Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en kunde som skulle betale med kort.

Første kort ble avvist, andre kort likeså og kunden hadde ikke kontanter.

Istedenfor å være litt ydmyk, og be meg legge varene til side mens hun sjekket problemet hisset hun seg opp.

Kunde: Jeg er mangemillionær!

Meg: Aha?

Kunde: Ja, jeg har flere millioner på bok.

Meg: (Tenker, takk for definisjonen). Sier du det?

Kunde: Ja, jeg har 12 millioner! Tenk det. Har du 12 millioner?

Meg: Nei, det har jeg ikke. (Tenker, men jeg kan fremdeles betale varene mine.) Vil du forsøke en gang til? Det hender kort blir avvist for så å bli godtatt like etterpå.

Kunden prøver igjen, og begge kortene blir avvist nok en gang.

Kunde: Hvorfor blir kortene mine avvist! Jeg har 12 millioner sier jeg jo!

Meg: Ja, du sa det, men det hjelper ikke om de ikke er på noen av kontoene du prøver å trekke penger fra.

Kunde: Men jeg har 12 millioner!

Og sånn går nu dagen...

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunde: hvor pleier du å gå ut?

Meg: hvorfor lurer du på det?

Kunde: jeg vil møte deg ute!

Så gikk han. Ehm. Ok?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunde: hvor pleier du å gå ut?

Meg: hvorfor lurer du på det?

Kunde: jeg vil møte deg ute!

Så gikk han. Ehm. Ok?

Creepy ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba for en fastfood restaurant en kort periode, og hver dag ved lunsjtider kom det 2 byggearbeidere inn og skulle spise.

Ene dagen di kom inn sa han minste:" E du singel? Han hær e singel*peke på kompisen* å han har masse pænga i banken!"

Meg:" Nei æ e ikke singel, så det blir dessverre ikke aktuelt!"
Derpå han svarte med:" E du sikker? Han har en stor kubbe i boksa å."

Meg:" Æ sa jo nættopp at æ ikke va singel, å æ syns ikke det her passe sæ. Va d alt dokker skulle ha?"
Han:" Åja så prippen at du takke nei t både stor kubbe å masse peng"*hånlig glis*
Meg:" Du bør ikke kødde me folk som mekke matn din. Æ rope når det e klart."

EKKEL pervers fyr altså!! De kom inn dagen etterpå men ville ikke bestille. Til slutt slutta di å komme.. Jeg hadde skjemtes!!!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cevita

Jeg ble litt satt ut i dag. Hadde handlet på REMA, og satt i bilen ytterst på parkeringsplassen og gjorde meg klar til å kjøre. Da så jeg at det kom en mann gående med en liten valp, og jeg ble sittende å se litt på valpen. Etter at den hadde gjort fra seg, løftet mannen den opp og putta den i en bag han hadde over skulderen, lukket helt igjen, og tuslet inn på butikken.

Wtf? Hadde det i det minste vært en sånn hundebag med netting, men dette var altså en normal svart liten bag.

Stakkar hund! Håper den bjeffet i kassekøen og gjorde personalet oppmerksom på den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger stort sett ikke å slå inn posen heller.

Jo... Butikken er ingen minibank. På hvilke butikker slipper man å slå inn en vare for å ta ut penger? Endret av vestia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt satt ut i dag. Hadde handlet på REMA, og satt i bilen ytterst på parkeringsplassen og gjorde meg klar til å kjøre. Da så jeg at det kom en mann gående med en liten valp, og jeg ble sittende å se litt på valpen. Etter at den hadde gjort fra seg, løftet mannen den opp og putta den i en bag han hadde over skulderen, lukket helt igjen, og tuslet inn på butikken.

Wtf? Hadde det i det minste vært en sånn hundebag med netting, men dette var altså en normal svart liten bag.

Stakkar hund! Håper den bjeffet i kassekøen og gjorde personalet oppmerksom på den.

Trodde du mente at han putta bæsjen i bagen hahaha

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en duste kunde , skulle ut av butikken med barnevogn, og det var dører man må holde oppe for og komme ut, noe som er litt knotete med barnevogn, og så kommer en annen kunde, og i stede for og holde opp døra for meg så jeg kunne dytte ut barnevogna og komme meg ut på 2sek, så prøvde han og presse seg forbi:s

Samme skjedde på bussen , folk pressa seg forbivogna i steden for og vente litt så jeg kunne flytte den litt så folk kunne gå rett forbi.

Har folk virkelig så dårlig tid?:s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kunde som skulle betale med kort.

Første kort ble avvist, andre kort likeså og kunden hadde ikke kontanter.

Istedenfor å være litt ydmyk, og be meg legge varene til side mens hun sjekket problemet hisset hun seg opp.

Kunde: Jeg er mangemillionær!

Meg: Aha?

Kunde: Ja, jeg har flere millioner på bok.

Meg: (Tenker, takk for definisjonen). Sier du det?

Kunde: Ja, jeg har 12 millioner! Tenk det. Har du 12 millioner?

Meg: Nei, det har jeg ikke. (Tenker, men jeg kan fremdeles betale varene mine.) Vil du forsøke en gang til? Det hender kort blir avvist for så å bli godtatt like etterpå.

Kunden prøver igjen, og begge kortene blir avvist nok en gang.

Kunde: Hvorfor blir kortene mine avvist! Jeg har 12 millioner sier jeg jo!

Meg: Ja, du sa det, men det hjelper ikke om de ikke er på noen av kontoene du prøver å trekke penger fra.

Kunde: Men jeg har 12 millioner!

Og sånn går nu dagen...

Ha ha. The secret kan være en bitch, noen ganger. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Kunden har nettopp betalt for en vare og står der fortsatt. Jeg spør om det var noe mer, da sier hun "nei, jeg venter på å få igjen penger" jeg svarer "det ble 20 kroner og du betale 20 kroner, da er det ingen krone å få igjen?" "Det stod at den kostet 19,60!" "Da rundes det opp til 20", "nei, den koster 19,60 stod det! Da skal jeg betale 19,60!", "du er hjertlig velkommen til å betale med kort neste gang, enn så lenge kan du få en ny kvitering på at det ble 20 kroner" også lar jeg kunden sniffe på kviteringen som jeg så strekke så langt bort jeg kan i et håp om å få kunden til å bevege seg. Noe hun gjorde, heldigvis. Skal sies at hun studerte BEGGE kviteringen i sånn 10 minutter og babla med seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, mye morsomt her! :fnise:

Har noen selv, jobber på kino.

I dag kom det en liten gutt på sikkert 13-14 år og skulle kjøpe en billett, så står han der og vifter med bankkortet og ser rart på meg.

Gutt: Hvor skal jeg putte den inn?

Meg: I bankterminalen vel?

Gutt: Hvor er den?

Meg: Rett forran nesa di.

Gutt: Åhhhhhhhhhhhhh!

Veldig spesielt.

Ellers har jeg kranglet med maaaaaange barn og deres foreldre pga aldersgrenser på filmer.

Ene mora ble så sint at hun og sønnen gjentok "BOLLSHITTTTT" i kor flere ganger fordi jeg prøvde å forklare at kinoen tar ikke ansvar for barn som ser på filmer og at de ikke kan komme inn alene hvis de skal se en film med høyere aldersgrense enn deres egen alder.

. :ler:

Særeste jeg har vært borti må være den ene gangen en eldre kvinne og en med downs syndrom kom innom. Vedkommende med ds hadde ikke ledsagerbevis og jeg forklarte til damen at man må ha med ledsagerbevis for vedkommende det gjelder, hvis ikke kan hvem som helst misbruke den ordningen og konsekvensen av det vil da være at hele ledsager-ordningen blir borte.

Gamla skyter ut med "Hallooo, han har downs! Ser du ikke det eller?! Vi har krav på gratis billett!!!"

Joda, ikke vanskelig å se men ikke forvent neste gang at du får en gratis billett fordi du ikke har skaffet han bevis enda. :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kundeservice! Kunden har alltid rett selv om den er en idiot! Og selv om du mister jobben fordi kunden er et rasshull, så har kunden rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min har vi noe innpakningspapir som koster 2 kr dersom kunden vil ha med seg noe hjem for å pakke inn selv.

