får de. Kunde: det er så dårlig at dere ikke har alle detaljene ute det gjør det så vanskelig for oss som forbrukere *jeg begynner skrive en høflig melding om at vi prøver så godt vi kan å oppdatere alle våre tusenvis produkter og beklager at....* Kunde: dette er DÅRLIG KUNDESERVICE! Forferdelig SKUFFENDE! Meg: jeg beklager at jeg vi ikke hadde denne informasjonen tilgjengelig, men jeg har tatt kontakt med produsent nå og vil oppdatere deg så fort som mulig. Er det noe annet jeg kunne gjort for å gjøre din kundeopplevelse bedre i dag? Stille fra kunde. Heeelt stille. Anonymkode: 4221c...72e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #14000 Del Skrevet 13. mai 2021 Genial tråd! Har kommet til side 65 og jeg opplevde mange av tingene som er nevnt hittil de årene jeg jobbet i diverse kundeserviceyrker. Denne minnet meg om en histore mamma fortalte meg her om dagen: AnonymBruker skrev (På 29.5.2011 den 0.29): "har du roastbiff som er gjennomstekt?" Mormor hadde ringt mamma og hadde bl.a. klaget over hvor smakløs den vacumpakkede roastbiffen som henger sammen med pålegget var. Mamma hadde foreslått at hun kunne gå på Meny og kjøpe roastbiff i ferskvaredisken der. Dagen etter ringte mormor til mamma igjen og var helt sjokkert over at mamma hadde anbefalt roastbiffen til Meny. Den var jo ROSA og enda verre; den unge jyplingen i disken der hadde hevdet at det var sånn den skulle være. Mormor hadde prøvd å forklare hvordan hun mener roastbiff skal være (grå), til ingen nytte. Der skulle hun altså ikke handle igjen, for makan til uvitende betjening som ikke en gang skjønner at roastbiff skal gjennomstekes! Anonymkode: 99cc1...8ae 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå