Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en «vandrehistorie». Vi har også en slik gatekjøkken her jeg bor, og det er laget haugevis av revynummere og andre forestillinger om akkurat dette. 

Anonymkode: ad4a1...b07

Mulig det, men akkurat "Det lille kjøkken" i Bjerkvik er et legendarisk gatekjøkken. Kan ikke se at det er andre steder som heter det: https://www.google.com/search?q=det+lille+kjøkken&rlz=1C1CHBD_noNO851NO851&oq=det+lille+kjøkken&aqs=chrome..69i57j0l5.3247j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Anonymkode: efb94...d96

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det, men akkurat "Det lille kjøkken" i Bjerkvik er et legendarisk gatekjøkken. Kan ikke se at det er andre steder som heter det: https://www.google.com/search?q=det+lille+kjøkken&rlz=1C1CHBD_noNO851NO851&oq=det+lille+kjøkken&aqs=chrome..69i57j0l5.3247j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Bjerkvika e ingen by 😂

Anonymkode: 0dd45...ba9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bjerkvika e ingen by 😂

Du har sitert feil, jeg har ikke sagt noe om det:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i butikk og skulle innom kundetoalettet vi har i butikken for å vaske hendene mine etter noe såpesøl. Synes det var så umåtelig dårlig lukt der inne, men kunne heldigvis ikke se noe avføring i toalettet  (noe jeg ser ofte, dessverre). Fikk plutselig øye på et godt brukt bind i søppelbøtten, face up så alle kunne se. Et meget "koselig" syn. 

Anonymkode: 6b52b...422

Prøv å BO med en slik en. Det er ekstremt motbydelig. Skjønner ikke hva de tenker med. 

Anonymkode: 4eee8...56a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bjerkvika e ingen by 😂

E du fra byen? Gate 1 eller 2?😂 

Anonymkode: 6da62...ad0

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

E du fra byen? Gate 1 eller 2?😂 

Anonymkode: 6da62...ad0

Vokst opp i skråninga her 😂

Anonymkode: ed114...575

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var ikke en kunde, men en pasient. Jeg skulle få kontakt med helsesekretæren på legekontoret og ventet i det avluket til hun ble ferdig i telefonen med en pasient. Det er (uheldigvis) ikke helt lydisolert, så jeg fikk nå med meg hele samtalen. Damen i telefonen ønsket time den dagen, men helsesekretæren forklarte at det ikke var noe ledig da det allerede var flere som hadde bestilt time etter stengetid dagen før, og det var kun én lege tilgjengelig på grunn av ferieavvikling. Dette ble ikke godtatt, og hun ble igjen spurt om det ikke var noe ledig den dagen. Helsesekretæren måtte gjenta seg i det uendelige, og damen ble bare hissigere og hissigere. Jeg stod i avluket i 10 MINUTTER for å høre på den stakkars helsesekretæren tålmodig fortelle at det ikke var noe time i dag. Jeg skjønner at det er kjedelig, men man må da ta et nei for et nei. Hvis det er helt akutt har man alltids legevakt. Jeg har hatt min runde på ulike legekontorer, og jeg har aldri møtt noen så trivelige helsesekretærer før. Det er også alltid kort tid å vente på legetime, og man blir som regel møtt med de tidspunktene som passer en. Men folk ass! 

Anonymkode: 4eee8...56a

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2019 den 16.32, AnonymBruker skrev:

Haha! Jeg jobber også i bokhandel og sto engang i kassa i julestrien for mange år siden. Det var kø lengre enn et vondt år i alle kassene, unntatt min som plutselig - og uforklarlig - ble ledig, så jeg roper HØYT "Blabla Bokhandel! Du snakker med Trinelise!" 

Anonymkode: fc685...3df

Hahaha, been there. En stressende dag skulle jeg åpne en ny kasse, og da jeg skulle rope «ledig kasse» var det bare ordet «KVITTERING!!» som kom ut🤷🏻‍♀️ Kundene bare 👀 👀 👀 👀 👀

Anonymkode: 9325a...c68

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet
På 26.7.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kunde som scannet sine egne varer når hun kommer... Jeg blir seriøst gal 😅 Jobber ikke i dagligvare eller noe altså, som oftest kjøper hun 1 eller 2 varer..

Anonymkode: 338f5...5ba

Jeg skjønte ikke denne :fnise: 

jobber ikke du eller kunden i dagligvare? Og scanner hun varene bak der de som jobber sitter/står? Er dette matbutikk? Kanskje selvbetjening på feks Coop?

Anonymkode: f06c3...572

• Liker 4
Skrevet

Kunde: "Jeg skal ha en vodka som heter noe med fjord..."

Jeg: "Åja, Fjordlandet? Nei... Vikingfjord?"

• Liker 7
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Avgift-på-poser-helvetet... Jeg er så lei av å få kjeft angående dette. At JEG er urimelig som skal ha betalt for posen. 

Hadde en dauhørt gammel dame innom her om dagen. Ønsker du en pose til 1 krone, spurte jeg. "hæææææ?" 

"Hææææ?" 

'betale for pose?? Jeg SKAL HA en pose!!“

Orket ikke ta den kampen og bare ga ut gratis..... Samme med innvandrere som driver å pruter på salgsvarer. De også hisser seg opp over dette med posene

Anonymkode: 35370...612

• Liker 13
Skrevet

Kunder som står bak meg i køer som smetter over til en annen når ansatte åpner ny kasse... DET ER FOLK FORAN DEG som har stått og ventet lenger! Køen er ikke endret til "førstemann til mølla". Vent på tur, herregud....

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke denne :fnise: 

jobber ikke du eller kunden i dagligvare? Og scanner hun varene bak der de som jobber sitter/står? Er dette matbutikk? Kanskje selvbetjening på feks Coop?

Anonymkode: f06c3...572

I en kiosk eller bensinstasjon står scannerne midt på disken lett tilgjengelig for kunden, sikkert det hun mente;) Mange kunder, spesielt faste kunder, som gjør dette hvis de bare har en eller to varer. Jeg har riktignok aldri reagert på det selv men.

Anonymkode: 9325a...c68

Skrevet
46 minutter siden, Orbis skrev:

I dag var dagen, dagen jeg aldri hadde trodd faktisk skulle komme, dagen da en tenåringsjente kom inn å spurte etter blinklysolje mens moren satt i bilen lett sykelig fra kassen og holdt på å le seg ihjel 😂

😂😂😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Observerte denne klassikeren på lokalbutikken her en dag: 

Ansatt i kasse: Vil du ha pose?

Eldre mann: Tror du jeg klarer å bære alt dette uten pose? Hvor store tror du lommene mine er egentlig?! Haha! 

Ansatt: Haha.... 🙄 

• Liker 21
Skrevet
On 8/10/2019 at 10:57 AM, Mollie said:

Observerte denne klassikeren på lokalbutikken her en dag: 

Ansatt i kasse: Vil du ha pose?

Eldre mann: Tror du jeg klarer å bære alt dette uten pose? Hvor store tror du lommene mine er egentlig?! Haha! 

Ansatt: Haha.... 🙄 

"Store nok til at du kanskje har en pose i lommen", sier jeg da, med et passe sarkastisk smil.

• Liker 33
Skrevet
54 minutter siden, Minya skrev:

"Store nok til at du kanskje har en pose i lommen", sier jeg da, med et passe sarkastisk smil.

Må komme med noe sarkastisk selv til alle kunder som sier: "kan ikke gå ut med alt dette i hendene hehehe".

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...