For noen dager siden kom en kunde og spurte om hun kunne få med seg noe sånt papir. Kollegaen min svarer at det kan hun såklart, og at det blir 2 kr. Kunden blir skikkelig sur og sier at det ikke koster penger, at hun alltid får det gratis på en annen butikk osv. Hun blir skikkelig sinna og kjefter høyt på kollegaen min, som kun har svart høflig og vennlig tilbake. Til slutt så sier hun at hun heller skal gå til den andre butikken for å få innpakningspapir, og at hun skal fortelle at hun ikke fikk det hos oss.

Dette ble rotete, men det er faktisk fryktelig irriterende når kunder forventer å få ting som koster penger gratis, bare fordi andre i en annen butikk velger å bryte reglene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke min kunde, men på Coop.... Det var ei dame som hadde handla masse, typisk etter hva som var på tilbud. 5 tannkremer og 4 vaskepulverbokser osv. Alle varene hennes tok opp ca hele båndet, og det var lang kø bak henne. Hun fikk kvitteringen og satt seg ned på den der "benken" som henger ved kassene og sjekket kvitteringen... eller, hun studerte den.. leeeengeeeeee......... kunden som kom etter henne begynte å pakke i en rasende fart slik at det skulle bli plass til neste kunde, men hunden med kvitton bare satt der og leste og leste og leste... Så reiser hun seg, dytter bort kunden som prøver å betale og sier spisst til kassadama; "duh, jeg har betalt full pris på denne varen!". Kassadama forklarer at ja det hadde hun for den var ikke på tilbud.

Kunde: men alle varene jeg har kjøpt var på tilbud!!!

Ansatt: nei, ikke den der.. det gjaldt kun coop sitt eget varemerke, og det står i kundebladet.

Kunde: Ehhh, neeeeeeei, sier du at jeg ikke kan lese???

Ansatt: nei, men det står i bladet altså *smiler*

Kunde: du er så frekk du!

så begynte hun å pakke varene sine i SINNE. plastikkposene ble ødelagt av alt for mange tunge ting på en gang, og kassadama tilbydde henne flere poser, but noooo. Den sinte damen forsvant med stortsett alle varene sine i vogna og nærmest jogga mot utgangen.

HERREGUD MENNESKE!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bak disken i kaffebaren og ser at det kommer en dame og setter seg ved et av bordene, tar først opp avisen fra posen sin, så en termos og fyller seg en kopp kaffe. Før jeg får sjansen til å gå å si ifra til henne at det er ikke greit, så kommer hun fram til disken og ber om melk til kaffen sin. Informerer pent og hyggelig at vi desverre ikke tilater medbragt. Snerrer tilbake at hun kjøper da aldri kaffe ute, altfor dyrt, og skal jeg nekte henne å sitte her? Neida, bare sitt her du, men kaffen din får du drikke ett annet sted, forteller jeg. Da kommer den klassiske trusselen: Hit kommer jeg aldri tilbake! Ehhh.... Hun fortalte nettopp at hun aldri kjøpte kaffe ute, så den trusselen tar jeg ikke så hardt her i kaffebaren.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bak disken i kaffebaren og ser at det kommer en dame og setter seg ved et av bordene, tar først opp avisen fra posen sin, så en termos og fyller seg en kopp kaffe. Før jeg får sjansen til å gå å si ifra til henne at det er ikke greit, så kommer hun fram til disken og ber om melk til kaffen sin. Informerer pent og hyggelig at vi desverre ikke tilater medbragt. Snerrer tilbake at hun kjøper da aldri kaffe ute, altfor dyrt, og skal jeg nekte henne å sitte her? Neida, bare sitt her du, men kaffen din får du drikke ett annet sted, forteller jeg. Da kommer den klassiske trusselen: Hit kommer jeg aldri tilbake! Ehhh.... Hun fortalte nettopp at hun aldri kjøpte kaffe ute, så den trusselen tar jeg ikke så hardt her i kaffebaren.

"Jeg kommer aldri tilbake hit og ber om gratis melk til den medbrakte kaffe'n min?" Litt av en trussel!! :fnise::fnise::fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kundeservice! Kunden har alltid rett selv om den er en idiot! Og selv om du mister jobben fordi kunden er et rasshull, så har kunden rett!

Og alle som jobber i kundeservice vet at det ikke er sant :D Skulle kunden alltid ha rett skulle jeg ha brutt loven, jobbregler og mye annet enn sunn fornuft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...